Ingen tvivl om at det er en god klub med masser af potentiale. Pione skal bare til en klub i en bedre liga hvor han spiller med bedre modstandere hver uge i, og det niveau har den østrigske liga ikke. Den er ikke meget bedre end suppen.uschel skrev:Red Bull Salzburg er en superklub og hvis de ville kunne de købe pione. Afterall det er en klub som har brugt 500 mio på talentudvikling alene. Så det er bestemt en god klub for en knægt som Sisto. Og mht niveauet så taler vi om en klub der stormer frem. Se blot hvor gode de var i Europa League hvor de bla fik den anden klub med store traditioner for talentudvikling Ajax til at ligne boldmongoler
Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Stadig lang tid tilbage af transfervinduet, men synes ikke jeg har hørt nogle rygter på det seneste.
Ingen der har noget info?
Næ... Jeg gætter på, at man afventer og ser, om vi skulle slå os igennem til gruppespillet. Gør vi det, er der måske forstærkninger på vej.Danne skrev:Stadig lang tid tilbage af transfervinduet, men synes ikke jeg har hørt nogle rygter på det seneste.
Eftersom man nylig har afvist at sælge Pione, ved jeg ikke hvilke bud, der skulle komme, før der bliver solgt - eller hvem det skulle være..
http://www.bold.dk/nyt/horsens-lejer-stopper-hos-fcm
Horsens lejer Sonni Nattestad for resten af sæsonen.
Det bliver godt med noget spilletid for Sonni!
-
Uldkraemmeren
Jeg synes det er meget risikabelt. Jeg håber det betyder at man henter en spiller med høj kvalitet ind. Midterforsvar og højre back ser skrøbelige ud. Rømer er ikke god nok endnu, Dickoh har mange småskader og Sviachenko flere langvarige. Banggard er den eneste stabile, og han spiller kun godt når sidstnævnte står ved siden af.Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/horsens-lejer-stopper-hos-fcm
Jeg vil ikke håbe, at man henter ind. Det bringer Sonni endnu længere inden en fast plads.
Så må vi leje en selvom det vil virke sort, at udleje en for at leje en.
Mit bud er, at der ikke sker mere.
Sparv kan vist også vikariere i centerforsvaret så vi har dickoh, banggård , bak, sparv og Erik når han bliver klar. Så vi skal nok klare det.PH1978 skrev:Jeg vil ikke håbe, at man henter ind. Det bringer Sonni endnu længere inden en fast plads.
De forlydninger jeg har fået, går på at man kigger efter en midterforsvar og en måske en spiller til en anden position. Dog er der to grunde til, at der ikke er sket noget endnu; 1) Det marked vi kender til, og har scoutet de sidste 5 år, ligger to hylder under de markeder vi kan hente fra nu, og derfor skal meget af scouting arbejdet gøres forfra, da vi ikke har scoutet på denne hylde i flere år. 2) Hvis der skal hentes noget ind, er det en der skal løfte overlæggeren, både niveau-mæssigt, men bestemt også en som kan være med til at løfte omklædningsrummet - altså en spiller, som har prøvet at vinde noget, en spiller der passer ind, og kan gå ind og blive kulturbærer fra day one! Samtidig med det, er det vigtigt, at en eventuelt ny spiller, skal have lederegenskaber, da vi reelt set kun har Bak og til dels Erik, som har de fornødne lederegenskaber.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Yderst spændendeArff skrev:De forlydninger jeg har fået, går på at man kigger efter en midterforsvar og en måske en spiller til en anden position. Dog er der to grunde til, at der ikke er sket noget endnu; 1) Det marked vi kender til, og har scoutet de sidste 5 år, ligger to hylder under de markeder vi kan hente fra nu, og derfor skal meget af scouting arbejdet gøres forfra, da vi ikke har scoutet på denne hylde i flere år. 2) Hvis der skal hentes noget ind, er det en der skal løfte overlæggeren, både niveau-mæssigt, men bestemt også en som kan være med til at løfte omklædningsrummet - altså en spiller, som har prøvet at vinde noget, en spiller der passer ind, og kan gå ind og blive kulturbærer fra day one! Samtidig med det, er det vigtigt, at en eventuelt ny spiller, skal have lederegenskaber, da vi reelt set kun har Bak og til dels Erik, som har de fornødne lederegenskaber.
Har du hørt nogle navne?
Forventer vi, at vi lader nogen gå, hvis der kommer nogle gode bud?
Jim Larsen: http://www.bt.dk/superligaen/fcm-taet-p ... jim-larsenArff skrev:De forlydninger jeg har fået, går på at man kigger efter en midterforsvar
Senest rettet af Acebone 12. aug 2014, 20:45, rettet i alt 1 gang.
Jim Larsen tæt på. Kilde: BT
En god og erfaren spiller, virker fornuftigt. Men måske lidt et sats med hans skade historik?
Det er jo en stor fordel at han har international erfaring!Ravnen skrev:En god og erfaren spiller, virker fornuftigt. Men måske lidt et sats med hans skade historik?
Det kunne godt gavne os i de 2 kampe vi skal spille snart - man kunne vel næsten sige at HVIS han kan gøre den forskel der gør at vi går videre, så er hans løn en brøkdel af hvad vi tjener
Og selv om Banggaard jo gør det rigtigt godt herhjemme, så er det bare noget andet at spille europæisk.
Og så kan vi jo heller ikke vide om det rigtige bud på Erik ER kommet
PS og 28 år er jo en super god alder også
Jim Larsen er heltsikkert en spændende tilgang såfremt han vil kunne holde sig skadesfri! Jeg husker ham fra SIF som en fysisk stærk, forholdsvis hurtig og meget hovedstøds stærk forsvarsspiller. Han blev solgt for omkring 8 mio og spillede eftersigende fremragende for Rosenborg i de 1,5 år han spillede der og de internationalt stadig var Nordens konger. Præstationerne betød også at Rosenborg kunne sælge ham videre med fortjeneste trods de ca. 8 mio i indkøb! Kan iøvrigt se at han i 45 kampe nåede at score 8 mål så endnu et godt våben offensivt på vores standarder såfremt et køb gennemføres.
Håber han købes nu fordi man regner med et Erik salg til vinter.
Mike
Håber han købes nu fordi man regner med et Erik salg til vinter.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...