Han lyder virkelig som en spændene spiller hvis alt han siger er sandt
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ny ... er-med-fcm
Han er også ret aktiv på twitter.Spicker skrev:Første rigtige "pip" fra Tim Sparvs mund om Fcm og ambitionerne.
Han lyder virkelig som en spændene spiller hvis alt han siger er sandt
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ny ... er-med-fcm
Det lyder spændende. Jeg ved ikke lige hvad planen er. Faktisk har vi 6 mere eller mindre etablerede centrale med Izunna, Femi, Sparv, Petter, Jakob P og Marco. Nu ved jeg godt Petter og Femi er disponerer for skader og Izunna for karantæne. Men synes måske det lige er én for meget med 6.jonas386 skrev:I bliver rigtigt glade for Tim Sparv, han bliver blandt de bedste på sin plads i suppen. Han var egentlig oplagt til BIF, istedet for Ørnskov, men i får en rigtigt stærk midtbane med ham. Jeg er dog ikke sikker på hvordan i vil spille nu hvor i har 5 centrale folk. Hvad bliver løsningen der.
Som flere har snakket om bliver det nok til et salg af enten Izu eller Petter. Vores midtbane er pt. overbefolket og vi står igen med et luksusproblem! Hvis vi ikke får solgt en af de to håber jeg lidt på en lejeperiode til Marco som virkeligt har gjort det godt og er godt i gang med en rigtigt god udvikling!Jesper BW1100 skrev:Det lyder spændende. Jeg ved ikke lige hvad planen er. Faktisk har vi 6 mere eller mindre etablerede centrale med Izunna, Femi, Sparv, Petter, Jakob P og Marco. Nu ved jeg godt Petter og Femi er disponerer for skader og Izunna for karantæne. Men synes måske det lige er én for meget med 6.jonas386 skrev:I bliver rigtigt glade for Tim Sparv, han bliver blandt de bedste på sin plads i suppen. Han var egentlig oplagt til BIF, istedet for Ørnskov, men i får en rigtigt stærk midtbane med ham. Jeg er dog ikke sikker på hvordan i vil spille nu hvor i har 5 centrale folk. Hvad bliver løsningen der.
Det var lidt det jeg tænkte. Som det er nu har i vel 3 centrale akser (hvis man ser bort fra skader og karantæner) der vil være i toppen af suppen. Sparv, Poulsen, Andersson, og Izunna vil alle være profiler i ligaen hvis de spiller fast. Jeg er lidt usikker på Femi dog, men jeg tænkte selv i ville køre med Izunna, Sparv og Andersson (som jeg vil vurdere som værende stærkest), jeg kan dog ikke få Poulsen til at passe ind i den ligning. Derfor mit spørgsmål.Jesper BW1100 skrev:Det lyder spændende. Jeg ved ikke lige hvad planen er. Faktisk har vi 6 mere eller mindre etablerede centrale med Izunna, Femi, Sparv, Petter, Jakob P og Marco. Nu ved jeg godt Petter og Femi er disponerer for skader og Izunna for karantæne. Men synes måske det lige er én for meget med 6.jonas386 skrev:I bliver rigtigt glade for Tim Sparv, han bliver blandt de bedste på sin plads i suppen. Han var egentlig oplagt til BIF, istedet for Ørnskov, men i får en rigtigt stærk midtbane med ham. Jeg er dog ikke sikker på hvordan i vil spille nu hvor i har 5 centrale folk. Hvad bliver løsningen der.
Vi kan ikke sælge Petter, hvis de nye ambitioner skal være andet end tom snak. Han er for vigtig.Spicker skrev:Som flere har snakket om bliver det nok til et salg af enten Izu eller Petter. Vores midtbane er pt. overbefolket og vi står igen med et luksusproblem! Hvis vi ikke får solgt en af de to håber jeg lidt på en lejeperiode til Marco som virkeligt har gjort det godt og er godt i gang med en rigtigt god udvikling!
Vi kunne jo være heldige, hvis man ser på den store plan dude.Ravnen skrev:Med indkøbet af Tim Sparv ligner det mest Izunna. Vi har bare aldrig rigtig haft det store held med at sælge vores afrikanere, Femi er vel den eneste som er rykket "op" i karrieren herfra af vores egenproducerede?