Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Farlige Frank og Tim er stadig en del af truppen. Det var der vel ikke noget overraskende i dog. Dog en lidt en lidt fluffy udmelding, hvor det er op til spillerne selv at beslutte det.
http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-regner-m ... og-Janssen
http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-regner-m ... og-Janssen
-
Jesper BW1100
Så ser det ud til det er tæt på:
http://m.bt.dk/fodbold/fcm-enige-med-gu ... l-frankrig
Hvad pris snakker vi? Ca 1 mio Euro?
Mon ikke det (forhåbentlig) bliver små 10 mio der ryger i kassen på det salg...Jesper BW1100 skrev:Så ser det ud til det er tæt på:
Er Lössl egentlig også på et playersponsorat?
-
Jesper BW1100
Nej Lössl er, sammen med Julle, de eneste etablerede navne med salgspotentiale, som ikke er på playersponsorat.Lupus1999 skrev:Er Lössl egentlig også på et playersponsorat?
Det var dog dagens bedste nyhed. Mange tak. Så håber jeg at de har forhandlet omkring 10 millioner ind i transfersum. Manden havde en lang kontrakt og har været med landsholdet flere gange.
-
Badcompany
Hvad er status på en ung gut som Frederik Rønnow????
Det var da en noget svag udmelding fra Steinlein om Frank K. Nu må du sgu tage dig sammen Steinlein.
FF er færdig som spiller. Hvis ikke han selv kan tage beslutningen må I sgu da gøre det. Vi kan jo ikke bruge ham mere og han spiller jo aldrig. Er det for at han skal have en medalje af guld inden han stopper. Det kan da ikke være andet - så kan jo spille til han er 50.
Det er godt nok en hård kommentar jeg kommer med, men jeg mener ikke man kan blive ved at skubbe det karrierestop.
FF er færdig som spiller. Hvis ikke han selv kan tage beslutningen må I sgu da gøre det. Vi kan jo ikke bruge ham mere og han spiller jo aldrig. Er det for at han skal have en medalje af guld inden han stopper. Det kan da ikke være andet - så kan jo spille til han er 50.
Det er godt nok en hård kommentar jeg kommer med, men jeg mener ikke man kan blive ved at skubbe det karrierestop.
Rønnow har IKKE været så god i Esbjerg som han var i Horsens, og så har han været skadet i lang tid og jeg mener han er det endnu. I Esbjerg fløj han nogle gange rundt som en høne uden hoved = mange fejlindgrebBadcompany skrev:Hvad er status på en ung gut som Frederik Rønnow????
Det er vel en sætning, vi ikke har brugt siden Winston? Dejligt, afsted med de næste.FC Midtjylland skrev:Salget vil få positiv indvirkning på resultatet af det kommende regnskabsår.
Du taler lige som du har forstand til.tatoo skrev:Det var da en noget svag udmelding fra Steinlein om Frank K. Nu må du sgu tage dig sammen Steinlein.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Frank forventer nu selv, at det bliver ved 55 år han stopper 
Er egentlig træt af vi henter en middelmådig målmand. Vi kunne i stedet have givet mere erfaring til de unge målmænd. Vi går en gratis sæson i møde, da vi allerede ved at Hobro rykker ned igen, og at FCV, SIF og SE vil tage den anden plads. Vi kunne så have spillet et nyt slagkraftigt hold sammen i næste sæson.
Skulle man hente en keeper, så burde man have hentet et klart førstevalg.
Håber Jakob Haugaard for chancen for at vise sit værd, eller Oliver.
Skulle man hente en keeper, så burde man have hentet et klart førstevalg.
Håber Jakob Haugaard for chancen for at vise sit værd, eller Oliver.
Det ræsonnement er jeg endog meget uenig i. Der findes ingen "gratis sæson". Hver eneste placering i tabellen har betydning sportsligt og økonomisk. Top 6 er vitalt for os.Lupus1999 skrev:Er egentlig træt af vi henter en middelmådig målmand. Vi kunne i stedet have givet mere erfaring til de unge målmænd. Vi går en gratis sæson i møde, da vi allerede ved at Hobro rykker ned igen, og at FCV, SIF og SE vil tage den anden plads. Vi kunne så have spillet et nyt slagkraftigt hold sammen i næste sæson.
Gratis sæson?? Alt afhængig af hvordan FCM kommer ud af dette transfervindue er de vel næsten i et Win-now mode? Med spillere som Erik, Julle, Jakob, Petter, Izzu, Sly, Hassan og Duncan, er der så mange profiler på holdet, at der umuligt kan være tale om en gratis sæson?Acebone skrev:Det ræsonnement er jeg endog meget uenig i. Der findes ingen "gratis sæson". Hver eneste placering i tabellen har betydning sportsligt og økonomisk. Top 6 er vitalt for os.Lupus1999 skrev:Er egentlig træt af vi henter en middelmådig målmand. Vi kunne i stedet have givet mere erfaring til de unge målmænd. Vi går en gratis sæson i møde, da vi allerede ved at Hobro rykker ned igen, og at FCV, SIF og SE vil tage den anden plads. Vi kunne så have spillet et nyt slagkraftigt hold sammen i næste sæson.
Heinze giver rutine... Han spillede godt i FCM og han spillede godt i Silkeborg.. Der var en tid, hvor mange FCM fans hellere så Heinze tilbage end Lössl og Kasper Jensen.... Tankevækkende..
Jeg tror, at Heinze napper posten som 1.keeper.. Han har den erfaring der skal til.. Haugaard er stadig for grøn, og uagtet hvor meget eller lidt talent han så har, tror jeg, at Midtjylland vælger den sikreste løsning, hvilket er Heinze..