Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Acebone »

Spicker skrev:Hvilsom siger han ikke vil tilbage til Fcm til sommer.
Jeg tror egentligt stadig at Glen og Steinlein tror på ham så han kommer sikkert på lån igen.
Jeg kan forestille mig at hvis Hobro rykker op så får han forlænget lånet ved dem. Alternativt hvis Hobro ikke rykker op kan han evt. tage til Sj (Hvis de ikke forlænger med Okotie) eller Vestsjælland i suppen som godt kan bruge en type som ham.
Hvilsom har kun et år tilbage af kontrakten, så hvis man tror på ham, skal han ikke lejes ud igen. Han smutter ved kontraktudløb, det er helt sikkert. Det mest sandsynlige scenarie er vel, at han bliver solgt for hvad man nu kan få for ham denne sommer.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

.

oros

Indlæg af oros »

Noerum skrev:Hent Danny hjem. Så kan han tage Anders Kure med. Jeg syntes egentlig Kure har gjort det godt i AGF, han kæmper altid til det sidste og så har han lederegenskaber. Han kunne blive en fin makker til Banggaard i næste sæson!
Hvor vil du placere ham? Jakob kommer forhåbentlig tilbage til en plads, der ligger mere naturlig til?

Noerum

Indlæg af Noerum »

På den ene kant, især hvis Sylvester bliver solgt. Danny spillede nogle gode kampe ude på kanten. Ellers er han jo et udmærket supplement til Jacob Poulsen, Andersson og Marco Larsen.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

oros skrev:
Noerum skrev:Hent Danny hjem. Så kan han tage Anders Kure med. Jeg syntes egentlig Kure har gjort det godt i AGF, han kæmper altid til det sidste og så har han lederegenskaber. Han kunne blive en fin makker til Banggaard i næste sæson!
Hvor vil du placere ham? Jakob kommer forhåbentlig tilbage til en plads, der ligger mere naturlig til?
http://jyllands-posten.dk/aarhus/agf/EC ... -dem-alle/

Heri står han har spillet som venstre back eller som stopper.

http://www.fyens.dk/Sport/AGFs-Anders-K ... el/2505846

oros

Indlæg af oros »

TrueWolfMidt skrev:
oros skrev:
http://jyllands-posten.dk/aarhus/agf/EC ... -dem-alle/

Heri står han har spillet som venstre back eller som stopper.

http://www.fyens.dk/Sport/AGFs-Anders-K ... el/2505846
Men det er Danny Olsen, jeg tænker på. På kanten, ja måske. Men så skal han jo acceptere en løn, der er til at betale.
Anders Kure ville være at foretrække fremfor Dickoh sådan lige umiddelbart.
Men penge, penge, penge. ... tror ikke vi skal håbe på ret meget.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

sælg Petter og få Danni tilbage

974

Indlæg af 974 »

mnm123 skrev:sælg Petter og få Danni tilbage
Hvorfor synes du dog det??

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfer sommer 2014

Indlæg af PH1978 »

Måske lige en kende voldsomt.....

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja så vil jeg hellere beholde Petter, han er en bedre og mere stabil spiller. No offense, jeg kan godt lide Danny, men hvis det var os Danny lige var skiftet til, og han kort efter fortrød det fordi han og resten af spillerne rykkede ned, ville jeg synes det var lidt slapt. Han må smøge ærmerne op og spille AGF tilbage i superligaen, og vi må satse på de unge spillere på vej frem :)

oros

Indlæg af oros »

Ravnen skrev:Ja så vil jeg hellere beholde Petter, han er en bedre og mere stabil spiller. No offense, jeg kan godt lide Danny, men hvis det var os Danny lige var skiftet til, og han kort efter fortrød det fordi han og resten af spillerne rykkede ned, ville jeg synes det var lidt slapt. Han må smøge ærmerne op og spille AGF tilbage i superligaen, og vi må satse på de unge spillere på vej frem :)
Enig. Skal vi fiske i AGF, synes jeg da Anders Kure er mere interessant.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Spørgsmålet er, om økonomien overhovedet tillader os at fiske. Uagtet om spillerne er transfer frie eller ej..

oros

Indlæg af oros »

Starbucks skrev:Spørgsmålet er, om økonomien overhovedet tillader os at fiske. Uagtet om spillerne er transfer frie eller ej..
Ja, det vil tiden vise. Det er umuligt at gennemskue. Hvor mange skal sælges og hvordan får vi styrket egenkapitalen tilstrækkeligt?

Måske kunne vi lade Dickoh smutte og lave en aftale med Kure i stedet. Set er der mere perspektiv i, tænker jeg.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

974 skrev:
1. Petter meget skadet

2. Danni sjældent skadet.

3. skal vi have lidt penge for ham skal det være nu, ellers er han for gammel.

974

Indlæg af 974 »

mnm123 skrev:
974 skrev:
1. Petter meget skadet

2. Danni sjældent skadet.

3. skal vi have lidt penge for ham skal det være nu, ellers er han for gammel.
Danny Olsen sjældent skadet??

Det må da være lidt hukommelsestab :-)

Jeg vil da gerne have Danny Olsen tilbage - er jo selv megafan af ham

Men kan ikke at det skal være på bekostning af Petter Andersson i så fald

Låst