Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af oros »

Acebone skrev:Guys, Janssen har kontraktudløb til vinter. Duncan er skadet til langt ind i oktober. Er det ikke det perfekte tidspunkt at hente en angriber ind i stedet for at gøre det til nytår, når Janssen er væk?

Jeg synes, Onuachu skal blive ved med at have sine indhop, men førsteangriber nu og her... Bum-bum.
Det er jeg sådan set enig i - under forudsætning af, at man har spottet den rigtige. Ellers må man da hellere vente...

Så vidt jeg har forstået det, tales der om markant forstærkning til vinter. Det bliver spændende, hvad det indeholder, når vi også skal have Nordens største og bedste akademi!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

974 skrev:Måske man henter 33-årige Mads Junker til vinter,når hans 3 måneders eventyr i Indien er overstået ?

En rutineret herre der har kunnet score mange mål - men kan han stadig det?
Og er han trods alt lidt for gammel?
Det er vel ingen hemmelighed, at Junker stort set havde pensioneret sig selv, og kun tager til Indien for oplevelsens skyld. Det har han i hvert fald selv fortalt. Så han er færdig og derfor nok ikke en mulighed.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Acebone skrev:Guys, Janssen har kontraktudløb til vinter. Duncan er skadet til langt ind i oktober. Er det ikke det perfekte tidspunkt at hente en angriber ind i stedet for at gøre det til nytår, når Janssen er væk?

Jeg synes, Onuachu skal blive ved med at have sine indhop, men førsteangriber nu og her... Bum-bum.
Det kommer selvfølgelig an på den konkrete vurdering fra trænerstaben. Men ellers hælder jeg egentlig mest til, at vi holder fast i vores rødder og giver talentet chancen for at få noget erfaring og udvikling. Vi har trods alt stadig Janssen i fire måneder endnu, så lad os bruge ham. Desuden er jeg ikke glad for ideen om at hente en spiller, der skal agere direkte konkurrent til Duncan. Sådan en spiller er formentlig dyr, og en af de to kommer jo til at sidde på bænken - og presse Onuachu længere væk fra spilletid. Jeg ser hellere, at vi holder fast i en relativt billig Janssen-type, der kan gardere i tilfælde af skader, men ellers lader Duncan og Onuachu agere 1./2.-valg.

Derudover, og uden at jinxe, så er vores kampprogram i superligaen også rimeligt overskueligt de næste to måneder. Esbjerg, OB, Vestsjælland og Silkeborg hjemme, og Nordsjælland, Hobro og Sønderjyske ude er vel alle kampe, vi går ind til som favoritter - selv uden Duncan.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jeg håber da også lidt på man giver Paul chancen. Han har haft nogle gode indhop og fortjener det syntes jeg. Hvis man henter en ny angriber skal man næsten leje ham ud så han kan få noget mere spilletid end han ville få hvis han kommer til at stå bag to angribere.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Michael Qureshi, Søren Sorgenfri og Morten Crone holder pt. transferchat på sporten dk. Her skrev jeg selv spørgsmålet om Teemu og fik svaret: Vi ved, at der arbejdes på en angriber. Jeg har indikationer af, at de er tæt på at lande en meget snart. Men det skulle ikke være finnen fra Celtic, ham har jeg i hvert fald ikke hørt nævnt andet end på rygteplan.

En anden spurgte til om vores tre nigerianere Sly, Izu og Rilwan ville blive i vores klub efter transferen. Her kom svaret: Det ligner FCM holder på Hassan og Izunna for denne sæson. Det trækker op til et salg af Sly i løbet af dette vindue.

Spændene lyder det da med en ny angriber og for Sly ville det vist også være fint med noget luftforandring snart.
I kan stadig skrive til de tre her :http://www.bt.dk/fodbold/danmarks-bedst ... lighederne

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Mit svar på spørgsmål om en Duncan afløser:

@Mike: FCM henter med stor sandsynlighed en angriber ind. Jeg ved, at de arbejder på en VM-spiller, men der er intet på plads endnu. Derudover har de faktisk en engelsk U20 landsholdsangriber til prøvetræning lige nu. Max Clayton. Ham har både Sunderland og Everton også jagtet, men FCM kan tilbyde ham spilletid på højere niveau, fordi han nok ikke vil få så meget førstehold i de to Premier League-klubber. Men der sker noget inden for de kommende dage i FCM. Og jeg tror ikke, at ham fra Celtic er aktuel

Rimelig spændende melding;)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Mike80 skrev:Mit svar på spørgsmål om en Duncan afløser:

@Mike: FCM henter med stor sandsynlighed en angriber ind. Jeg ved, at de arbejder på en VM-spiller, men der er intet på plads endnu. Derudover har de faktisk en engelsk U20 landsholdsangriber til prøvetræning lige nu. Max Clayton. Ham har både Sunderland og Everton også jagtet, men FCM kan tilbyde ham spilletid på højere niveau, fordi han nok ikke vil få så meget førstehold i de to Premier League-klubber. Men der sker noget inden for de kommende dage i FCM. Og jeg tror ikke, at ham fra Celtic er aktuel

Mike
Ja jeg skulle også lige til at poste det... MEGA spændende.... ! ;) VM spiller?!?! + en engelsk U20?!?!? wow
Jeg tror da nok vi er mange som kommer til at tilbringe mange timer på twitter - bold.dk - mv efter sådan et rygte er smidt ud!

Også selvom at det skulle ende med at der ikke kommer til at ske en skid.... sådan er det jo her i den sidste uge af transfervinduet..... ;-)

F5 F5 F5! :D

clayton?
https://www.youtube.com/watch?v=13xpRqNSLGY

.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Spicker

Indlæg af Spicker »

Mike80 skrev:Mit svar på spørgsmål om en Duncan afløser:

Mike

Max Clayton lyder rigtigt spændene, ikke ligefrem en goalgetter, 9 mål i 74 kampe for crewe Alexandria der pt. spiller i league one. Ikke noget imponerende gennemsnit men han er en anderledes angriber der sikkert også kan dække kanten.
Men en Vm-spiller. Hvem dælen kan det være?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

VM-spiller. Spændende, gad vide hvem det kan være. Det kan jo spænde over ret så mange forskellige niveauer.

Med de ambitiøse udmeldinger der er kommet, og med tanke på at en angriber er den vigtigste og mest kampafgørende spiller på et fodboldhold, så ville det være fedt hvis de trak en rigtig kapacitet op af hatten som fra dag 1 kan hæve overliggeren. Det ville være et signal til hele fodbold Danmark, om at de mente det alvorligt med alle de fine ord.

Men det ender nok med en vi dårligt nok har hørt om :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:VM-spiller. Spændende, gad vide hvem det kan være. Det kan jo spænde over ret så mange forskellige niveauer.
Men mon ikke man rimeligt hurtigt kan skære en hel del nationaliteter fra - som fx spansk, hollandsk, tysk, engelsk, argentinsk, brasiliansk, italiensk, amerikansk, fransk, belgisk, græsk, colombiansk, russisk, portugisisk og Uruguay. Derudover er det nok heller ikke fra eksotiske steder som Japan eller Sydkorea vi henter, mens også Elfenbenskysten og andre lande har angribere, som vi nok ikke ligefrem kan hente.

Så listen bliver hurtig kort. Og hvis man så samtidig tænker, at det gerne må være en, der allerede spiller i Europa og vil se et skifte til FCM som et skridt opad, så ender listen af mulige kandidater vel med at være relativ kort.

Tror godt man med ½ times research kunne komme med en rimelig kort liste over hvem det kunne være.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Boom... FCM indkøb!
Mads Døhr Thychosen

http://www.bold.dk/nyt/fcm-koeber-17-aarig-i-vejle

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

bobthebuilder_dk skrev:Boom... FCM indkøb!
Mads Døhr Thychosen

http://www.bold.dk/nyt/fcm-koeber-17-aarig-i-vejle
Interessant, men nok ikke ligefrem en løsning nu og her :-)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Yderligere transfernyheder :D : 20-årige engelske angriber Max Clayton, den 20-årige kroatiske angriber Marko Dugandzic og den 22-årige polske keeper Patryk Wolanski med.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Jeg har et gæt på vm spilleren: abdul majeed waris :D

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

NyX skrev:Jeg har et gæt på vm spilleren: abdul majeed waris :D
Hans stats udfra wiki er ganske imponerende :-) tvivler dog på at vores klub er interessant for ham :-)

Låst