Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.bt.dk/fodbold/fcm-profil-eft ... g-vil-vaek

Sly vil gerne væk.. det har han snakket om de sidste 3-4 vinduer så mon ikke han bare snart skal have lov at smutte.?

Derudover er jeg overbevist om at man ser Marco fra Costa Rica som en decideret angriber.. Og ikke som fløj eller noget andet.. Det man gerne ville have var en angriber der løber i dybden, og det mener man at have fundet i Marco...

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Arrf: Du ser ud til at være forholdsvis troværdig, og ligner en mand, der ved lidt omkring køb og salg lidt før os andre.

Vil i den anledning spørge dig, om du ved noget om abdul majeed waris er spiller man kigger efter?

Han har i hvert fald spillet i Skandinavien, så det med integrationen ville nok være et mindre problem.

Ellers synes jeg også at Urena ser meget spændende ud, og spillet så også ud til at flyde godt mod Panathinaikos med en bevægelig angriber i form af Marco Larsen.

Noe

Indlæg af Noe »

Jeg kaster lige Ankersens artikel her også. Ikke så meget for at diskutere det hele i denne tråd, men fordi den kan kaste lidt lys over, hvordan man scouter i det nye system (og måske dermed: Hvordan man kan finde på at overveje en spiller med 0 mål i den russiske liga ;) ):

http://www.business.dk/business-magasin ... ylland-2.0

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jamen efter at have læst det, så vil jeg klappe helt i omkring hvorvidt en spiller virker egnet eller ej. Lad dem få chancen for at finde netop de spillere som deres system og trænerteamet kan blive enige om. Det virker spændende, og lidt mindre lotto-kupon agtigt når man støtter sig op af ren fakta.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Tomt. Har flyttet indlægget. Slet gerne.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Lupus1999 skrev:Arrf: Du ser ud til at være forholdsvis troværdig, og ligner en mand, der ved lidt omkring køb og salg lidt før os andre.

Vil i den anledning spørge dig, om du ved noget om abdul majeed waris er spiller man kigger efter?

Han har i hvert fald spillet i Skandinavien, så det med integrationen ville nok være et mindre problem.

Ellers synes jeg også at Urena ser meget spændende ud, og spillet så også ud til at flyde godt mod Panathinaikos med en bevægelig angriber i form af Marco Larsen.
Det er ikke et navn jeg har hørt nævnt, men det er med 100% sikkerhed en mand som klubben, vores scouts og Benham kender til. Dog tror jeg, at han kan vælge klubber der er større end vores - klubber der kan betale flere penge til ham, og spiller i større ligaer end den danske superliga.

Jeg så ikke interviewet med Rasmus Ankersen - var det i nedtakten efter kampen i går, eller hvad? Nogle der evt. har et link, så jeg kan se det?

Mht. Sly skulle der pt. ikke være nogle konkrete bud på ham. Der vil sikkert komme nogle, inden transfervinduet lukker, spørgsmålet er bare om eventuelle bud vil være tilfredsstillende for klubben. Personligt tænker jeg bare, at hvis Brøndby kan få 22 mio. for Makienok, så kan vi også hente cirka det samme for Sly. Tvivler dog på, at eventuelle købere er helt enig i den prissætning, hvilket selvfølgelig kan gøre det svært - men mon ikke trøje nr. 44 er ledig, når vi rammer tirsdag.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Urena bliver præsenteret om 10 min ;-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

madsom

Indlæg af madsom »

http://fcm.dk/nyheder/fc-midtjylland-lejer-vm-spiller

Så blev det officielt..spændende :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

madsom skrev:http://fcm.dk/nyheder/fc-midtjylland-lejer-vm-spiller

Så blev det officielt..spændende :)
Og også med minimal økonomisk risiko. 4 mdr leje, hvorefter vi kan sende ham retur, hvis det ikke duer. Det er meget fornuftigt, selvom 4 mdr ikke er lang tid at give ham, til at falde til og slå igennem.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Kan fortælle at Marcos urena er ankommet til Danmark i dag.

Så den burde være sikker nu, at han kommer.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

admin 3 skrev:Kan fortælle at Marcos urena er ankommet til Danmark i dag.

Eftersom det er 1 time siden at FCM offentliggjorde aftalen, så tror jeg du har ret ;-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jamen glimrende. Så bliver det spændende at se hvad Benhams database har fundet til os. Er enig i at det virker fornuftigt med lejeaftalen og muligheden for at sende ham retur, hvis det bare ikke går.

Spændende med en ny nationalitet på holdet, det kan måske give lidt inspiration for alle.

Gad vide om han går ind i truppen allerede til kampen på søndag, med alle de skader vi har er det jo nærmest nødvendigt uanset hans form?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:Jamen glimrende. Så bliver det spændende at se hvad Benhams database har fundet til os. Er enig i at det virker fornuftigt med lejeaftalen og muligheden for at sende ham retur, hvis det bare ikke går.

Spændende med en ny nationalitet på holdet, det kan måske give lidt inspiration for alle.

Gad vide om han går ind i truppen allerede til kampen på søndag, med alle de skader vi har er det jo nærmest nødvendigt uanset hans form?
Hvis du nu læste FCMs nyhed ville du vide, at han først er klar om 3 uger ;-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Arh shit, det havde jeg ikke. Vores behov er ellers ret presserende..

Cortez

Indlæg af Cortez »

Kent skrev:
admin 3 skrev:Kan fortælle at Marcos urena er ankommet til Danmark i dag.

Eftersom det er 1 time siden at FCM offentliggjorde aftalen, så tror jeg du har ret ;-)
Kongekommentar :D

/Cortez

Låst