FC Midtjylland - Panathinakos

Om FC Midtjylland og Black Wolves
DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Re: FC Midtjylland - Panathinakos

Indlæg af DenLange »

0-1......

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

DenLange skrev:0-1......
Hvornår har vi sidst holdt nullet??

Treco

Indlæg af Treco »

Det gjorde vi i 29. runde med en 0-0 i Esbjerg. Men vi har jo bare ikke været skarpe nok. Vi skal jo score inden for de første 10-15 minutter og så lave vi jo igen nogle kæmpe fejl nede i forsvaret. Det er vel som ståle sagde europæiske lærepenge. Man skal bare være lige den smule hurtigere, bedre og skarpere hvis man skal med hvor det er sjovt.

Treco

Indlæg af Treco »

Hold nu op hvor er det ringe.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Banggaard forhelvede.........

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Sådan en kamp viser bare, at vi desperat mangler en højre back, en målmand og en angriber. Rømer er ikke i nærheden af, at have klasse til den plads - sælg ham til Hobro. Han evner jo ikke at deltage i pasningsspillet. Sparv er da også en katastrofe på det punkt. Lavede han bare en ordentlig aflevering?. Haugaard er altså bare ikke god nok. Han havde en klasseredning på friløberen, men mindst et af målene burde han have taget.
Til sidst så savnede vi Duncan. Marco fylder simpelthen for lidt og er at alt for klejn og for let at flytte/holde væk.

Det positive: spillet flød til tider rigtig flot, og vi fik skabt de chancer vi skulle - der var bare ingen konsekvens i afslutningerne.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Forstår ikke helt kritikken af Sparv? Jeg var meget imponeret af ham i dag.

/Cortez

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Konsulen skrev:Sparv er da også en katastrofe på det punkt. Lavede han bare en ordentlig aflevering?
Du joker, ikke sandt?!

Han er min MOM. De bedste diagonalafleveringer jeg har set har på vores hold. Han gør sig konstant spilbar, og afleverer hver gang på sin første eller anden berøring. Klasse præstation!
Senest rettet af Jacob 28. aug 2014, 22:30, rettet i alt 1 gang.

Noe

Indlæg af Noe »

Cortez skrev:Forstår ikke helt kritikken af Sparv? Jeg var meget imponeret af ham i dag.

/Cortez
Enig. Det ser meget lovende ud med ham.

Mærkelig kamp. Vi fortjente langt bedre, men det nytter jo ikke noget, når man er så uskarp i felterne. Lad os håbe, at vi tager det positivt med videre, og ikke klasker sammen i ligaen.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg synes nu også Sparv var ringe. Ekstrem sløv med bolden, og fuldstændig blottet for kreativitet. Rømer er dog langt værre, han har ganske enkelt ikke niveau til det her, og tvivler på at han vil få det. Hans teknik er jammerlig, og det hæmmer hans pasningsspil og offensive kvaliteter alt for meget. Hvis ikke vi kan få både en venstre og højre back, så ka jeg godt nøjes med en ny højre! Og self. En ny angriber. Paul viser i dag at han ingenlunde er klar til det ansvar. Vil nogen ikke godt fortælle ham, at han ikke er Messi?

Bortset fra det, så en rigtig fin kamp med mange gode momenter. En ganske flot kulisse også, om end romerlys og UEFA banner var decideret pinligt.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Slaget blev tabt i den første kamp. Med lidt mere tur i den i dag kunne det være blevet spændende. Det var opløftende at se et hold der troede på det i dag, en sprudlende Sisto og en boldfast Andersson på vej i form.

Synes også Glen gav den chancen og havde en fornuftig gameplan. Vi kan jo ikke gardere os imod en tværbar og en keeper der stod fremragende i modstanderens mål.

Er dog lidt skuffet over den måde vi forærede dem målene på i dag. Især 1-2 sved fordi den kunne ære undgået med en mere professionel agtpågivenhed.

Synes dog også Paul gjorde et fornuftigt indhold, og Rilwan var også med i mange positive ting.

Overall har vi set ud til at være længere fremme end både AaB of FCk her i sæsonstarten, og i betragtning af vores skadesliste synes jeg det lover udmærket for sæsonen. Hvis Sly forsvinder må vi leje Costaricaneren eller finde en anden targetman.

Cifrene lyver, vi var bedst i dag.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det var en fin kamp fra vores side, og vi kom da ud med æren i behold. Ikke overraskende havde vi problemer med skarpheden, men det er det vel nærmest ikke værd at brokke sig over, da det ligesom var givet på forhånd.

God kamp af Sparv, der fordeler boldene fint og placerer sig klogt. En helt anden type end den duelsøgende Izunna. Jeg var også imponeret af Jim Larsen, som virker som en intelligent spiller, der hele tiden søger gode afspilsmuligheder i stedet for bare at losse eller heade væk. Klasser bedre en Dickoh.

Vi må håbe, at vores angrebsmuligheder viser sig at være stærke nok til Superligaen i de næste runder, for så kan vi forhåbentligt få hentet nogle point hjem.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det var egentlig en flot kamp. Synes bestemt det havde været fair hvis det var os, som havde fået en 2-1 sejr. Der er dog intet at sige til at grækerne gik samlet videre, de var bare bedre.

Vi fik skabt et hav af chancer. Jeg er rigtig tilfreds med hvordan vi startede kampen, der var virkelig knald på og masser af vilje. Med lidt held var vi gået til pausen med en to måls føring.

Eneste helt store minus, var den underlige situation efter vi kom på 1-1. Hvad skete der lige, snork sov hele holdet ved 1-2 scoringen? Det var svært at se nede fra bag grækernes mål.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ravnen skrev:Hvad skete der lige, snork sov hele holdet ved 1-2 scoringen? Det var svært at se nede fra bag grækernes mål.
Ja det kan man godt sige at de gjorde, snork sov.

Ellers er der ikke så meget at sige ud over det der allerede er sagt i tråden.
Vi skal videre og have fuld fokus på ligaen.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://aoh.dk/artikel/fans-risikerer-fy ... U.facebook

"I klubben er man dog ikke kommet så langt, at man har identificeret folk, så man ved ikke, hvilken fangruppe de eventuelt repræsenterer."

Well uden at skulle dømme nogen på forhånd så plejer det da vidst ikke at være BW folk der går forrest med fyrværkeri.. Hvem de enkelte personer der har gjort det så er det ved jeg ikke da jeg ikke har set det, men hvilken gruppe de "repræsenterer" er vidst ikke SÅ svært at gætte..

Besvar