Jeg tror mest på det sidste. Meeen større mirakler end sejr til FCV er vel set før.oros skrev:Ravnen skrev:Så har vi brug for endnu et mirakel, som da Aab tabte hjemme til Esbjerg. Det er træls, for det er sjovere når man selv har afgørelsen. Men måske spiller FCV mere frigjort i dag, nu de er sikret, det kan man da håbe!
Samtidig står vi overfor en svær kamp. Hvor ville det være perfekt hvis FCV vandt over Aab, og vi slog FCK
Guldkampen
Re: Guldkampen
Bum
Det er sgu ikke godt nok. 2-3 Nu kan vi så stadig blive hentet af fck.
Hvad skulle hedinson også ind for.
Det er sgu ikke godt nok. 2-3 Nu kan vi så stadig blive hentet af fck.
Hvad skulle hedinson også ind for.
- DenStolteJyde
Guldet er tabt. MEN det ændrer ikke på at der skal kæmpes 100 % også i sidste kamp.
Og uanset om vi får sølv eller bronze, og uanset hvor meget brandudsalg der er når vinduet åbner så må vi stadig kæmpe 110 % for holdet..
Det er klart at mange nok er skuffede nu, og vi får nok også sjældent en bedre mulighed for at gå efter guldet.. Men jeg håber at vi kan lægge skuffelsen bag os og slutte med et brag mod SønderjyskE og på den måde få oprejsning igen frem mod den nye sæson..!
Og uanset om vi får sølv eller bronze, og uanset hvor meget brandudsalg der er når vinduet åbner så må vi stadig kæmpe 110 % for holdet..
Det er klart at mange nok er skuffede nu, og vi får nok også sjældent en bedre mulighed for at gå efter guldet.. Men jeg håber at vi kan lægge skuffelsen bag os og slutte med et brag mod SønderjyskE og på den måde få oprejsning igen frem mod den nye sæson..!
Alle mand til Haderslev! Sølv og CL kvalifikation skal i hus.
FCM i medgang og modgang, og for evigt og altid. <3
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Lupus1999 skrev:Alle mand til Haderslev! Sølv og CL kvalifikation skal i hus.
Vi skal rejse os som hold og som trofaste fans. Kæmpe for det vi har kært. Fcm, vores klub, vores hold. 110% fcm. Hvis vi er skuffede, hvad mon så spillerne er. Lad os håbe de kan hive point i Haderslev. Vi skal tro på det !DenStolteJyde skrev:Guldet er tabt. MEN det ændrer ikke på at der skal kæmpes 100 % også i sidste kamp.
Ja ja, som en af mine venner så rammende udtrykte det. Det er som, at date den hotteste model, der til gengæld er røvdårlig i sengen.
Tak for en ellers god sæson, drenge. Der var meriterende sejre (5-1 i Parken), fantastisk spil og følelsesmæssige rutsjeture.
Nu vel, en ny sæson kommer snart, nu skal sølvet bare hjem!
Tak for en ellers god sæson, drenge. Der var meriterende sejre (5-1 i Parken), fantastisk spil og følelsesmæssige rutsjeture.
Nu vel, en ny sæson kommer snart, nu skal sølvet bare hjem!
Så kan du jo fortælle ham at der skal to til at danse tangoPH1978 skrev:Ja ja, som en af mine venner så rammende udtrykte det. Det er som, at date den hotteste model, der til gengæld er røvdårlig i sengen.
Selv den hotteste model kan blive god i sengen - bare hun støttes og læres godt op
Havde lige håbet at det var mod os, at de havde anvendt en ulovlig spiler.
http://www.bold.dk/nyt/EfB-Betyder-formentligt-pointtab
fnis..hahaLupus1999 skrev:Havde lige håbet at det var mod os, at de havde anvendt en ulovlig spiler.
ja det havde sgu været for vildt
Kan være vi er heldige.
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Flere-spill ... t-ulovligt
AGF kan måske overleve??
AGF kan måske overleve??
Det var jo lidt drømmescenariet at AGF i den sidste kamp have noget at spille for..Lupus1999 skrev:Kan være vi er heldige.
AGF kan måske overleve??
Tror nu ikke at de får så meget at skulle have sagt i Aalborg
Men det gør jo også at sønderjyske pludselig har en lille smule at spille for, men vi snakker trods alt en målforskel på 13 mellem de 2 hold
MEN NU VENTER VI VEL BARE PÅ AT DER FALDER EN BOMBE OM AT AAB HAR SPILLET MED EN ULOVLIG SPILLER
- FCM Fan nr. 1
Ja, og allerhelst i en af deres sejre mod os974 skrev:Det var jo lidt drømmescenariet at AGF i den sidste kamp have noget at spille for..Lupus1999 skrev:Kan være vi er heldige.
AGF kan måske overleve??
Tror nu ikke at de får så meget at skulle have sagt i Aalborg
Men det gør jo også at sønderjyske pludselig har en lille smule at spille for, men vi snakker trods alt en målforskel på 13 mellem de 2 hold
MEN NU VENTER VI VEL BARE PÅ AT DER FALDER EN BOMBE OM AT AAB HAR SPILLET MED EN ULOVLIG SPILLER![]()
![]()
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Som jo så "kun" er 7 mål, da de nu "vandt" den pågældende kamp med 3-0 i stedet for at tabe som de oprindeligt gjorde...974 skrev: Men det gør jo også at sønderjyske pludselig har en lille smule at spille for, men vi snakker trods alt en målforskel på 13 mellem de 2 hold
Dog stadig noget mission impossible agtigt
I drømmer....... Lyngby (som har leveret de to spillere det handler om) har tilsyneladende ikke givet korrekte opl om karantæne-point, men det er åbenbart stadig VFF & EfB's ansvar at holde styr på dette - fair nok, men efterfølgende synes jeg nok, at Lyngby bør komme i søgelyset (skal det koste EfB og VFF, bør det også koste Lyngby, hvilket jo ikke er uvæsentligt i Nordic Bet'en)
Jeg synes det er fint, at DBU reagerer hurtigt (ja, det er mange runder siden...), og afgørelsen er jo lige efter bogen, men........ FCK brugte, helt bevidst og indrømmet, Adi tidligere på sæsonen, og da kunne DBU ikke træffe en hurtig beslutning.....Efterfølgende tog de så en - imo - forkert beslutning, men det så kender vi dem jo som det de mistænkes for.....
Go' kamp i morgen
Fra en AaB'er...
PS: AaB hentede ikke danske spillere i vinterpausen
Jeg synes det er fint, at DBU reagerer hurtigt (ja, det er mange runder siden...), og afgørelsen er jo lige efter bogen, men........ FCK brugte, helt bevidst og indrømmet, Adi tidligere på sæsonen, og da kunne DBU ikke træffe en hurtig beslutning.....Efterfølgende tog de så en - imo - forkert beslutning, men det så kender vi dem jo som det de mistænkes for.....
Go' kamp i morgen
Fra en AaB'er...
PS: AaB hentede ikke danske spillere i vinterpausen