Aab - Fcm.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: Aab - Fcm.

Indlæg af 974 »

thooomsen skrev:
Sniper skrev:
Ravnen skrev:Tipsbladet tipper 2-0 sejr til FCM: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tjylland-5

Indkast.dk siger 2-1 til FCM: http://indkast.dk/index.php?nyhed=119723

Lad os håbe at de får ret :mrgreen:
Skal love for Fcm bliver regnet for stærke efterhånden. Jeg synes ikke man skal mange sæsoner tilbage før vi altid blev betragtet som en dark horse, de sidste sæsoner og ja især sidste sæson har virkelig løftet klubben op i toppen af dansk fodbold og jeg tror ikke der er mange hold der regner med 3 point mod os mere 8-)
Vil til hver en tid regne med 3 point mod Jer...ALTID

PS? Tak for CHL kval... :lol: :lol:
hahaha øh...............

Tror AaB bliver et mellemhold denne sæson
Kan ikke helt se hvem der skal skabe det som Kusk kunne - måske nogle af de halvgamle på holdet?
Kusk var jo også noget tid om at komme op på det niveau
Måske I kan spille med allerede næste sæson - måske

thooomsen

Indlæg af thooomsen »

Hvor siger Jeg at jeg er fra dobbelt A..?.. :o

974

Indlæg af 974 »

thooomsen skrev:Hvor siger Jeg at jeg er fra dobbelt A..?.. :o
Nå puha - troede at du var en af de sædvanlige idioter deroppe fra :-)
De kan godt nok være meget indsnævrede og inkompetente at debattere med

Beklager at jeg troede du var derfra!

Sniper

Indlæg af Sniper »

thooomsen skrev:
Sniper skrev:
Ravnen skrev:Tipsbladet tipper 2-0 sejr til FCM: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tjylland-5

Skal love for Fcm bliver regnet for stærke efterhånden. Jeg synes ikke man skal mange sæsoner tilbage før vi altid blev betragtet som en dark horse, de sidste sæsoner og ja især sidste sæson har virkelig løftet klubben op i toppen af dansk fodbold og jeg tror ikke der er mange hold der regner med 3 point mod os mere 8-)

Jamen selv tak, nu får vi jo at se hvordan i klare jer i kvalen. Tror du også Ståle regner med 3 point til enhver tid over Fcm ?-hvordan var det nu point totalen indbyrdes var sidste sæson?-og hvad med målscore?? Gør mig egentlig ikke noget at Fck´ere altid regner med 3 point mod os for det må gøre nederlagene endnu mere pinlige og smertefulde :lol: :lol: :lol:

ArneR

Indlæg af ArneR »

thooomsen skrev:
Sniper skrev:

Personligt havde jeg da gerne set guld eller sølvmedaljer sidste sæson.
Fodbold mæssigt tror jeg at FCM har væsentligt større chance for gruppespil i Europaleague, end ÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLborg og FCK har chancer for at kvalificere sig til Championsleague.
Så tak for bronze, og bedre odds. :D

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

ArneR skrev: Personligt havde jeg da gerne set guld eller sølvmedaljer sidste sæson.
Fodbold mæssigt tror jeg at FCM har væsentligt større chance for gruppespil i Europaleague, end ÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLborg og FCK har chancer for at kvalificere sig til Championsleague.
Du glemmer så bare lige at Ålborg har dobbelt chance for Europa League.
Taber de mod Zagreb, kommer de i samme runde som os, vinder de derimod er de sikre på enten CL eller EL gruppespil.
FCK skal vinde første kamp, hvilket de også har god chance for, og så er de også sikret gruppespil.
Så den med bedre odds må du længere ud på heden med ;)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Tilbage til emnet.. AaB - FCM..

Jakob Poulsen og Petter Andersson starter på bænken..

Jakob er tilsyneladende ikke særlig godt tilfreds med den situation: http://aoh.dk/artikel/vragetjakob-poulsen-er-rystet

Hvad tænker i lægger bag den beslutning?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kæmpe overraskelse. Synes det ligner at vi skal stå lidt mere defensivt, og Glen har vurderet at Sparv rent defensivt fylder mere end Poulsen. Sparv og Izunna sammen er måske det han ser? Ren spekulation..

Men jeg forstår det nu ikke helt, for Jakob Poulsen er jo en udslagsgivende spiller, han går altid forrest på banen. Men vi får se i kampen, om Glen har rystet en lille taktisk genialitet ud af ærmet.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Jeg tænker egentlig at det lyder som en Sparv ved siden af hassan centralt og med izu som DM..

Så vidt jeg har forstået det er sparv måske nok lidt mere defensivt indstillet men kan også spille den centrale midtbane.. Hvorfor rilwan så er foretrukket centralt forstår jeg nok ikke helt.. Selvom han vidst egentlig gjorde det fint på den centrale midt som indskifter mod brøndby..

I øvrigt interessant at Pione starter på venstre kant for 2. kamp i streg? Betyder det at han har overhalet Hassan i kampen om den plads?

ArneR

Indlæg af ArneR »

DenStolteJyde skrev:Tilbage til emnet.. AaB - FCM..

Jakob Poulsen og Petter Andersson starter på bænken..

Jakob er tilsyneladende ikke særlig godt tilfreds med den situation: http://aoh.dk/artikel/vragetjakob-poulsen-er-rystet

Hvad tænker i lægger bag den beslutning?
Luksus problemer på midtbanen.

Men sikke en midtbane at starte med.
Jeg tror det betyder storm mod AAB målet fra start, og så med Sparv og Izzu, liggende lidt mere defensivt.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Saemala skrev:
ArneR skrev: Personligt havde jeg da gerne set guld eller sølvmedaljer sidste sæson.
Du glemmer så bare lige at Ålborg har dobbelt chance for Europa League.
Taber de mod Zagreb, kommer de i samme runde som os, vinder de derimod er de sikre på enten CL eller EL gruppespil.
FCK skal vinde første kamp, hvilket de også har god chance for, og så er de også sikret gruppespil.
Så den med bedre odds må du længere ud på heden med ;)
AABs trup er tynd, og måske endda svækket i forhold til sidste sæson. FCKs er helt ny, og ikke ordentligt sammenspillet endnu, om end den ser stærk ud på papiret. Vores trup er intakt, og måske forstærket. Jeg tror vore chancer er større end deres. Nåe ja, og jeg tror også på Julemanden. :D

For i øvrigt vil vores styrke vise sig i eftermiddag, hvis vi altså har en.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

AABs trup er tynd, og måske endda svækket i forhold til sidste sæson
Ahva? Vores trup er da om noget styrket. Betydeligt endda. Sidste sæson var truppen rigtigt tynd, det er bare ikke rigtigt tilfældet i år, den er betydeligt bredere end sidste sæson. Udover Kusk har vi ikke mistet noget vitalt, og vores 2 breddespillere (Due og Curth) er blevet erstattet med spillere der kunne spille fast i stortset alle superliga klubber.

God kamp, jeg tror, desværre, i vinder.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Halvleg. Jeg synes vi står lige lovligt langt tilbage ind i mellem. Men ellers lukker vi pænt ned for dem, men får så heller ikke alverden ud af det selv fremad banen. Kunne forestille mig at få Poulsen ind i stedet for Sisto, og så Rilwan ud på kanten..

Brugeravatar
DenStolteJyde

AaB foran 1-0.. Så er vi nødt til at begynde at tænke lidt mere fremad i banen..

Ud går hassan og ind går poulsen..

edit: 2-0 til AaB efter et forkert dømt straffespark... Nu er der langt hjem..

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Her har Glenn sgu fejlet. Han er alt for lang tid om at lave de korrigerede indskiftninger. Vi har intet haft indtil nu..

Låst