Europa League kvalifikation

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Re: Europa League kvalifikation

Indlæg af Spicker »

Jacob skrev:Hvis nogen skulle have lyst til at læse lidt om Panathinaikos' fans tanker om kampen og os:

http://greeksoccer.com/forums/index.php ... pa-league/

Det er meget interessant at følge udviklingen i tråden, hvor de i begyndelsen er meget sikre på avancement, bliver de mere tøvende jo mere research de får lavet ;)

De får faktisk strikket et ret fornuftigt billede sammen af vores hold.
Jeg ville ellers have det fint med de blev ved med at undervurdere os ;)

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Hvis nogen skulle have lyst til at læse lidt om Panathinaikos' fans tanker om kampen og os:

http://greeksoccer.com/forums/index.php ... pa-league/

Det er meget interessant at følge udviklingen i tråden, hvor de i begyndelsen er meget sikre på avancement, bliver de mere tøvende jo mere research de får lavet ;)

De får faktisk strikket et ret fornuftigt billede sammen af vores hold.
Faktisk meget sjov læsning!

Ser ud til at de selv mener de har godt styr på midtbanen og angrebet, men at de er meget uenige i hvem der skal spille i forsvaret!

Attack attack attack! :D

5561

Indlæg af 5561 »

Spicker skrev:
Ravnen skrev:Panathinaikos da burde være så stor en klub, at kampen er købt af en græsk TV station?
Derfor burde det også være en mulighed at finde et Stream online der ikke er dansk.
Det burde ikke være et problem at finde et par timer før kampen. Det kan vel heller ikke være i mod forummets regler at dele det her på siden når kampen ikke vises på dansk tv?
Undskyld, men mit græske er ikke særlig godt, faktisk ikke eksisterende :? ! Men ved logisk tænkning og lidt research har jeg fundet ud af at kampen er programsat på en græsk betalingskanal der hedder OTE Sport 1. (http://otetv.ote.gr/portal/page/portal/ ... gramm/adsl)
Ved ovenstående link kan man gå frem til torsdag d. 21, og se at kampen er programsat fra 21-23 græsk tid.
(OTE Sports på wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/OTE_Sport )

Dette kunne være tegn på at der er muligheder for at finde et streaming link nu da den sendes i Grækenland? Hvad tror i?

Spil endelig ind med info hvis nogen hører noget om noget? En nævnte pit-stop, men var det bare et skud i tågen?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

5561 skrev: Dette kunne være tegn på at der er muligheder for at finde et streaming link nu da den sendes i Grækenland? Hvad tror i?
Godt fundet!
Det vigtige her er, at kampen sendes i tv. Dermed vil der næsten med sikkerhed kunne findes et stream. Så vidt jeg lige kunne se på OTEs hjemmeside, så er det ikke muligt at købe kampen hos dem, og så er man jo tvunget ud i streaming ;-)

Måske forbarmer en af de danske kanaler sig og køber rettighederne, men det tyder det dog ikke på. Det handler om seertal, og hvis der skal være en mulighed for at få dem til at ændre mening, vil det kræve, at vi punker de mulige købere, så de kan se, at der er et marked for det. Det er dog nok for sent nu.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Truppen mod Panathinaikos
1. Lasse Heinze
3. Tim Sparv
6. Jim Larsen
7. Jakob Poulsen
9. Morten 'Duncan' Rasmussen
10. Tim Janssen
14. Jakob Haugaard
15. Jesper Lauridsen
18. Erik Sviatchenko
19. Marco Larsen
20. Francis Dickoh
26. Patrick Banggaard
27. Pione Sisto
28. André Rømer
33. Paul Onuachu
35. Frederik Møller
36. Rilwan Hassan
43. Izunna Uzochukwu
44. Sylvester Igboun

Så er truppen offentliggjort.. af de udtagede spillere er følgende ikke klar til en hel kamp:
Tim Sparv, Rilwan Hassan, Erik Sviatchenko, Jim Larsen og Marco Larsen

Umiddelbart er jeg mest spændt på hvad man finder på inde på den centrale midt..

Højre back tror jeg rømer får..

inde i det centrale forsvar kunne jeg forestille mig at jim og erik får en halvleg hver..

Spørgsmålet er om man har tænkt sig at prøve med den omvendte trekant på midten igen? Så det bliver Izu og Sparv bag Poulsen og med Sly og Sisto på kanterne..

Hvis vi så er sluppet nogenlunde fra første halvleg kan man jo så smide rilwan ind i stedet for sparv.. så det bliver Izu bag poulsen og hassan..

Eller er vi ude i at Møller skal have spilletid?

Synes det er skidt at vi har en trup med hele 5 spillere der ikke kan klare en hel kamp..

Cortez

Indlæg af Cortez »

Tror også mest på den omvendte trekant - den var Riddersholm jo glad for efter AaB kampen - bortset fra det offensive. Men mon ikke Jacob Poulsen spiller centralt i stedet for Hassan. Spørgsmålet er så måske om Sparv er klar til en hel kamp?

/Cortez

Brugeravatar
DenStolteJyde

Cortez skrev:Tror også mest på den omvendte trekant - den var Riddersholm jo glad for efter AaB kampen - bortset fra det offensive. Men mon ikke Jacob Poulsen spiller centralt i stedet for Hassan. Spørgsmålet er så måske om Sparv er klar til en hel kamp?

/Cortez
Den officielle udmelding er i hvert fald at han ikke er klar til en hel kamp.. Men så kan det jo være at jakob rykker ned på den defensive når tim ikke kan mere og Marco eller Rilwan så kommer ind som den offensive..

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Mike80 skrev:
oros skrev:Hans Krabbe har jo ret, når han siger, at det er de største europæiske kampe, FCM har deltaget i - med tanke på, hvad vi kan opnå!

To hold i CL? Hmm.... Altså, der er jo ingen af dem, der har vist noget i Suppen. Og AaB kan umuligt være ligeså heldige én gang til.

Men tre hold i EL er vel også accepteret?
Ja, Hans Krappe har ret! Klubben spiller (endnu engang) det største opgør i historien. Desværre mest fordi vores succes i de hidtidige "største" opgør jo ikke ligefrem har været imponerende! Som jeg skrev i min vurdering af sidste sæson har FCM mange gange spillet fremragende fodbold og vel egentligt også opnået meget mere end klubbens størrelse, opland m.m. Berettiger til. Men vi har aldrig vundet noget og har endnu aldrig formået at bevise nogen former for klasse når tingene spidser til og kampene vigtige.

4 tabte pokalfinaler, 7 missede euro kval, 3 gange tabte "guldkampe" osv.

Panathinaikos er en ok lodtrækning! (Mellemvaren iforhold til de mulige) og vi spiller godt fodbold lige nu. Men jeg "tør" ikke være optimist! Det har jeg været så mange gange før og tror ikke på FCM i store kampe længere indtil Glenn og holdet har bevist den evige snak om vores nye vinderkultur!

Bevis det nu drenge:) vi sukker efter det..

Go kamp. Mike
8 missede euro kval...

Positivt ved kampen:
-Vi har endnu mulighed for via en evt. "Guldkamp" og en pokalfinale allerede i denne sæson at skulle spille største kamp i historien igen!
-Vi slipper for at Europa griber forstyrrnde ind i ligaen! Ikke engang Esbjeg kampen burde være i fare med en ligegyldig torsdags træningskamp i benene..
-FCM havde allerede før kampen solgt godt af sæsonkort mes gratis adgang..
-Kun én profil skade! Nogenlunde billigt sluppet iforhold til forventligt..

Knap så positivt: 0-1 ude mod et middelmådigt Græsk hold som stadig ikke har gang i deres turnering og så sætter vores berømte "vinderkultur" ind (igen)..

SUK!!!

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Vi slipper for Marcus Berg på torsdag da han er skadet i 3 måneder.

Kan ikke lige finde linket, læste det på Twitter.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så er der da en chance for at de i det mindste ikke kan score...

oros

Indlæg af oros »

admin 3 skrev:Vi slipper for Marcus Berg på torsdag da han er skadet i 3 måneder.

Kan ikke lige finde linket, læste det på Twitter.
http://www.bt.dk/fodbold/svensker-skade ... m-nyt-haab

Brugeravatar
DenStolteJyde

Ravnen skrev:Så er der da en chance for at de i det mindste ikke kan score...
Så mangler vi bare lige at vi kan score..

Martinfrederiksen89

Indlæg af Martinfrederiksen89 »

så det i morgen vi tager imod panathinaikos hjemme hvor vi jagter et mirakel det ser svært ud men mand har set at klubber har tabt 4-1 ude og så vinde 3-0 hjemme jeg elsker fcm og jeg tror på miraklet kan vi få et rigtig hurtigt mål til 1-0 efter de første 20 minutter så må mand håbe grækerne bliver usikker og hvis vores fans gør alt for at bakke vores spiller op så er det ikke helt umuligt hvis vi spiller op til vores allerbedste selvfølgelig skal man ikke regne med at vi går vider men jeg håber og drømmer virkeligt at Midtjylland kan skrive sig ind i Europa og gi et signal til Europa om at vi kan lave et mirakel og et resultat

her er mit bud hvis jeg skulle stille hold i morgen med dem vi har til rådighed

Jakob Haugaard
Jesper Lauridsen
Patrick Banggaard
Francis Dichoe
Jim Larsen kan måske prøve ham på højre eller Andre Rømer
Sylvester Igboun
Tim Sparv eller Izunna hvem skal man mon vælge diskussion
Petter Andersson
Jakob Poulsen
Pione Sisto
Paul Onuacho

hvad er jeres menning hvordan tror i det er bedst at stille holdet

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Hvis vi spiller som vi gjorde senest, kan det være lidt ligemeget hvordan vi stiller op og ikke mindst hvem vi har i front, da vores offensiv, så vil være sat ud af spillet.

Men vi må forvente at spillerne tager sig lidt sammen og det vigtigste er at vi skal have lukket af bag til. Vi vil få nogle mål chancer imod os, men forsvaret skal være sikre og have den nødvendige ro, så vi kan få gang i det offensive spil og få skabt de mål chancer der skal til.

Personligt vil jeg bruge Sly helt på top. Hassan og pione på kanterne og ellers Petter, Jakob, Izunna og så Banggaard, Dickoh, Lauritsen, Rømer og haugaard. Måske bruge Jim hvis han er klar og ellers have Paul som joker, alt afhængigt af hvordan kampen udvikler sig.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Målet med morgendagens kamp må være at komme tilbage på sporet, med tanke på superligaen. Vi skal undgå et sammenbrud og en lussing, der kan trække mentale spor i en skadesramt trup over de næste måneder.

Vores chance for avancement er mikroskopisk, så i første omgang synes jeg fokus skal være på at få sammenspillet et hold, der kan spille mod EfB på søndag. Både forsvaret og angrebet har udfordringer vi skal have løst, for ikke at tabe for mange point i fraværet af Bak og Duncan.

Hvis alt flasker sig, så skal vi naturligvis gå efter 3-0 sejren, men det virker langt fra realistisk, når man ser på vores trup. Men ved at spille en god kamp, kan vi få et mentalt boost og en tro på tingene til de kommende kampe. Det vil naturligvis være fedt, hvis vi kunne hente den eneste danske sejr i denne runde, hvilket også vil være godt for vores og DKs koefficient. Men for mig, kan mindre også gøre det.

Heldigvis har både AaB og FCK blameret sig i denne runde, så der er ikke så meget negativ fokus på os.

Besvar