Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
hmm.....
Jeg synes nu godt, de liiige kunne holde benene på orden bare et øjeblik. De par mill er jo hurtig brugt!
Nå, men han bliver måske den første, der skal ansættes med bonusbaseret løn?
http://www.bold.dk/nyt/fcm-ejer-tilhaen ... seret-loen
Der bliver vist lidt forskelligt at tage stilling til i den kommende tid!
Jeg synes nu godt, de liiige kunne holde benene på orden bare et øjeblik. De par mill er jo hurtig brugt!
Nå, men han bliver måske den første, der skal ansættes med bonusbaseret løn?
http://www.bold.dk/nyt/fcm-ejer-tilhaen ... seret-loen
Der bliver vist lidt forskelligt at tage stilling til i den kommende tid!
Har også læst at han kan spille midtstopper, så det er ikke helt skidt. Hvis der skal hentes nye spillere, så skal de hentes hurtigst muligt, da sæsonen starter om 3 uger. Glenn skal have nogle uger til at arbejde med dem, og de skal lære de andre spillere at kende.
Det er helt fint.
Dog skal der kun hentes spillere, hvis de er til start 11, og hvis de forstærker den, ellers er jeg ikke tilhængere af nye spillere.
Med Jakob Poulsen, Petter Andersson, Izunna Uzochukwo, Marco Larsen og Ajilore Oluwafemi, så er vi godt besat på den position, så håber lidt han også er til forsvaret.
Det er helt fint.
Dog skal der kun hentes spillere, hvis de er til start 11, og hvis de forstærker den, ellers er jeg ikke tilhængere af nye spillere.
Med Jakob Poulsen, Petter Andersson, Izunna Uzochukwo, Marco Larsen og Ajilore Oluwafemi, så er vi godt besat på den position, så håber lidt han også er til forsvaret.
Tim Sparv ville være en fin forstærkning syntes jeg. Han har nogle ting som vores andre midtbanespillere ikke har, han er 194 så han er sikkert god i luften og duelstærk og han kan vikariere i vores tynde centerforsvar. Jeg vil sige det lyder som en god signing hvis han kan fås for de rigtige penge.
Hvis han er en direkte konkurrent/suppement til Izunna, synger jeg såmænd gerne med i koret. Men han skal fa.... være fit og klar til at træde i karakter fra start, lønnen skal være fornuftig osv osv. Ikke mere skravl til lazarettet, tak!Spicker skrev:Tim Sparv ville være en fin forstærkning syntes jeg. Han har nogle ting som vores andre midtbanespillere ikke har, han er 194 så han er sikkert god i luften og duelstærk og han kan vikariere i vores tynde centerforsvar. Jeg vil sige det lyder som en god signing hvis han kan fås for de rigtige penge.
Jeg har søgt lidt rundt forskellige steder og det eneste jeg kan finde mht. skader var sidste år hvor han missede en kamp for greuter fürth pga. en virus.oros skrev:Hvis han er en direkte konkurrent/suppement til Izunna, synger jeg såmænd gerne med i koret. Men han skal fa.... være fit og klar til at træde i karakter fra start, lønnen skal være fornuftig osv osv. Ikke mere skravl til lazarettet, tak!Spicker skrev:Tim Sparv ville være en fin forstærkning syntes jeg. Han har nogle ting som vores andre midtbanespillere ikke har, han er 194 så han er sikkert god i luften og duelstærk og han kan vikariere i vores tynde centerforsvar. Jeg vil sige det lyder som en god signing hvis han kan fås for de rigtige penge.
Eller spillede han 28 ligakampe i 2. bundeslige sidste år og scorede et mål.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
http://www.transfermarkt.co.uk/tim-spar ... eler/13258
Hvis denne skadeshistorik står til troende, så ser det absolut lovende ud.
Prisen lyder dog fuldstændig vanvittig -> 1,14 mill pund
spændende og dygtig spiller som dækker flere def.områder.
Hvis han skal bruges på midtbane som jeg håber vil det i mine øjne betyde et salg af Izu, da jeg tror trænerne er trætte af at han får mange kort og en del skader, samt vi er dækket ind på den defensive midtbane.
Hvis han skal bruges på midtbane som jeg håber vil det i mine øjne betyde et salg af Izu, da jeg tror trænerne er trætte af at han får mange kort og en del skader, samt vi er dækket ind på den defensive midtbane.
Velkommen til Tim Sparv
http://www.bold.dk/nyt/officielt-sparv- ... idtjylland
Spændende spiller, og han må være tiltænkt en fast plads. Vi skal også huske at Hedinsson forhåbentlig kommer tilbage til vinter.
http://www.bold.dk/nyt/officielt-sparv- ... idtjylland
Spændende spiller, og han må være tiltænkt en fast plads. Vi skal også huske at Hedinsson forhåbentlig kommer tilbage til vinter.
Helt eksklusivt kan jeg afsløre hvem der er på Steinleins blok i dette vindue:
Brian van Loo
Sepp De Roover
Gibril Sankoh
Fredrik Stenman
Mike Zonneveld
Andreas Granqvist
Tim Sparv
Morten Nordstrand
Goran Lovre
Tim Matavž
Ondřej Švejdík
Koen van de Laak
Nicklas Pedersen
Oluwafemi Ajilore
Serhat Koç
Theo Lucius
Daley Blind
Petter Andersson
Danny Holla
Thomas Enevoldsen
Tom Hiariej
Luciano Da Silva
Leandro Bacuna
Darryl Lachman
Pepijn Kluin
Danny Menting
Håber personligt at vi lander Daley Blind
(og ja, der er selvfølgelig tale om Groningens 2009/10-trup)
Brian van Loo
Sepp De Roover
Gibril Sankoh
Fredrik Stenman
Mike Zonneveld
Andreas Granqvist
Tim Sparv
Morten Nordstrand
Goran Lovre
Tim Matavž
Ondřej Švejdík
Koen van de Laak
Nicklas Pedersen
Oluwafemi Ajilore
Serhat Koç
Theo Lucius
Daley Blind
Petter Andersson
Danny Holla
Thomas Enevoldsen
Tom Hiariej
Luciano Da Silva
Leandro Bacuna
Darryl Lachman
Pepijn Kluin
Danny Menting
Håber personligt at vi lander Daley Blind
(og ja, der er selvfølgelig tale om Groningens 2009/10-trup)
Hmm. Vi har åbenbart så mange penge nu, at vi ikke behøver at bekymre os om bøder, for ikke at sende børsmeddelelser ud, ved køb af spillere ;(
Så vidt jeg ved (Det var vist også sådan med Duncans transfer) så skal der ikke gives børsmeddelelse hvis der er tale om et tilpas lavt beløb. (Kunne forestille mig under 1 mill.) Det ville bare være underligt i Sparv's tilfælde da han havde 2 år tilbage af hans kontraktNoe skrev:Hmm. Vi har åbenbart så mange penge nu, at vi ikke behøver at bekymre os om bøder, for ikke at sende børsmeddelelser ud, ved køb af spillere ;(
Måske har du ret, men der kom meddelelser på både Jacob P, Hedi og sågar Frank Kristensen.Spicker skrev:Så vidt jeg ved (Det var vist også sådan med Duncans transfer) så skal der ikke gives børsmeddelelse hvis der er tale om et tilpas lavt beløb. (Kunne forestille mig under 1 mill.) Det ville bare være underligt i Sparv's tilfælde da han havde 2 år tilbage af hans kontraktNoe skrev:Hmm. Vi har åbenbart så mange penge nu, at vi ikke behøver at bekymre os om bøder, for ikke at sende børsmeddelelser ud, ved køb af spillere ;(
Transfermarkt skal aldrig tages som kilde til overgangssummer. Det er en (nogle gange lettere tilfældig) anslået værdi af spilleren, ikke andet.Kongeren82 skrev:http://www.transfermarkt.co.uk/tim-spar ... eler/13258
Der kan jo være årsager til, at Greuther Fürth har villet lade ham gå billigt.
Under alle omstændigheder synes jeg, Sparv virker interessant. Hvis han kan vikariere i midterforsvaret, når Banggaard eller Erik er ude, så er det mægtigt. Han har højden til det.
Nordiske landsholdsspillere har jeg en ret god fidus til. Andersson har åbenbart også talt godt om klubben for Sparv. Jeg tror, det er en fornuftig handel, selvom det lugter lidt af et Izunna-salg.