Transfer sommer 2014
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer sommer 2014
http://www.bold.dk/nyt/nyindkoeb-aaben- ... fcm-ophold
Er sikker på, at hvis han fortsætter i samme stil som han startede og undgår skader, så forlænges der også med ham.
Mon der er en chance for, at vi får en angriber som support til Duncan, i tilfælde af skade / karantæne eller skal vi ikke regne med det, før Tim Janssen stopper. Sæsonen er lang og med europa-kvalifikaionen i mente, kunne det være rart, da Poul ikke er på niveau med Duncan oger en helt anden spillertype. Umiddelbart har Poul vist sig som en god gamechanger.
Er sikker på, at hvis han fortsætter i samme stil som han startede og undgår skader, så forlænges der også med ham.
Mon der er en chance for, at vi får en angriber som support til Duncan, i tilfælde af skade / karantæne eller skal vi ikke regne med det, før Tim Janssen stopper. Sæsonen er lang og med europa-kvalifikaionen i mente, kunne det være rart, da Poul ikke er på niveau med Duncan oger en helt anden spillertype. Umiddelbart har Poul vist sig som en god gamechanger.
Et vildt og desværre nok særdeles usandsynligt bud (£££) på sådan en herre kunne være Teemo Pukki (mulig stavebøf) som vist nok ikke rigtig er slået til i Celtic efter sit skifte fra tysk fodbold (Schalke mener jeg).Kent skrev: Jeg har også hørt rygter om, at vi tidligere i vinduet har set på en finsk angriber (der også kan dække fløjen), der er i periferien af sit nuværende hold, men som så scorede lidt for mange mål i en træningskamp.
Han dækker primært rollen som spids, men kan også spille i venstresiden eller som falsk 9'er.
Han har imidlertid scoret i CHL kvalen for Celtic, samt i træningskampe her i sommerperioden og kan således være på vej til at få et gennembrud i det skotske. Dertil kommer at han har spillet udmærket i landsholdsmæssig sammenhæng(mål for U-trupper såvel som i bl.a. VM-kvalen), hvorfra han også kender bl.a. Tim Sparv. Et skifte til dansk fodbold er måske ikke det der ligger højest på ønskelisten, hverken økonomisk eller sportsligt - slet ikke når nu Celtic ligefrem skal spille CHL alligevel... Men man kunne da godt drømme lidt
Men når det så er sagt, så er der heldigvis også mange andre dygtige folk derude...
Tim Janssen håber på et skifte i dette transfervindue:
http://kanalsport.dk/indslag/janssen-tr ... ncen-i-fcm
Det er efter min overbevisning også den bedste løsning for alle parter. Han står helt sikkert bag Paul og Duncan, desuden kan Sly og Marco dække pladsen på en alternativ måde, ligesom Razak kommer stærkt nedefra.
Det er efter min overbevisning også den bedste løsning for alle parter. Han står helt sikkert bag Paul og Duncan, desuden kan Sly og Marco dække pladsen på en alternativ måde, ligesom Razak kommer stærkt nedefra.
Dansk keeper hentes i USA.
http://www.bold.dk/nyt/fcm-henter-dansk-keeper-i-usa
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Umiddelbart ikke en transfer der giver vanvittig meget mening, men det lader til han er tiltænkt som udviklingsspiller:DenLange skrev:Dansk keeper hentes i USA.
Så en backup til Haugaard & Heinze mens Koch får noget erfaring fra opholdet i Hobro?Jørgensen har tidligere på sommeren trænet med i FCM, så målmandstræner Henrik Ipsen ved, hvad man får.
- Vi ved fra de træningerne, vi har haft med Marco, at han har en rigtig god træningsmentalitet. Han tager udfordringerne op og virker som en rigtig god fyr. Som målmand er han modig, og så har han hurtige fødder. Vi glæder os til at se, hvordan Marco udvikler sig i løbet af det næste år, siger Henrik Ipsen til klubbens hjemmeside.
- DenStolteJyde
Ja eller måske en erstatning for Koch?
Det kan være de har opdaget et ekstraordinært talent i ham. Vi må vente og se 
Mht. Tim Janssen synes jeg det er lidt trist. Når han har været fit for fight har han været en god mand for os. Men han står bag Paul nu, og det kan han næppe finde tilfredsstillende.
Mht. Tim Janssen synes jeg det er lidt trist. Når han har været fit for fight har han været en god mand for os. Men han står bag Paul nu, og det kan han næppe finde tilfredsstillende.
Jeg gætter på - uden at have hold i det - at Englænderens scoutingsystem, har fundet en målmand, der tager over inden længe.Ravnen skrev:Det kan være de har opdaget et ekstraordinært talent i ham. Vi må vente og se
Jeg gætter også på, at den superligaspiller, Hobro varsler, er Tim Janssen.
Vi får se.....
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Nu er jeg faret vil her i det nordjyske og bor meget tæt på Hobro og Tim i Hobro er IKKE noget dårligt gætoros skrev:Jeg gætter på - uden at have hold i det - at Englænderens scoutingsystem, har fundet en målmand, der tager over inden længe.Ravnen skrev:Det kan være de har opdaget et ekstraordinært talent i ham. Vi må vente og se
Jeg gætter også på, at den superligaspiller, Hobro varsler, er Tim Janssen.
Vi får se.....
Jeg tør næsten godt love, at Razak ikke bliver hevet op, uanset hvor mange skader det måtte være. Men HVIS der bliver hentet en ny angriber ind, bliver det en direkte modsætning til Duncan - altså en hurtig angriber, som kan true i dybden, og som kan tage del i det opbyggende spil (ikke at Duncan ikke kan det). Og hvis vi så finder ham, tror jeg det betyder at Paul skal et eller andet sted hen, og spille fast i en sæson eller to, for at vende tilbage til heden igen.Jacob skrev:Tim Janssen håber på et skifte i dette transfervindue:
Mht. alternativer til vores nuværende angribere, vil jeg tro at Petter er foran både Sly og Marco.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Han er hentet ind som 3. keeper mens Oliver Korch er i Hobro. Når Oli er tilbage, er Marco med stor sandsynlighed væk, med mindre han selvfølgelig overhaler både Heinze og Haugaard.Ravnen skrev:Det kan være de har opdaget et ekstraordinært talent i ham. Vi må vente og se
Tim Janssen udtaler selv i interviewet med kanalsport, at han har været fit de sidste 8 måneder, og stadig ikke har fået chancen. Det skyldes uheld, skader og manglende evner. Han stod foran Paul indtil han blev skadet inden kampen mod Djurgården, og så har Paul grebet chancen.Ravnen skrev:Mht. Tim Janssen synes jeg det er lidt trist. Når han har været fit for fight har han været en god mand for os. Men han står bag Paul nu, og det kan han næppe finde tilfredsstillende.
Hobro eller ej, det ved jeg ikke - men hvis Tim ryger i dette vindue, så TROR jeg der kommer en ny angriber ind, som en direkte konkurrent til Duncan.
Der er masser af klubber, der mangler angribere, men problemet med Janssen er jo hans skader samt det, at han ikke har spillet meget længe. Så klubberne skal hente ham på hans tidligere præstationer. FCM vil helt sikkert lade ham gå gratis. Efter at OB og Randers har hentet angribere er der vel nok kun Silkeborg tilbage i DK, der mangler en angriber og spørgsmålet er, hvor stort et navn Janssen har udenfor DK.
Men Janssen ud og en konkurrent ind til Duncan vil være fint. Spørgsmålet er dog, om vi ikke afventer og ser, hvad der sker med Pana-kampene. Ryger vi i Europaleague er det oplagt at hente 1-2 spillere ind, mens behovet ikke er helt så stort, hvis vi ryger ud.
Men Janssen ud og en konkurrent ind til Duncan vil være fint. Spørgsmålet er dog, om vi ikke afventer og ser, hvad der sker med Pana-kampene. Ryger vi i Europaleague er det oplagt at hente 1-2 spillere ind, mens behovet ikke er helt så stort, hvis vi ryger ud.
Jeg har forhørt mig lidt rundt, og efter hvad jeg lader mig høre, så er Tim Janssen hvertfald ikke på vej til Hobro.
Og som Kent siger, så sker der nok ikke mere, med mindre vi kvalificerer os til EL-gruppespillet. Gør vi ikke det, skal vi få tilbudt en spiller som er for god og billig til at sige nej til. Jeg tror vores transfervindue er lukket
Og som Kent siger, så sker der nok ikke mere, med mindre vi kvalificerer os til EL-gruppespillet. Gør vi ikke det, skal vi få tilbudt en spiller som er for god og billig til at sige nej til. Jeg tror vores transfervindue er lukket
Nu kan Mohamed Zidan jo løbe dybt og trække ned i banen.
Vi kan lave en "Elmander", hvor vi også lige henter en for tilskuerne og så kunne det være han rent faktisk har to rigtig gode år i sig endnu.
Vi kan lave en "Elmander", hvor vi også lige henter en for tilskuerne og så kunne det være han rent faktisk har to rigtig gode år i sig endnu.
Dén nægter jeg simpelthen at tro på! Havde man været interesseret i at hente Zidan tilbage, havde man gjort det tidligere. Der er nok også en grund til, at ingen andre danske klubber har hentet ham. Han var god da han var her sidst - måske den bedste spiller der nogensinde har været i ligaen, og jeg nægter at tro på, at man er villige til at have al den ballade og polemik omkring en enkelt person i Midtjylland igen. Samtidig med det, er han ved at være over the hill!Lupus1999 skrev:Nu kan Mohamed Zidan jo løbe dybt og trække ned i banen.![]()