Økonomien
- bobthebuilder_dk
- bobthebuilder_dk
Re: Økonomien
Wow hvad fører dette med sig !?!? Det skal lige bundfælde sig ....
http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhverv/ ... 903287.ece
http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhverv/ ... 903287.ece
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Det er selvfølgelig bedre end at gå konkurs, men nu flyver det ud med nye målsætninger om Europa league gruppe spil, Skandinaviens bedste akademi osv. Håber ikke bare det er kejserens nye klæder. Vi har før meldt ambitioner ud om mesterskaber inden for en kort årrække. Og da vi kom tæt på deadline blev vi holdt op på det af medierne. Det lagde pres på klubben og spillerne.
Men fedt hvis de får skiftet ledelsen ud og får styr på okonomien.
Men fedt hvis de får skiftet ledelsen ud og får styr på okonomien.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Øøh den bestyrelse der sidder nu (indtil nu) er jo den fløj der ville sikre økonomien, og som vandt over lad os satse hele butikken fløjen.Le Compte skrev: Men fedt hvis de får skiftet ledelsen ud og får styr på okonomien.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Endnu en kærkommen lejlighed til at smide håndboldklubben på porten, det er jo vanvittigt vi bliver ved med at hænge på den del. Alle andre klubber, har skippet den del med god grund. Tør slet ikke tænke på hvor mange millioner den del har kostet.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Så skete det endelig. Tak til alle jer ( direktion / ledelse / Matthew Benham ) for, at i har sikret vores elskede klubs eksistens, så vi fortsat kan spille topfodbold og ikke skal tænke økonomi og klublukning.TrueWolfMidt skrev:
Skulle der ikke skaffes nogle penge via en aktieemission eller lignende og hvornår skal det finde sted ?
Håber sådan at vi snart kan få vores elskede klub på fode igen, så vi ikke skal snakke så meget økonomi, men kun skal koncentrere os om at spille fodbold på højt plan.
Forever and ever Fcm'er.
Så er det imorgen års regnskabet 2013/14 offentliggøres! Sidste kvartal melding var et uændret forventning med et minus på 10-16 mio. Vi har efterfølgende modtaget tv-penge som følge af en 3 plads samt fået solgt Juelsgaard og Løssl.
Ved godt økonomien ikke længere har samme interesse, som før Benhams overtagelse men håber vi holder os inden for det forventede ovenpå en super sæson sidste år med henholdsvis 1-1-3 plads ved tv-udbetalingerne.
Mike
Ved godt økonomien ikke længere har samme interesse, som før Benhams overtagelse men håber vi holder os inden for det forventede ovenpå en super sæson sidste år med henholdsvis 1-1-3 plads ved tv-udbetalingerne.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
I mine øjne er regnskabet fuldstændig ligegyldigt. Benham ejer klubben, og hans pung er solid nok 
Håbløs holdning til økonomien det der.Ravnen skrev:I mine øjne er regnskabet fuldstændig ligegyldigt. Benham ejer klubben, og hans pung er solid nok
Høvdingen af Herning
- DenStolteJyde
Ravnen skrev:I mine øjne er regnskabet fuldstændig ligegyldigt. Benham ejer klubben, og hans pung er solid nok
Det er rigtigt.. Lige nu i hvert fald..
Men på sigt så er det jo en investering fra Benhams side.. og en investering vil man jo gerne have noget afkast på.. Så ja lige nu er regnskabet ikke så vigtigt, men det skulle gerne komme til at se bedre ud på sigt.
-
Jesper BW1100
Nu har Benham jo ikke smidt en masse penge i vores klub bare fordi han synes vi er nogle flinker fyre. Det er en langsigtet investering for ham. Derfor er det også utrolig vigtigt at få økonomien tilbage på fode igen. Lader vi den sejle ender vi som en mini-udgave af City og Chelsea, som kun eksisterer fordi deres ejer(e) er rige. Det synes jeg sq ikke om. Benhams penge skal bruges til at forstærke det fundament vi har i FCM. Holde på talenterne det ekstra år, hvilket giver præstationen på banen, samt salgsprisen, et løft. Derudover skal talentudviklingen plejes så fødekæden er i orden. Spillerne der hentes ind udefra skal kun være fra øverste hylde. Spiller vi vores kort rigtigt vil det her føre til succes på banen og i regnskabet på den lange bane. Og det er der vi skal hen.Ravnen skrev:I mine øjne er regnskabet fuldstændig ligegyldigt. Benham ejer klubben, og hans pung er solid nok
Summa summarum. Økonomien er alt andet end ligegyldig.
Tja. Fodboldøkonomier er generelt håbløse. Hvis man vil investere sine penge for at få en økonomisk afkast, så er det i hvert fald ikke i fodboldklubber at man skal gøre det!!
Jeg er ret sikker på at for Benham drejer investeringen i FCM sig ikke om tallene på bundlinien. Det handler om helt andre ting, som fx at afprøve nogle ideer, bruge databasen i praksis. Skabe mere data til databasen og dermed forbedre hans gambling virksomhed osv. osv. Ligesom hans ven, vores nye bestyrelsesformand har en masse ideer som skal afprøves.
Men ja, Benham er her formentlig ikke evigt. Men lige nu og her betyder bundlinien ikke alverden. Som tingene er nu og her, græder jeg ikke snot hvis der er xx mio i minus
Jeg er ret sikker på at for Benham drejer investeringen i FCM sig ikke om tallene på bundlinien. Det handler om helt andre ting, som fx at afprøve nogle ideer, bruge databasen i praksis. Skabe mere data til databasen og dermed forbedre hans gambling virksomhed osv. osv. Ligesom hans ven, vores nye bestyrelsesformand har en masse ideer som skal afprøves.
Men ja, Benham er her formentlig ikke evigt. Men lige nu og her betyder bundlinien ikke alverden. Som tingene er nu og her, græder jeg ikke snot hvis der er xx mio i minus
Mindes de købte et eller andet testsystem til Akademiet for et millionbeløb. Sådan noget kan man selvfølgelig ikke gøre og så bede om sorte tal i regnskabet. De investeringer Benham laver vil give røde tal de næste år. Der varsles jo også indkøb af spillere til vinter, noget vi absolut ikke har penge til ud fra regnskabet. Altså betyder regnskabet ikke alverden pt. Der investeres i nogle ting som måske om 5-10 år måske giver overskud, som jeg ser det giver det ikke mening at forvente overskud nu eller næste år.
Vi kan også for indeværende nævne: Tim Sparv, Jim Larsen, Kristoffer Olsson og Marcos Urena. Spillere og lønninger vi ALDRIG ville have råd til, hvis budgettet talte. Vi stod foran at skulle have brandudsalg. Hvis man tror regnskabet så kan være i sorte tal virker det rimelig utopisk?