Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Acebone »

Jeg kaldte sgu, at det var Costa Rica! :)

Aftalen virker risikofri. Jeg er positivt indstillet og glæder mig til at se Marcos i aktion!

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Enig. Virker som en god aftale for alle parter. Det eneste jeg kunne have interesse i, var at vide hvad en evt. overgangssum til vinter kommer til at lyde på? Men omvendt, som jeg tidligere har nævnt har vi nu 4 måneder til at se Urena nærmere, og samtidig scoute andre spillere, hvis Urena ikke skulle slå til. Det gør os 4 måneder klogere, og gør vores kendskab til det "nye" marked endnu større.

Under alle omstændigheder vil der til vinter blive hentet en ny angriber ind, da Tim Janssens kontrakt til den tid udløber, og derfor bliver der et hul. Så hvis vi rammer rigtigt i første omgang med Urena, har vi muligheden for at sige - dig tager vi. Fejler han, har vi mulighed for at hente en anden, som klubben nu har kigget på over en længere periode (4 måneder).
Vi kan tabe, men aldrig besejres

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Beklager at jeg ikke havde været forbi fcm.dk inden jeg skrev.

Ved ikke om det er nævnt, men der var nogen der var inde på eventuelle sprog problemer, så kan jeg nævne at han snakker et ganske udemærket engelsk.

LarsG
Geografisk sted: Gedved

Indlæg af LarsG »

Kent skrev:Hvis du nu læste FCMs nyhed ville du vide, at han først er klar om 3 uger ;-)
Monstro ikke at det også spiller ind, at han som costaricaner med hans hidtidige ophold i Rusland skal have arbejdstilladelsen på plads og det tager jo også noget tid. Jo, jo kan godt se, han skal med landsholdet til USA men det tager vel trods alt ikke tre uger.

/Lars

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

LarsG skrev:
Kent skrev:Hvis du nu læste FCMs nyhed ville du vide, at han først er klar om 3 uger ;-)
Monstro ikke at det også spiller ind, at han som costaricaner med hans hidtidige ophold i Rusland skal have arbejdstilladelsen på plads og det tager jo også noget tid. Jo, jo kan godt se, han skal med landsholdet til USA men det tager vel trods alt ikke tre uger.

/Lars
Søndagens kamp misser han sikkert grundet arbejdstilladelse mens OB-kampen skyldes landshold.

Cortez

Indlæg af Cortez »

admin 3 skrev:Beklager at jeg ikke havde været forbi fcm.dk inden jeg skrev.

Ved ikke om det er nævnt, men der var nogen der var inde på eventuelle sprog problemer, så kan jeg nævne at han snakker et ganske udemærket engelsk.
Det er rigtigt godt at vide. Det er i hvert fald et stort plus.

/Cortez

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

admin 3 skrev:Beklager at jeg ikke havde været forbi fcm.dk inden jeg skrev.

Er han til træning i morgen? :-)

5561

Indlæg af 5561 »

De skriver at man lejer Ureña med en købsoption... Vil det sige at prisen er fastsat i dag, så man ikke tager hensyn til hans præstationer de næste 4 mnd?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

5561 skrev:De skriver at man lejer Ureña med en købsoption... Vil det sige at prisen er fastsat i dag, så man ikke tager hensyn til hans præstationer de næste 4 mnd?
Ja, lige præcis. Klubberne kan selvfølgelig senere forhandle om en anden pris, hvis Midtjylland mener han måske er 10% mindre værd, end hvad de fik aftalt under forhandlingerne. Dog kan Kuban Krasnodar ikke hæve prisen inden den aftalte dato for at FCM skal aktivere købsoptionen.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Jeg syns jeg hører lidt rygter om endnu en spiller på vej ind inden vinduet lukker?

Nogle der ved mere?

Sniper

Indlæg af Sniper »

mrjelle skrev:Jeg syns jeg hører lidt rygter om endnu en spiller på vej ind inden vinduet lukker?

Nogle der ved mere?

Jeg har intet hørt, men kunne det ikke tænkes at man ser sig om efter en back?-jeg synes kampene imod Pana viste at vi har nogle problemer der når Bak Back er ude, og det er han jo regelmæssigt?

Noe

Indlæg af Noe »

Sniper skrev:
mrjelle skrev:Jeg syns jeg hører lidt rygter om endnu en spiller på vej ind inden vinduet lukker?

Nogle der ved mere?

Jeg har intet hørt, men kunne det ikke tænkes at man ser sig om efter en back?-jeg synes kampene imod Pana viste at vi har nogle problemer der når Bak Back er ude, og det er han jo regelmæssigt?
Heller ikke hørt noget, men jeg tror ikke på en back. Det er en vigtig del af selvforståelsen, at man viser talenterne tillid, og i denne sæson er det altså backerne, der i meget høj grad vises den tillid. I øvrigt har Kristian Bak spillet hhv. 26, 27 og 30 sl-kampe i de seneste tre sæsoner, så han må betragtes som rimelig driftssikker.

Hvis der sker noget, tror jeg på at Sly ryger ud, og man henter noget til fløjen.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Noe skrev:
Sniper skrev:

Nogle der ved mere?

Heller ikke hørt noget, men jeg tror ikke på en back. Det er en vigtig del af selvforståelsen, at man viser talenterne tillid, og i denne sæson er det altså backerne, der i meget høj grad vises den tillid. I øvrigt har Kristian Bak spillet hhv. 26, 27 og 30 sl-kampe i de seneste tre sæsoner, så han må betragtes som rimelig driftssikker.

Hvis der sker noget, tror jeg på at Sly ryger ud, og man henter noget til fløjen.
Ja okay kan godt se at Bak har spillet rimelig mange kampe i de seneste sæsoner, men har bare min egen lille tvivl om han vil blive ved med at være ligeså drift sikker. Du har dog ret i at de er gode til at vise talenterne tillid og det kan jeg rigtig godt lide. Det er én af mine få bekymringer omkring Fcm 2.0, hvis de vil forstærke sig så markant som de taler om, vil der så stadig være plads til talenterne? Synes allerede nu at vejen er lang for visse positioner. Men sådan skal det vel også være hvis man vil være den topklub de snakker om og vi alle håber på? Selvom de vil vise backerne tillid i denne sæson som du mener så tror jeg stadig de kigger efter en back :) men måske først til vinter
Jeg tror nu også på din teori omkring Sly for han vil jo utrolig gerne afsted og jeg håber også personligt at han kommer afsted denne gang, men hvis de så kigger efter en erstatning skal han da virkelig være god hvis man ser på hvem vi ellers råder over til fløjene.

Noe

Indlæg af Noe »

Sniper skrev:[

Ja okay kan godt se at Bak har spillet rimelig mange kampe i de seneste sæsoner, men har bare min egen lille tvivl om han vil blive ved med at være ligeså drift sikker. Du har dog ret i at de er gode til at vise talenterne tillid og det kan jeg rigtig godt lide. Det er én af mine få bekymringer omkring Fcm 2.0, hvis de vil forstærke sig så markant som de taler om, vil der så stadig være plads til talenterne?
Benham købte bla. klubben på talentudvikling, så det vil altid være et element, selvom vi lige nu sagtens kan se positioner, hvor vi med fordel kunne hente forstærkninger ind. Det er jo en svær, men også spændende balancegang at være konkurrencedygtig samtidig med at man udvikler, og er et attraktivt sted at komme hen for unge spillere. Jeg tror mere på, at klubben viser tålmodighed, og lader forstærkningerne komme nedefra. Altså flere køb af de bedste talenter som Tyckhosen til u17/u19, som på sigt kan kæmpe om pladserne på førsteholdet.

Se bare Brøndby: Der er selvfølgelig slet ikke tvivl om, at de skal gafle Agger, hvis de kan få ham, men deres oprindelige plan om at være en udviklingsklub, giver slet ikke mening i dag med deres køb over de sidste par sæsoner.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
Jesper BW1100 skrev:
Den angriber som jeg har hørt rygter om at vi kiggede på tidligere i vinduet, har også en interessant profil - og han har endog også en interessant alder ift udviklingspotentiale. Om han stadig er et tema ved jeg ikke. Jeg kan dog se, at han i går fik sine første minutter i en gældende kamp i denne sæson, da han var i start-11 (uden at score) i en ligakamp. Umiddelbart ser det dog ud til, at klubben spillede med reserverne, da den er i gang med kval til Chl.league. og derfor sparede profilerne til returen i næste uge. Så han er måske stadig mulig at få fat i.
Teemu Pukki i Celtic? :)
Blander mig lige med dette link, som nogle måske kan bruge til noget.

http://www.transfermarkt.co.uk/teemu-pu ... 72#subnavi
Mon Brøndby læser med herinde :?

http://www.bold.dk/nyt/finsk-angriber-k ... en-med-bif

Låst