Aab - Fcm.
- FCM Fan nr. 1
Re: Aab - Fcm.
Elendig indsats i dag. Fuldstændig hjernedød disposition af Glen. Forsøge at fedte en 0-0 hjem deroppe. At sætte holdet efter modstanderne efter vores flotte kamp mod Brøndby - det er squ for dumt...
Nu vinder AaB igen mod os uden på nogen måde at have vist noget...
Der var intet koncept den første time, især midtbanen hang slet ikke sammen.
Frustrerende......
Nu vinder AaB igen mod os uden på nogen måde at have vist noget...
Der var intet koncept den første time, især midtbanen hang slet ikke sammen.
Frustrerende......
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Håbløs midtbanekonstellation vi starter med, og sgu ikke noget at sige til at vi er bagud.
Fortjent nederlag, som det jo nok bliver. Glen må tage den her på sin kappe.
Fortjent nederlag, som det jo nok bliver. Glen må tage den her på sin kappe.
Desuden viser det jo tydeligt, at Rømer ikke er god nok til den backplads. Han kan jo absolut intet i det opbyggende spil
Håbløs disposition med midtbanekonstellationen i dag. Der var INTET konstruktivt derfra. Og hvorfor kan vi pludselig ikke hverken tæmme eller spille bolden over en meter? Hvorfor skøjter vores spillere rundt, det er som om de ikke kan stå fast?
Skidt at Bak må gå ud, Lauridsen kom ned på jorden igen og så er Sparv vel ikke rigtig nogen forstærkning lige nu. Jeg så meget lidt fra ham i dag.
Træls og frustrerende...
/Cortez
Skidt at Bak må gå ud, Lauridsen kom ned på jorden igen og så er Sparv vel ikke rigtig nogen forstærkning lige nu. Jeg så meget lidt fra ham i dag.
Træls og frustrerende...
/Cortez
En meget lige kamp. Aab havde heldet, de fik scoret til 1-0, det kunne lige så godt have været os forinden hvor vi skabte flere gode chancer. At dommeren så vælger at lukke kampen ved at forære Aab et straffespark.....
Jeg synes ikke vi ville vinde den her, vi ville undgå at tabe. Vi var alt for defensive fra start.
Jeg synes ikke vi ville vinde den her, vi ville undgå at tabe. Vi var alt for defensive fra start.
Glen skuffer fælt
J. Lauridsen dybt impliceret i 2-0
Rømer og j. Lauridsen formår ikke at støtte angrebet.
J. Lauridsen dybt impliceret i 2-0
Rømer og j. Lauridsen formår ikke at støtte angrebet.
Skræmmende vi starter op uden vores bedste midtbane spiller Poulsen, han kunne have kontrolleret midtbanen i dag hvor det var ekstrem nødvendig i den varme, forstår ikke den disposition og træneren må vel tage den på sin kappe.
- FCM Fan nr. 1
Det er åbenbart ikke nok at være tæt på landsholdet? Jeg forstår det simpelthen ikke......mnm123 skrev:Skræmmende vi starter op uden vores bedste midtbane spiller Poulsen, han kunne have kontrolleret midtbanen i dag hvor det var ekstrem nødvendig i den varme, forstår ikke den disposition og træneren må vel tage den på sin kappe.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Jeg troede og håbede på at vi var kommet os over sidste sæsons svage afslutning. At vi ville have taget ved lære af vores gentagne fejl og svage præstationer. Jeg tog fejl, vi er bare ikke bedre.
Og så må man erkende af Kent N. er mere taktisk dygtig/snu end Glen.
Svag indsats over hele linien. Skuffende...
Og så må man erkende af Kent N. er mere taktisk dygtig/snu end Glen.
Svag indsats over hele linien. Skuffende...
Yeah riiiight - det, eller alle jeres skaderRavnen skrev:En meget lige kamp. Aab havde heldet
En rigtig spændende FCM opstilling med vildt meget individuelt kvalitet, men i dag kørte det bare slet ikke, men sådan er det med et ungt hold
Jeg kan nu heller ikke lige få øje på den lige kamp. Vi kunne/ville intet frem ad banen - og slet ikke med den midtbane. Vi parerede blot AaB og håbede på individuelle mirakler. Det er faktisk temmelig symptomatisk og i høj grad forskellen på AaBs og vores spil: de har en plan/et spilkoncept, hvor løbemønstre, aflevereninger og backups sidder på rygmarven.
Vi lever af vores dygtige individualister. Det er på tide at bygge på hr. Riddersholm.
/Cortez
Vi lever af vores dygtige individualister. Det er på tide at bygge på hr. Riddersholm.
/Cortez
Rigtig skidt over hele linjen idag og lige modsat Brøndby kampen. Troede lige vi skulle have en sejr over et svækket Aab hold. De mangler tvillingerne og Würtz, og vi (GR) vælger så at lægge en helt forkert taktik.
Han siger de vil lukke de mellemrum ned som Aab spiller i, men de spillere var ikke med idag - godt set GR.
Synes vi bliver udstillet med vore mangler idag især de 4 bageste er jo ikke et betonforsvar - det synes jeg modsat Aab har.
Da vi tabte de sidste 3 i foråret var jeg rigtig bange for at vi var tilbage med vor tendens til at lukke mange mål ind, og det håber jeg ikke fortsætter for så bliver det svært.
Med en så satsende KBB der jo vil løbe ind i nogle skader, og med en rigtig dårlig Rømer, tror jeg vi bliver nødt til at kigge på en stærk og offensiv højre back.
GR dette må være en ommer.
Han siger de vil lukke de mellemrum ned som Aab spiller i, men de spillere var ikke med idag - godt set GR.
Synes vi bliver udstillet med vore mangler idag især de 4 bageste er jo ikke et betonforsvar - det synes jeg modsat Aab har.
Da vi tabte de sidste 3 i foråret var jeg rigtig bange for at vi var tilbage med vor tendens til at lukke mange mål ind, og det håber jeg ikke fortsætter for så bliver det svært.
Med en så satsende KBB der jo vil løbe ind i nogle skader, og med en rigtig dårlig Rømer, tror jeg vi bliver nødt til at kigge på en stærk og offensiv højre back.
GR dette må være en ommer.
Nogen der kan fortælle mig lidt om hvordan Haugaard klarede tjansen mellem stængerne i dag trods nederlaget?
Set fra modstanderholdets øjne, synes jeg han stod en fin kamp. Han viser et godt overblik og deltog også til tider som "sweeper" i spillet på banen. De to mål kunne han ikke gøre noget ved. Så han spillede sig i hvert fald ikke af i dag, synes jeg ikke.....Clegg skrev:Nogen der kan fortælle mig lidt om hvordan Haugaard klarede tjansen mellem stængerne i dag trods nederlaget?
Det var så sidste gang jeg forsøgte at negligere AAB inden en kamp.
Sikke dog en skuffelse.
Hvem tager ansvaret?
Sikke dog en skuffelse.
Hvem tager ansvaret?