Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Hvem er det? Siger mig ikke noget.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Har du noget ekstra info på denne her gut? Har aldrig hørt om ham :/
Det, Benhams system gør, er vel netop at finde de helt rigtige spillere til små penge - før naboen?DenLange skrev:Har du noget ekstra info på denne her gut? Har aldrig hørt om ham :/
Sådan har jeg forstået det, og hvis jeg har ret, får vi nok ukendte men gennemanalyserede spillere at se i FCM fremover. Det bliver spændende.
-
Jesper BW1100
Det jeg umiddelbart har kunnet finde på ham er at han er en godt bygget central forsvarer (191 cm høj). Han har spillet hele sin seniorkarriere i Halmstad.DenLange skrev:Har du noget ekstra info på denne her gut? Har aldrig hørt om ham :/
Trods sine blot 23 år har han veludviklede lederegenskaber, hvilket også afspejles i hans rolle som anfører for Halmstad.
Han er øjensynligt også ganske målfarlig på standardsituationer. 10 mål i 142 kampe er ikke decideret dårligt af en midterforsvarer, omend det heller ikke er helt oppe i den helt høje ende.
Det lyder jo næsten som Erik 
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Michael Qureshi, journalist fra BT skriver på sin Twitter, "Holder ferie som i NU. Men afslører i morgendagens avis en dansk dobbelttransfer, I ikke havde set komme - med garanti!!!!!"
Han skriver videre at det ikke har noget med Brøndby eller FCK at gøre. Det bliver spændende at se hvem det er, især med vores nye transferplaner. Handlerne vil også blive officielt i morgen tidlig.
Han skriver videre at det ikke har noget med Brøndby eller FCK at gøre. Det bliver spændende at se hvem det er, især med vores nye transferplaner. Handlerne vil også blive officielt i morgen tidlig.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Tror nærmere det er Mads Junker og en anden dansker, som drager til et eksotisk sted. Muligvis ned til Laudrup i Qatar.sebastian94 skrev:Michael Qureshi, journalist fra BT skriver på sin Twitter, "Holder ferie som i NU. Men afslører i morgendagens avis en dansk dobbelttransfer, I ikke havde set komme - med garanti!!!!!"
Men spændende nok
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Han afviser det er Mads Junker og siger, at det er 2 spillere fra Superligaen.Danne skrev:Tror nærmere det er Mads Junker og en anden dansker, som drager til et eksotisk sted. Muligvis ned til Laudrup i Qatar.sebastian94 skrev:Michael Qureshi, journalist fra BT skriver på sin Twitter, "Holder ferie som i NU. Men afslører i morgendagens avis en dansk dobbelttransfer, I ikke havde set komme - med garanti!!!!!"
Men spændende nok
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
To spillere fra Suppen ud af ligaen. Ud af Europa, men ikke Qatar...
En teaser fra Qureshi, der nu får solgt aviser i morgen....
Bolanos er vel den ene, så han var blevet tilbudt en monsterkontrakt men vist havde sagt nej. Kunne være de havde sat et par nuller mere på.... 
Tænk at jeg var ved at ville have Bolaños til FCM inde vi fik Jacob Poulsen, fordi han var gået i stå i FCK...Ravnen skrev:Bolanos er vel den ene, så han var blevet tilbudt en monsterkontrakt men vist havde sagt nej. Kunne være de havde sat et par nuller mere på....
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
- bobthebuilder_dk
Skoubo og Junker til Indien !? Uinteressant nyhed men man må sige at han teasede den godt? Hvor på hans Twitter nægtede han det var Junker ?PH1978 skrev:To spillere fra Suppen ud af ligaen. Ud af Europa, men ikke Qatar...
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Kan se at Zidan og pimpong hænger ud sammen i disse dage, mon der er noget i gære 
Altså Zidan til Viborg?Knoti skrev:Kan se at Zidan og pimpong hænger ud sammen i disse dage, mon der er noget i gære