FC Midtjylland - Panathinakos

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: FC Midtjylland - Panathinakos

Indlæg af Saemala »

DenStolteJyde skrev:http://aoh.dk/artikel/fans-risikerer-fy ... U.facebook

"I klubben er man dog ikke kommet så langt, at man har identificeret folk, så man ved ikke, hvilken fangruppe de eventuelt repræsenterer."

Well uden at skulle dømme nogen på forhånd så plejer det da vidst ikke at være BW folk der går forrest med fyrværkeri.. Hvem de enkelte personer der har gjort det så er det ved jeg ikke da jeg ikke har set det, men hvilken gruppe de "repræsenterer" er vidst ikke SÅ svært at gætte..
Jeg formoder stærkt at du hentyder til UM, og jeg kan så fortælle dig at der er meget klare linjer i UM om at der IKKE skal smides noget på banen.
Det er ikke SÅ svært at gætte at du er fyldt med fordomme overfor noget du ikke ved en skid om.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Det er svært for mig at vide en skid om hvilke regler/retningslinjer der er i en lukket gruppe.

Og alt andet lige så plejer det jo altså at være UM snarere end BW der står bag hvis der er romerlys/pyroteknik indblandet? Eller er du uenig i det punkt?

Når man så antager at de der anvender pyrotekniske virkemidler plejer at have en tilknytning til UM så ligger det vel lige for at formode at den/de pågældende fra den aktuelle episode også har en tilknytning til UM..

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

DenStolteJyde skrev:Det er svært for mig at vide en skid om hvilke regler/retningslinjer der er i en lukket gruppe.

Og alt andet lige så plejer det jo altså at være UM snarere end BW der står bag hvis der er romerlys/pyroteknik indblandet? Eller er du uenig i det punkt?

Når man så antager at de der anvender pyrotekniske virkemidler plejer at have en tilknytning til UM så ligger det vel lige for at formode at den/de pågældende fra den aktuelle episode også har en tilknytning til UM..
Det havde de ikke. Slut

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Midtjylland skrev:
DenStolteJyde skrev:Det er svært for mig at vide en skid om hvilke regler/retningslinjer der er i en lukket gruppe.

Det havde de ikke. Slut
Jamen i så fald undskyld da..

Men jeg håber da at I forstår hvorfor man som udenforstående tænker på UM som det første?

Og derudover så gør I heller ikke ret meget for at folk skal få et andet billede af jer. Så snart der er en debat der bare nærmer sig UM så bliver der ligesom bare lukket ned og så "slut".

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

DenStolteJyde skrev:
Midtjylland skrev:

Det havde de ikke. Slut
Jamen i så fald undskyld da..

Men jeg håber da at I forstår hvorfor man som udenforstående tænker på UM som det første?

Og derudover så gør I heller ikke ret meget for at folk skal få et andet billede af jer. Så snart der er en debat der bare nærmer sig UM så bliver der ligesom bare lukket ned og så "slut".
Vi har ikke behov for at udtale os mere end nødvendigt. Du kan bare være sikker på at UM ikke smider med pyro. Ja, det er ingen hemmelighed at vi går ind for pyroteknik, men enhver med et fint kendskab til Asa, vil også vide at andre blusser. Disse personer kan vi ikke styre.

Det ville forresten klæde klubben, hvis man stoppede med at vaske hænder - snakke med to tunger.

God weekend

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Og ja, UM får skylden for alt, så det forstår jeg efterhånden.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ok, hør her.... Jeg er i bund og grund pisse ligeglad med hvem der var ansvarlig, bare de bliver fundet så klubben slipper for at betale bøden. Det er så utilgiveligt hjernedødt dumt når man nu ved hvilke sanktioner UEFA plejer at bruge, uanset om man er enig eller uenig med UEFA. Regler er regler også for menigmand i Midtjylland.

Og til det andet... UM er simpelthen altid så barnlige når det kommer til diskussioner. I spiller tøsefornærmede i stedet for at lukke op og forklare syns- og standpunkter, og ja så sker det at DenStolteJyde og vi andre straks tænker UM når der sker noget ukontrollerbart på stadion. Beklager men I gør intet for at ændre det indtryk der efterhånden findes af jer i mange andre klubber i DK.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Noerum

Indlæg af Noerum »

Og hvad er det for et indtryk?

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

mancitydk skrev:Ok, hør her.... Jeg er i bund og grund pisse ligeglad med hvem der var ansvarlig, bare de bliver fundet så klubben slipper for at betale bøden. Det er så utilgiveligt hjernedødt dumt når man nu ved hvilke sanktioner UEFA plejer at bruge, uanset om man er enig eller uenig med UEFA. Regler er regler også for menigmand i Midtjylland.

Og til det andet... UM er simpelthen altid så barnlige når det kommer til diskussioner. I spiller tøsefornærmede i stedet for at lukke op og forklare syns- og standpunkter, og ja så sker det at DenStolteJyde og vi andre straks tænker UM når der sker noget ukontrollerbart på stadion. Beklager men I gør intet for at ændre det indtryk der efterhånden findes af jer i mange andre klubber i DK.
Det er simpelthen trættende at den altid skal tørres af på os, så jeg forstår efterhånden godt folks reaktioner overfor uvidende sofa fans. Hvordan skal UM kontrollere et helt stadion? Alle kan jo tage krudt med, og kaste det på banen. UM går ganske enkelt ind for pyro, men det skal holdes på tribunen!!! Hvorfor skulle vi ødelægge det for os selv? Når vi gerne vil have det legaliseret.. Hvis du var på stadion, vil du også vide folks reaktioner på krudtet der blev kastet på banen, capo'en sagde det ud til folk (han er en del af UM)... UM sidder sider til møder med Midtjylland om, hvordan vi undgår ting ryger på banen, det gælder både pyro, lightere, penge, øl, etc. så tro ikke at vi er ligeglade med det!
UM bruger oceaner af tid, på at gøre det federe at gå til bold og hvis man ser på hvor meget vi har rykket os, ja så er det sgu ufatteligt at det eneste fokus vi har, er enkelt mands præstationer, som den i går. I giver ikke skid for det gode arbejde der bliver lagt (tifoen i torsdags, away, stemningsarbejde ect.), i sidder kun klar som små gribbe, når en laver noget lort, så i kan få lappet noget sensations pladder i jer.
Vi kommer kun for roulade!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

RL/UBM skrev:Det er simpelthen trættende at den altid skal tørres af på os, så jeg forstår efterhånden godt folks reaktioner overfor uvidende sofa fans. Hvordan skal UM kontrollere et helt stadion? Alle kan jo tage krudt med, og kaste det på banen. UM går ganske enkelt ind for pyro, men det skal holdes på tribunen!!! Hvorfor skulle vi ødelægge det for os selv? Når vi gerne vil have det legaliseret.. Hvis du var på stadion, vil du også vide folks reaktioner på krudtet der blev kastet på banen, capo'en sagde det ud til folk (han er en del af UM)... UM sidder sider til møder med Midtjylland om, hvordan vi undgår ting ryger på banen, det gælder både pyro, lightere, penge, øl, etc. så tro ikke at vi er ligeglade med det!
UM bruger oceaner af tid, på at gøre det federe at gå til bold og hvis man ser på hvor meget vi har rykket os, ja så er det sgu ufatteligt at det eneste fokus vi har, er enkelt mands præstationer, som den i går. I giver ikke skid for det gode arbejde der bliver lagt (tifoen i torsdags, away, stemningsarbejde ect.), i sidder kun klar som små gribbe, når en laver noget lort, så i kan få lappet noget sensations pladder i jer.
Spørgsmål:
1) Hvornår er man Sofafan?
2) Kan du vide at jeg er sofafan selvom jeg måske ikke står på ASA?
3) Hvad ved du om mit forhold til hvad jeg synes er god og lækker stemning?

Og så lige en kommentar. Du svarer jo netop heller ikke på dialogen. Jeg synes det er fedt at UM gør så meget for tifoarbejdet osv. ingen tvivl om jeres hjerte og indsats. Men I har altså godt nok travlt med at kaste lorten fra jer og bide af andre og kalde os nå ja "sofafans" fordi I er jo de eneste rigtige FCM-fans. I ved sgu nok hvad det drejer sig om... .
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Noerum skrev:Og hvad er det for et indtryk?
Indtrykket hos en række andre klubber er at FCM har en hård hooligankerne, der kun kommer for balladens skyld. Det er i hvert fald det jeg hører hos mine bekendte i andre fanmiljøer. At det naturligvis ikke passer er så en anden sag.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

mancitydk skrev:
RL/UBM skrev:Det er simpelthen trættende at den altid skal tørres af på os, så jeg forstår efterhånden godt folks reaktioner overfor uvidende sofa fans. Hvordan skal UM kontrollere et helt stadion? Alle kan jo tage krudt med, og kaste det på banen. UM går ganske enkelt ind for pyro, men det skal holdes på tribunen!!! Hvorfor skulle vi ødelægge det for os selv? Når vi gerne vil have det legaliseret.. Hvis du var på stadion, vil du også vide folks reaktioner på krudtet der blev kastet på banen, capo'en sagde det ud til folk (han er en del af UM)... UM sidder sider til møder med Midtjylland om, hvordan vi undgår ting ryger på banen, det gælder både pyro, lightere, penge, øl, etc. så tro ikke at vi er ligeglade med det!
Spørgsmål:
1) Hvornår er man Sofafan?
2) Kan du vide at jeg er sofafan selvom jeg måske ikke står på ASA?
3) Hvad ved du om mit forhold til hvad jeg synes er god og lækker stemning?

Og så lige en kommentar. Du svarer jo netop heller ikke på dialogen. Jeg synes det er fedt at UM gør så meget for tifoarbejdet osv. ingen tvivl om jeres hjerte og indsats. Men I har altså godt nok travlt med at kaste lorten fra jer og bide af andre og kalde os nå ja "sofafans" fordi I er jo de eneste rigtige FCM-fans. I ved sgu nok hvad det drejer sig om... .
1) gæt 10 gange, ja du gættede rigtigt i første gang, når man ser Midtjylland i tv'et og tror man er fan.
2) Det kan jeg ikke, kender dig ikke, men mit svar var generelt, for det er som regel dem der har mest travlt med at hagle os ned, da de intet ved og kun læser på nettet.
3) Nej og det har heller min interesse, hvis du bidrager så er jeg længe glad.

Hvad er det for dialog du vil ha? At man kan give UM skylden for alt, også vi bare siger OK? Du kan jo se at i de langt fleste tilfælde at det ikke er os, (fakta-sagen, viborg-sagen, Horsens-sagen) bare for at nævne lidt.
Vi kommer kun for roulade!

Besvar