Ove P færdig i FCV
Hvor tror i han lander denne gang?
Hvor skal Ove P hen?
Hvor skal Ove P hen?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: Hvor skal Ove P hen?
Vejle eller Horsens....Hekler skrev:Ove P færdig i FCV
Hvor tror i han lander denne gang?
Et frækt bud kunne også være AGF 
Det blev så OB. En gammel FCM-træner ud og ind med en anden. Det bliver interessant at se dem mod Silkeborg i dag.
Ove P. er klasser over Troels B. Han er simpelthen meget bedre til at få noget ud af sin trup end Troels B. er. Så jeg tror at det nu kommer til at køre for OB igen.
Jeg forstår simpelthen ikke at Troels B. har været på tale som landstræner. Han er i mine øjne den dårligste træner vi har haft i FCM, og har heller ikke vist noget stabilt andre steder.
Jeg forstår simpelthen ikke at Troels B. har været på tale som landstræner. Han er i mine øjne den dårligste træner vi har haft i FCM, og har heller ikke vist noget stabilt andre steder.
I Silkeborg gik det vel ret pænt. Men enig i, at det ikke er noget, der burde få ham i betragtning til landstrænerjobbet.Ravnen skrev:Jeg forstår simpelthen ikke at Troels B. har været på tale som landstræner. Han er i mine øjne den dårligste træner vi har haft i FCM, og har heller ikke vist noget stabilt andre steder.
Ravnen skrev:Ove P. er klasser over Troels B. Han er simpelthen meget bedre til at få noget ud af sin trup end Troels B. er. Så jeg tror at det nu kommer til at køre for OB igen.
Her er en spiller, der er uenig I den paastand
http://www.bold.dk/nyt/8-dec-forelsket- ... en-vaerste
Der er flere i OB der deler samme mening, har jeg ladet mig høre. Han er for gammeldags - både i træningsmetoder og lederstil, og spillerne keder sig.
Vi kan tabe, men aldrig besejres