Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Spicker »

Første rigtige "pip" fra Tim Sparvs mund om Fcm og ambitionerne.
Han lyder virkelig som en spændene spiller hvis alt han siger er sandt :)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ny ... er-med-fcm

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Spicker skrev:Første rigtige "pip" fra Tim Sparvs mund om Fcm og ambitionerne.
Han lyder virkelig som en spændene spiller hvis alt han siger er sandt :)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ny ... er-med-fcm
Han er også ret aktiv på twitter.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

jonas386

Indlæg af jonas386 »

I bliver rigtigt glade for Tim Sparv, han bliver blandt de bedste på sin plads i suppen. Han var egentlig oplagt til BIF, istedet for Ørnskov, men i får en rigtigt stærk midtbane med ham. Jeg er dog ikke sikker på hvordan i vil spille nu hvor i har 5 centrale folk. Hvad bliver løsningen der.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

jonas386 skrev:I bliver rigtigt glade for Tim Sparv, han bliver blandt de bedste på sin plads i suppen. Han var egentlig oplagt til BIF, istedet for Ørnskov, men i får en rigtigt stærk midtbane med ham. Jeg er dog ikke sikker på hvordan i vil spille nu hvor i har 5 centrale folk. Hvad bliver løsningen der.
Det lyder spændende. Jeg ved ikke lige hvad planen er. Faktisk har vi 6 mere eller mindre etablerede centrale med Izunna, Femi, Sparv, Petter, Jakob P og Marco. Nu ved jeg godt Petter og Femi er disponerer for skader og Izunna for karantæne. Men synes måske det lige er én for meget med 6.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jesper BW1100 skrev:
jonas386 skrev:I bliver rigtigt glade for Tim Sparv, han bliver blandt de bedste på sin plads i suppen. Han var egentlig oplagt til BIF, istedet for Ørnskov, men i får en rigtigt stærk midtbane med ham. Jeg er dog ikke sikker på hvordan i vil spille nu hvor i har 5 centrale folk. Hvad bliver løsningen der.
Det lyder spændende. Jeg ved ikke lige hvad planen er. Faktisk har vi 6 mere eller mindre etablerede centrale med Izunna, Femi, Sparv, Petter, Jakob P og Marco. Nu ved jeg godt Petter og Femi er disponerer for skader og Izunna for karantæne. Men synes måske det lige er én for meget med 6.
Som flere har snakket om bliver det nok til et salg af enten Izu eller Petter. Vores midtbane er pt. overbefolket og vi står igen med et luksusproblem! Hvis vi ikke får solgt en af de to håber jeg lidt på en lejeperiode til Marco som virkeligt har gjort det godt og er godt i gang med en rigtigt god udvikling!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kusk ud og Enevoldsen ind, klar svækkelse af Aab: http://www.bold.dk/nyt/aab-kun-detaljer-fra-kusk-salg

Mon ikke Sparv er kommet ind med den tanke at Femi aldrig rigtig blev klar? Det er svært at vide hvor Femis niveau er, og hvis målet virkelig er top3 så er der brug for bredden.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber vi henter en fuldgod angriber inden sæsonen starter, så vi er dækket ind hvis Tim's skades-mareridt fortsætter og som backup for Duncan. Sæsonen er jo lang, især når vi skal i europa-league.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Jesper BW1100 skrev:
Det var lidt det jeg tænkte. Som det er nu har i vel 3 centrale akser (hvis man ser bort fra skader og karantæner) der vil være i toppen af suppen. Sparv, Poulsen, Andersson, og Izunna vil alle være profiler i ligaen hvis de spiller fast. Jeg er lidt usikker på Femi dog, men jeg tænkte selv i ville køre med Izunna, Sparv og Andersson (som jeg vil vurdere som værende stærkest), jeg kan dog ikke få Poulsen til at passe ind i den ligning. Derfor mit spørgsmål.
Men det vil måske give bedre mening hvis Izunna bliver solgt og i kører med Sparv-Andersson og Poulsen. Det vil måske også på den lange bane være en bedre løsning for jer, i og med Sparv er betydeligt bedre med bolden end Femi og ikke trækker nær så mange skader. Hvis man skal sætte det lidt på spidsen vil det svare til i byttede Makelele ud med Xabi Alonso (som spillertyper).

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Spicker skrev:Som flere har snakket om bliver det nok til et salg af enten Izu eller Petter. Vores midtbane er pt. overbefolket og vi står igen med et luksusproblem! Hvis vi ikke får solgt en af de to håber jeg lidt på en lejeperiode til Marco som virkeligt har gjort det godt og er godt i gang med en rigtigt god udvikling!
Vi kan ikke sælge Petter, hvis de nye ambitioner skal være andet end tom snak. Han er for vigtig.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Tror det bliver Izunna hvis nogen sælges. Tvivler også på vi sælger Petter.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Med indkøbet af Tim Sparv ligner det mest Izunna. Vi har bare aldrig rigtig haft det store held med at sælge vores afrikanere, Femi er vel den eneste som er rykket "op" i karrieren herfra af vores egenproducerede?

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Ravnen skrev:Med indkøbet af Tim Sparv ligner det mest Izunna. Vi har bare aldrig rigtig haft det store held med at sælge vores afrikanere, Femi er vel den eneste som er rykket "op" i karrieren herfra af vores egenproducerede?
Vi kunne jo være heldige, hvis man ser på den store plan dude. :)

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/erik-s-mit-syn-p ... endret-sig
Dejligt endeligt at høre noget fra sviatchenko selv i den her sag!
Personligt bærer jeg ikke nag mod ham, men måske lidt hans agent der åbenbart skulle gøre os fans sure på sviatchenko. Igen beviser sviatchenko at Han altid er klog i hans udtalelser og nu kan vi forhåbentligt begrave Den her historie og komme videre!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Erik er bare en rigtig god dreng, han er stadig min favoritspiller og jeg under ham at få skiftet til en god udenlandsk klub inden alt for længe.

Perspektivet i at tage til FCK synes jeg ikke var så stort, som Winston Reid og Simon Kjær har Erik klart muligheden for at skifte til en stærkere liga og få et gennembrud i en mindre klub. FCK er ikke så glade for at sælge spillere videre, og forskellen i niveauet i forhold til FCM er minimal medmindre de slår sig igennem til CL. Jeg er sikker på der kommer et godt skifte til Erik og at tålmodighed vil belønne sig :)

uschel

Indlæg af uschel »

jeg har spurgt mig til råds hos en kilde, som har fulgt Sparv i flere år. Han nikkede genkendende til de forcer der tidligere er blevet beskrevet. På minus siden "har alle spillere" der nævnte han at han kan godt være lidt en medgangsspiller. Slå lidt op i banen, hvis det ikke rigtigt kører for ham. Men under alle omstændigheder bliver det spændende at se ham i ulvetrøjen. Hans kvaliteter må være så store at han hurtigt kan sætte aftryk den forholdsvise dårlige liga som suppen er i europæisk målestok

Låst