Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af NyX »

Udover Erik, Sylvester, Izunna og JJ, som (sammen med Andersson) har været nævnt som de mest potentielle til at forlade klubben i det kommende vindue så mener jeg, at der i særdeleshed er to andre navne som trænger sig på - nemlig dels Banggård som allerede har leveret en indsats som berettiger til at Morten Olsen kunne have ham med i tankerne omkring fremtidens landshold og den forestående EM kvalifikation. Samt i særdeleshed en Pione Sisto, der for mig og se sagtens kan gå hen og indbringe klubben en klækkelig sum penge. Især hvis han tilmed får stukket et statsborgerskab i hånden og hvad der ellers måtte høre sig til herefter...
Jeg har engang for længe siden peget på, at Erik kunne gå hen og blive det mest indbringende salg i klubbens historie, men Sisto er en spiller som jeg tror, der er muligheder for der kan opstå en decideret budkrig omkring. Hans stil og talent, flow, overblik mv vidner om, at der øjensynligt er tale om en stjerne i svøb. Det er desværre kun et spørgsmål om tid før hans dage på heden er talte. Det er jeg slet ikke et øjeblik i tvivl om. men billig bliver han (forhåbentlig) ikke.

Angående priser så er det særdeles svært at vurdere eftersom der dels er et VM under opsejling, hvilket kan gå hen og påvirke markedet, dels for vores eget vedkommende, at vi (trods de relativt gode indtægter fra tv-penge) stadig er økonomisk pressede og fx endnu ikke (i al fald ikke officielt) har en hovedsponsor i udsigt eller for den sags skyld fik den førsteplads, som måske var det egentlige mål og således baggrunden for, at man bl.a. afslog buddet på 12 mio. for Sylvester Igboun (Villareal?) i vinterens vindue...

Trods skaden i foråret er Erik en spiller der bør indbringe 2.5-3 mio. Euro, mens Banggård 1,5-2, JJ (grundet kontraktudløb og svingende præstationer) 0,5-1, Sylvester (har nu bevist han også kan score mål, hvorfor hans værdi må være stigende) 1,5-2, Izunna (skaden spiller ind, men ellers en mand der med sine kvaliteter kan og bør blive meget dyrere) 1-2, Lössel 1-1,5, Andersson 1,5-2,5, Duncan 1-1,5, Sisto 1,5-2,5+ --> måske er priserne i virkeligheden urealistisk høje sammenholdt med situationen klubben står i :?

Desforuden er der en masse men'er/ubekendte - både transfer og rent trupmæssigt... fx en Tim Janssen, der desværre ikke har haft den heldigste tid i klubben so far, hvilket i øvrigt også kan siges om Hedinsson. Hertil kommer spillere der vender eller ikke vender tilbage til klubben, folk der rykker op eller evt. sælges fra ungdomsrækken? Kontrakter - som fx forlængelsen med Dichov og det samtidige farvel til Kolja eller eventuelle indkøb (frie transfers evt.) som (realistisk set) må foretages såfremt, der virkelig skulle ryge 5-6 profiler.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ny-danmark

Ja, da jeg først blev fan af Fcm i 2010, så jeg aldrig ham spille, har dog set klip med ham. Hvor stor er muligheden i øvrigt for, at han kan komme tilbage. Ingen kender hans niveau lige pt. og hvad er hans lønkrav ? Det kunne være spændende at få ham til klubben, men det kræver så nok, at Duncan skal sælges først, førend der bliver plads og råd til ham, men hvis han ønsker at blive 1-2 år mere i udlandet, så er chancerne nok ikke så store for, at han kommer tilbage.

Spicker

Indlæg af Spicker »

TrueWolfMidt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ny-danmark

Ja, da jeg først blev fan af Fcm i 2010, så jeg aldrig ham spille, har dog set klip med ham. Hvor stor er muligheden i øvrigt for, at han kan komme tilbage. Ingen kender hans niveau lige pt. og hvad er hans lønkrav ? Det kunne være spændende at få ham til klubben, men det kræver så nok, at Duncan skal sælges først, førend der bliver plads og råd til ham, men hvis han ønsker at blive 1-2 år mere i udlandet, så er chancerne nok ikke så store for, at han kommer tilbage.
Så vidt jeg husker var han rigtigt tæt på Gf i vinter men de ville simpelthen ikke have ham da han var i alt for dårlig form. Med den måde vi spiller på in mente er det vigtigt at alle er i god form hvis vi skal kunne holde presset over hele banen så med mindre Zidan har taget sig sammen siden vinter tror jeg ikke vi kommer til at se ham på heden igen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg vil virkelig gerne have ham tilbage. Er han blot på 70%, kan han alene spille os i Europa League og tæt på et mesterskab. Jeg tror han kunne finde spilleglæden igen her. Han er jo også en god fyr, til trods for alt det medierne skriver.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCM-blandt- ... -O-bejlere
Spændene og se om vi får Danny O tilbage igen!

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Loessl-taet ... nsk-skifte

Spændene for Lössl hvis han kan komme afsted! Han har vel også et par år tilbage af hans nuværende kontrakt så vi kan vel godt forvente at få en ok slant for ham :)
Nogen der vil gætte på hvilken klub det drejer sig om?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-Loessl-taet ... nsk-skifte

Spændene for Lössl hvis han kan komme afsted! Han har vel også et par år tilbage af hans nuværende kontrakt så vi kan vel godt forvente at få en ok slant for ham :)
Nogen der vil gætte på hvilken klub det drejer sig om?
Rygtet på Bold vil vide at de mangler en målmand nede ved Albæk
Interessant hvis de skal til at spille sammen igen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Loessl-taet ... nsk-skifte

Ja sådan kan det gå, når man / holdet præsterer fint over en hel sæson. Derved bliver salg af profilerne betydeligt lettere. Lad os håbe, at der igennem transfervinduet kommer mange penge på kontoen i Fcm.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

En anden på bold nævner Guingamp. Men det ville da være sjovt, hvis han blev forenet med Albæk i Reims.

Hvis pengene er gode, så skal vi vel hugge til. Også selvom Lössl virkelig har vist sig som en stærk og stabil målmand i denne sæson.

I tilfælde af et salg, hvem skal vores nye førstemålmand så være? Tror I på Haugaard? Eller kan man fiske en transferfri målmand et sted? Jeg kan kun komme i tanke om Lasse Heinze pt.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Acebone skrev:En anden på bold nævner Guingamp. Men det ville da være sjovt, hvis han blev forenet med Albæk i Reims.

Hvis pengene er gode, så skal vi vel hugge til. Også selvom Lössl virkelig har vist sig som en stærk og stabil målmand i denne sæson.

I tilfælde af et salg, hvem skal vores nye førstemålmand så være? Tror I på Haugaard? Eller kan man fiske en transferfri målmand et sted? Jeg kan kun komme i tanke om Lasse Heinze pt.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/me ... s-jacobsen
Ja det ser ud til brugeren på bold har ret, det er Guingamp der er rygter om.
Jeg tror klubben tror på Haugaard, han blev hentet for at tage over for Lössl og det kommer han til. Alternativt kunne vi vel hente Pinto eller Valdes i barca? ;)

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Hvis Jonas bliver solgt, så er vejen vel banet for, at Lasse Heinze kan komme tilbage til FCM. Så kan Jakob og Lasse konkurrerer om trøje nummer 1.. Jeg tror ikke, at FCM "tør" at stå med Oliver Koch og Jakob som de eneste målmænd i 1.holds truppen..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Der er selvfølgelig Peskovic i Viborg, men så vil jeg nok også hellere satse på Haugaard.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfer sommer 2014

Indlæg af PH1978 »

nico5405 skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCM-blandt- ... -O-bejlere
Spændene og se om vi får Danny O tilbage igen!
Jeg tvivler på Randers og Silkeborg.
Esbjerg og FCN er helt sikkert ikke uinteressante for Danny.

Men han må da gerne komme hjem :-)

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Mikkel Andersen?
Frederik Rønnow?

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfer sommer 2014

Indlæg af PH1978 »

KingJohn skrev:Mikkel Andersen?
Frederik Rønnow?
De to du nævner der, vil have spilletid. Så det vil afhænge af klubbens ambitioner med Haugaard.

Skal han være ny førsteholdsmålmand, vil de to andre nok ikke til klubben. Omvendt, så kan Haugaard blive dybt skuffet hvis en af de to kommer til klubben. A la Heinze i sin tid.

Men ja, specielt Rønnow er i min optik interessant.

Låst