Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Treco

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Treco »

Vil næsten sige jeg forventer et salg af Sly eller Rilwan. Men ser da gerne Danny tilbage.
Spørgsmålet er vel også om man tror på Femi. Det virker lidt mystisk at hente en mere ind til en position så man nu har 3 mand der spiller defensiv midt. Kan godt følge ideen med en omvendt trekant i de internationale kampe men pt. har vi jo kun 2 af dem.

Jeg er dog mest spændt på angrebet. Duncan er ikke nok, Paul er ikke klar og så er der jo Tim tilbage og det er jo ikke lige den mest sikre erstatning.

oros

Indlæg af oros »

SteffenO skrev:
Jesper BW1100 skrev:http://m.bt.dk/superligaen/danny-olsen- ... idtjylland

Danny på vej hjem? Skal vi spille 3-6-1?
Kunne måske betyde farvel til Femi, samt Sly/ og eller Rilwan. Tror ikke på Izuna er på vej væk. Men ellers skal man da til at spille med 6 på midten ellers er der da ikke kampe til alle de midtbanespillere vi har efterhånden :p
Hmm... Femi skal vel lige spille en fodboldkamp, inden vi evt. skal sige farvel til ham. Ellers sakl kontrakten da rives i stykker, for han kan da ikke sælges nu. Til gengæld må Rilwan egentlig gerne smutte - det vil han jo også gerne!

Jeg håber så, at en tredje signing bliver en fit angriber. Hverken Janssen eller Duncan er klar til kamp......

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Intet er bekræftet men julle er vidst tabt for FCM...

Fortjent med et udlandseventyr ! jeg håber dog salgsprisen er en smule højere... hans niveau taget i betragtning!

Held og lykke med det hele! Jeg tror han kan få succes dernede, som flere andre danske spillere... ;)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 911814.ece
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Spicker

Indlæg af Spicker »

bobthebuilder_dk skrev:Intet er bekræftet men julle er vidst tabt for FCM...

Fortjent med et udlandseventyr ! jeg håber dog salgsprisen er en smule højere... hans niveau taget i betragtning!

Held og lykke med det hele! Jeg tror han kan få succes dernede, som flere andre danske spillere... ;)

Fint hvis Julle kan komme afsted og vi samtidigt kan få lidt penge for ham, han har om nogen aftjent sin værnepligt i klubben.

Artiklen syntes jeg så derimod er tåbeligt skrevet af Klaus Egelund der tydeligvis ikke har styr på bla. Julles kontraktlængde kontra Sviatchenko's der selfølgelig også lige skal trækkes ind som et offer. Men det er vel bare typisk ekstra bladet...

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Spicker skrev:
bobthebuilder_dk skrev:Intet er bekræftet men julle er vidst tabt for FCM...

Fint hvis Julle kan komme afsted og vi samtidigt kan få lidt penge for ham, han har om nogen aftjent sin værnepligt i klubben.

Artiklen syntes jeg så derimod er tåbeligt skrevet af Klaus Egelund der tydeligvis ikke har styr på bla. Julles kontraktlængde kontra Sviatchenko's der selfølgelig også lige skal trækkes ind som et offer. Men det er vel bare typisk ekstra bladet...
Det er elendig journalistik. Angående salget så synes jeg det virker underligt, at der ikke bliver nævnt andre bejlere. Det virker da spøjst at en af Superligaens bedste backs ikke tiltrækker sig mere opmærksomhed. Kunne udsivningen af historien mon være en form for prøveballon for at presse andre bejlere til at byde over?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Jamen jeg siger bare ja tak - hvis det kan lade sig?
Især hvis Erik smutter nu her ? Gør han ? Gør han ikke?

http://www.bold.dk/nyt/superliga-klubbe ... se-nielsen

Der er gang i rygtemøllen hva! ?
Sillyseason er i fuld sving! ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/juelsgaard-faar-tre-aar-i-evian

Så er den blevet officiel!
Tillykke til Julle, håber han får en god tid i det franske med masser af spilletid!

NyX

Indlæg af NyX »

Tillykke til JJ og til Klubben i en situation, hvor man græder med det ene øje og smiler med det andet. Flot karriere i sort der fortsætter i lyserødt og forhåbentlig også rødt og Hvidt. Desuden et smukt eksempel på det akademiet kan, nemlig producere kvalitetsspillere der kan begå sig såvel i den hjemlige liga, som på arenaer rundt om i Europa. Han bliver svær at erstatte, men jeg er fortrøstningsfuld omkring Lauridsen som man må formode har fået lidt hår på brystet i forbindelse med Hobros flotte sæson.
Tak for denne gang :D

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Farvel og mange tak til Jesper Juelsgård, der skal ned at lege med Albæk og Lössl. :)

Lasse Nielsen-rygtet ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal mene om. Han er en dygtig forsvarer, men vi køber ham ikke uden at sælge Banggaard eller Sviatchenko. Spørgsmålet er så, om kontakten kan være fra før det stoppede Sviatchenko-salg til FCK, eller om der måske ligger en ny, udenlandsk bejler til Erik.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Acebone skrev:Farvel og mange tak til Jesper Juelsgård, der skal ned at lege med Albæk og Lössl. :)

Lasse Nielsen-rygtet ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal mene om. Han er en dygtig forsvarer, men vi køber ham ikke uden at sælge Banggaard eller Sviatchenko. Spørgsmålet er så, om kontakten kan være fra før det stoppede Sviatchenko-salg til FCK, eller om der måske ligger en ny, udenlandsk bejler til Erik.
På en eller anden måde håber jeg lidt at Erik forsvinder i det her vindue. Han har 1,5 år tilbage af hans kontrakt og hans pris vil bare blive ved med at falde nu. Jeg ved godt han nok er den bedste midterforsvarer vi har opfostret på vores akademi men manden har snakket så længe om at komme videre at det vel er tid.
Der syntes jeg Lasse Nielsen ville være en fin erstatning, han er anderledes end de fleste midtstoppere i ligaen da han ikke kun er stærk i duellerne men også rigtigt hurtig af en midterforsvarer. Udover det er han jo dansker og falder bedre ind i stilen end en tilfældig udlænding. Spørgsmålet er jo så bare om han vil til Fcm?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Hvis Erik S. også forsvinder så er forsvaret markant svækket.

Man spiller ikke lige forsvar sammen på 2 uger.

oros

Indlæg af oros »

FCM2000 skrev:Hvis Erik S. også forsvinder så er forsvaret markant svækket.

Man spiller ikke lige forsvar sammen på 2 uger.
Næ, det gør man ikke. Men Erik bliver måske først solgt helt til slut - og så er der små to måneder!

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/fcm-henter-ingen ... d-afloeser

Det her kommer vel ikke som en overraskelse for nogen fcm fans men der bliver ikke hentet en afløser for Julle. Jeg glæder mig lidt til at se hvem der starter mod Bif i første kamp. Personligt tror jeg det bliver Lauridsen som har gjort det godt i Hobro og ifølge flere Hobro fans har han udviklet sig godt. Så er spørgsmålet jo bare om han kan tage steppet op?

NyX

Indlæg af NyX »

Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/fcm-henter-ingen ... d-afloeser

Det her kommer vel ikke som en overraskelse for nogen fcm fans men der bliver ikke hentet en afløser for Julle. Jeg glæder mig lidt til at se hvem der starter mod Bif i første kamp. Personligt tror jeg det bliver Lauridsen som har gjort det godt i Hobro og ifølge flere Hobro fans har han udviklet sig godt. Så er spørgsmålet jo bare om han kan tage steppet op?
Fin beslutning :)

er der nogen som evt. har kendskab til Hobros spillestil og brug af Lauridsen som kan komme med et indspark omkring hans spillestil og taktiske virke i klubben (niveau/udvikling)?
Grundlæggende ser jeg det defensive som en basal forudsætning for at kunne fungere og udvikle sig på backpositionen, men hvordan er hans spil fx på den sidste tredjedel, hvor vi jo normalt også har stor gavn af vores backs ?

974

Indlæg af 974 »

Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/fcm-henter-ingen ... d-afloeser

Jeg må nu indrømme at det er lidt overraskende for mig :)

Og meget kan jo også nå at ændre sig..

jeg håber at vi kommer til at se en spiller gøre det godt - vi har jo gennem årene haft stor succes på pladsen, men indrømmer altså at jeg er lidt lunken på især lauridsen..

Låst