Europa League kvalifikation
Re: Europa League kvalifikation
Vi træder først ind i playoff og jeg mener det er den 15. august.
-
Martinfrederiksen89
så det snart at vi finder vores modstander i Europa League playoff runden den allersidste forhindring inden gruppespillet glæder mig meget til fredag for at se hvem vi trækker og mit største ønske er bare vi kan gå vider samlet og komme i det gruppespil det vil være en drøm og oplevelse for klubben at få 6 internationale kampe og for at vise os frem i Europa
D.8 augustFCM Fan nr. 1 skrev:Hvornår er der lodtrækning ?
Det er bare godt, at vi ikke skal bruge kræfter på en række kvalifikationskampe. Vi må håbe at vi i to kampe kan finde vores absolutte topniveau, så er vejen kort til gruppespillet, omend vi sikkert trækker en klassemodstander.
Hatten af for FCK og Aab!!
Pako skrev:Vi træder først ind i playoff og jeg mener det er den 15. august.
Jf artiklen ovenfor så spiller vi d. 21. + 28. august
Det er også en fejl. 
-
Poulsgaard
Det ville ikke være dårligt med en fredagskamp, der oven i købet var europæisk.Pako skrev:Det er også en fejl.
Men jeg holder nu også på 21/28 August
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag
Bliver sgu spændende i morgen, når der er lodtrækning. Håber på en modstander, hvor vi kan få en fed away!
Men skal nok passe vi trækker Lokomotiv Moskva igen, eller noget andet østeuropæisk.
Og ja, vi spiller 21. og 28. august.
Men skal nok passe vi trækker Lokomotiv Moskva igen, eller noget andet østeuropæisk.
Vi skal bare have en mindre stærk modstander og det håber jeg bestemt også for at vi får!Danne skrev:Bliver sgu spændende i morgen, når der er lodtrækning. Håber på en modstander, hvor vi kan få en fed away!
Er klar på en away-kamp!
http://www.bold.dk/nyt/fcm-kan-traekke- ... ler-brugge
Vi er blevet placeret i gruppe seks, dvs. vi kan møde Inter, Brugge, Feyenoord, Real Sociedad, Sheriff Tiraspol og Panathinaikos. Det er umiddelbart Sheriff der, i min bog, er ønskelodtrækningen selvom det er træls at trække et intetsigende østeuropæisk hold igen. Krydser fingre!
Vi er blevet placeret i gruppe seks, dvs. vi kan møde Inter, Brugge, Feyenoord, Real Sociedad, Sheriff Tiraspol og Panathinaikos. Det er umiddelbart Sheriff der, i min bog, er ønskelodtrækningen selvom det er træls at trække et intetsigende østeuropæisk hold igen. Krydser fingre!
Det ville være ligeså godt at kunne trække Panathinaikos - da de ikke har den samme slagkraft som førhen. Men jeg håber ligeledes på Sheriff - selvom det er yderst utænkeligt, men ikke umuligt!Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/fcm-kan-traekke- ... ler-brugge
Også lidt sjovt, tre af de spillere vi hentede fra østeuropa i sin tid (Dadu, Florescu, Gnanou) har faktisk alle spillet i Sheriff 
Baba Collins var også i Sheriff i en periodeSpicker skrev:Også lidt sjovt, tre af de spillere vi hentede fra østeuropa i sin tid (Dadu, Florescu, Gnanou) har faktisk alle spillet i Sheriff
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Jeg håber på sheriff, panitinakos eller Brügge! Lad os nu bare undgå inter eller feyenord..
Men hvis vi kigger på historien og samtidigt er typen med tendens til at tro på held/uheld og marginaler i fodbold vil vi nok med ret stor sikkerhed skulle op mod Inter ligesom AaB nok skal møde Ludogorets! Blir spændende..
Mike
Men hvis vi kigger på historien og samtidigt er typen med tendens til at tro på held/uheld og marginaler i fodbold vil vi nok med ret stor sikkerhed skulle op mod Inter ligesom AaB nok skal møde Ludogorets! Blir spændende..
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...