Brøndby hjemme. 20/7

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Brøndby hjemme. 20/7

Indlæg af Hekler »

Tænkte jeg lige ville lave en kamp tråd.

Som altid utrolig nervøs for opstarten.
Kunne høre at de ting Glen pillede i, intet havde at gøre med spil, men kun attitude. så de er vel hvor de skal være?
Jeg har ikke set Brøndby have andet angrebs spil en diagonal skift og omstillinger, så jeg føler mig overbevist om at man vinder hvis man kommer foran mod dem. Lad os gøre det...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brøndby hjemme. 20/7

Indlæg af TrueWolfMidt »

På trods af ferie, håber jeg på mange på tilskurerrækkerne. Vi skal give den fuldt gas og glæder mig til, at se den tifo du har lavet Hekler.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Nogen der ved hvorfor Femi ikke er i truppen? Han står ikke noteret som værende skadet i optakten.

974

Indlæg af 974 »

Jesper BW1100 skrev:Nogen der ved hvorfor Femi ikke er i truppen? Han står ikke noteret som værende skadet i optakten.
Nu kan de jo ikke alle være i truppen :-)

Kunne det ikke tænkes at han lige overvejer og bliver overvejet i truppen nu Sparv er kommet til ?

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Han blev skadet mod AGF, men er fuldt med i træningen igen. Tror bare Glen har valgt at disponere anderledes.

Vi har en ret god bredde på midtbanen - både i antal og kvalitet :)

Defensive kontrollerende typer (6'ere):
Tim Sparv
Izunna Uzochukwu
Oluwafemi Ajilore
Mads Pedersen

Offensive/felt-felt typer (8'ere):
Jakob Poulsen
Petter Andersson
Marco Larsen
Isaac Oliseh

Desuden kan Sylvester Igboun, Pione Sisto og Eyjolfur Hedinsson spille roller centralt, hvis vi har brug for andre typer. Ydermere er der flere interessante midtbanespillere, fx Jonas Gemmer, på vores U19 hold.

oros

Indlæg af oros »

Har lige været inde og lure og kan se, at Faxe Kondi er udsolgt. Det tyder sq godt! :D

Så giver vi den fuld skrue i forsøget på at overdøve reservesvenskerne!!!! :lol:

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Sælger 2 billetter til sportsmaster tribunen, en barn og voksen. Sælges billigt.
Skriv til 42188005 hvis det skulle være noget.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Til jer som følger med fra udlandet i disse sommerferie tider ;). fcmidtjylland - check out this pearl from Rilwan Hassan #fcm #sldk #fcmbif http://t.co/LC03DJm5VP
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Fed kamp, fed stemning..... Fede mål især nummer uno...

Efter kampen kunne jeg høre der blev sunget godt tur hjem til struer eller. Noget lign. Hvad gik det ud På?

oros

Indlæg af oros »

Efter kampen kunne jeg høre der blev sunget godt tur hjem til struer eller. Noget lign. Hvad gik det ud På?
Der er en håndfuld drenge bosat i Struer som er BIFfans. Der har været et par sammenstød en håndfuld unge ulve. Det er vist det hele...

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

I see

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk kamp. To hold som ville fremad, det må have været meget seværdigt for neutrale fans. Vi FCM fans kan glæde os over at holdet virker bomstærkt. En god start på sæsonen er altid utrolig vigtig.
Respekt til Glen for at turde sætte Onuachu ind i stedet for Izunna, jeg gjorde nærmest korsets tegn, men det var godt set at vi ikke skulle forfalde til det defensive, Paul satte virkelig Brøndby forsvaret under pres. Utrolig udvikling af Paul Onuachu, sikke nogle driblinger sådan en mand man også kan præstere.

Dejlig start, så kan vi forhåbentlig hente point i Aalborg i næste reunde :mrgreen:

oros

Indlæg af oros »

Dejlig start, så kan vi forhåbentlig hente point i Aalborg i næste reunde :mrgreen:
Ja, dét ville være fedt. Lad os hævne os på dem én efter én!!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Rigtig flot kamp af alle mand. Jeg havde nok valgt vores anføre som kampens spiller, men faktisk spillede langt de fleste rigtig godt.

God "debut" af Lauridsen og Haugaard. Imponerende, ganske enkelt. Sparv var lidt sværere at bedømme, men han skilte sig ikke ud i de minutter han var på banen - det havde jeg nu heller ikke forventet.

Må nok også indrømme, at jeg havde svært ved at se logikken i POs indskiftning til fordel for Izu, men heldigvis gik det godt.

Dejlig start.

/Cortez

Morten17

Indlæg af Morten17 »

oros skrev:
Der er en håndfuld drenge bosat i Struer som er BIFfans. Der har været et par sammenstød en håndfuld unge ulve. Det er vist det hele...
Den håndfuld kan du gange op ;)
Jeg vil skyde på at 2/3 af alle de BIF "fans" der var i går kommer fra Jylland, og MANGE af dem fra Holstebro/Struer egnen. Det var dem den var myntet på.

Besvar