Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Acebone »

En ting er, at det slet ikke er realistisk at hente Ronnie Schwartz. Noget andet er, at han heller ikke er typen, vi skal lede efter, hvis Duncan skal erstattes eller aflastes. Vi har brug for en mere komplet angriber i vores system. Det er ikke nok, at han kan skyde. Han skal også kunne indgå i angrebene og bruges som opspilsstation. Læg mærke til, hvor få assists Schwartz laver i forhold til Duncan. Af samme årsag skal vi heller ikke have f.eks. Thomas Dalgaard.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev: Læg mærke til, hvor få assists Schwartz laver i forhold til Duncan. Af samme årsag skal vi heller ikke have f.eks. Thomas Dalgaard.
Korrekt, men det ville være fedt, hvis vi kunne få en boksspiller som Duncan med samme skarphed som Schwartz på langskud. ;)

Det kunne også være fedt om vi kunne snuppe 1-2 spillere fra lavere rangerende division - lidt som da vi fik Patrick Banggaard fra Vejle, der virkelig er braget igennem i Fcm på rekordtid.

Sidst men ikke mindst, ville det være rart med en spiller, der ikke har en lang skadeshistorik.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror ikke på at Duncan bliver solgt, det er så kort han nu har haft liv i sin karriere igen. Han er 29 år, og døjer med skader. Han har formentlig ikke meget mere end 2-3 sæsoner i sig endnu. Det bedste for ham vil være at fortsætte sin karriere hos os, landsholdet er rykket nærmere og han spiller endelig fast og er menneskeligt modnet på en helt utrolig måde, som de færreste nok ville have troet muligt.

Jeg kan ikke rigtig se hvilken udenlandsk klub, der ville satse på en 29 årig skadesplaget angriber som kun har præsteret sporadisk ved tidligere udlandsophold. Vi bør kunne råde over ham i næste sæson også, og dermed er der ikke behov for at gå ud og forstærke os.

oros

Indlæg af oros »

Ravnen skrev:Jeg tror ikke på at Duncan bliver solgt, det er så kort han nu har haft liv i sin karriere igen. Han er 29 år, og døjer med skader. Han har formentlig ikke meget mere end 2-3 sæsoner i sig endnu. Det bedste for ham vil være at fortsætte sin karriere hos os, landsholdet er rykket nærmere og han spiller endelig fast og er menneskeligt modnet på en helt utrolig måde, som de færreste nok ville have troet muligt.

Jeg kan ikke rigtig se hvilken udenlandsk klub, der ville satse på en 29 årig skadesplaget angriber som kun har præsteret sporadisk ved tidligere udlandsophold. Vi bør kunne råde over ham i næste sæson også, og dermed er der ikke behov for at gå ud og forstærke os.
Det tror jeg, du har ret i - og jeg tænker lidt det samme om Andersson, hvis niveau ganske vist er til mere end SL. Det kræver bare, han er skadesfri længere perioder end dem, vi har været vant til. Når det kommer til stykket er det egentlig begrænset i hvor mange kampe, han virkelig for alvor har været på topniveau. Men vi HAR set det!

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfer sommer 2014

Indlæg af PH1978 »

Ravnen skrev:
Jeg kan ikke rigtig se hvilken udenlandsk klub, der ville satse på en 29 årig skadesplaget angriber som kun har præsteret sporadisk ved tidligere udlandsophold.
En tysk eller hollandsk middelklub.

Han har vist som værende meget skarp i denne sæson, og kan ligge nogen kasser ind.

Så en kort kontrakt, og en ti kasser i et par sæsoner. Ja, han har spor der skræmmer, hvilket klart er til vores fordel. Men efter sigende er der også bud på Bendtner (AaB?? ;-) )

Jeg tvivler også på, at der er interesse (heldigvis).

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Der har været snak om kontrakt til Dickoh. Er der nogen der har nogen indikationer på hvilken vej det peger?

Han har ikke ligefrem spillet sig af holdet, men det afhænger vel af om Erik ryger væk.

master1

Indlæg af master1 »

Tror, at Erik kunne ryge ......
Undrer mig over , at Sly, Izu eller Rilwan ikke er væk, er er de bare ikke bedre ? Snakken har snart kørt i mange år, at ( især ) Sly skulle ud.......
Men spændende bliver det .......

mnm123

Indlæg af mnm123 »

PH1978 skrev:Der har været snak om kontrakt til Dickoh. Er der nogen der har nogen indikationer på hvilken vej det peger?

Han har ikke ligefrem spillet sig af holdet, men det afhænger vel af om Erik ryger væk.
Der arbejdes på en forlængelse, uenigheden er længden, han kræver 2,5 år mens Fcm kun vil gi 1 år.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

master1 skrev:Tror, at Erik kunne ryge ......
Undrer mig over , at Sly, Izu eller Rilwan ikke er væk, er er de bare ikke bedre ? Snakken har snart kørt i mange år, at ( især ) Sly skulle ud.......
Men spændende bliver det .......
Der var jo budt 12 mil. for ham(sly) i vinters fra en spansk klub(kan ikke huske hvilken). Men det blev afvist så vi kunne jagte guld. Mit gæt er at der nok ikke går mere end 14 af juli før han har fundet en ny klub.
Rilwan har ikke spillet overbevisende ret mange kampe i et år, så der går nok lidt tid inden han ryger.
Izu var der vist bud efter sidste sommer fra frankrig, men de ville ikke give så meget fordi der kun var 12 mdr. tilbage af hans kontrakt på det tidspunkt. så vidt jeg husker.

Izu kunne måske os godt ryge i sommer, men ja det bliver spænende ;)

oros

Indlæg af oros »

mnm123 skrev:
PH1978 skrev:Der har været snak om kontrakt til Dickoh. Er der nogen der har nogen indikationer på hvilken vej det peger?

Der arbejdes på en forlængelse, uenigheden er længden, han kræver 2,5 år mens Fcm kun vil gi 1 år.
Et år er også passende, vil jeg mene. Nattestad er jo på vej...

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Et år, gør dog også at hans lønkrav vil være højere, da der er en større usikkerhed forbundet med det. Jeg ser ikke noget galt i, at give ham 2 år. Han har vist som dygtig og brugbar. Et centerforsvar med Patrick og Sonni vil mangle rutine.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er Frank om igen, det viser bare at vores profiler bør blive i FCM, ellers rykker de ned ;)

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/Hvilsom-Skal-ikk ... ge-til-FCM

Hvilsom siger han ikke vil tilbage til Fcm til sommer.
Jeg tror egentligt stadig at Glen og Steinlein tror på ham så han kommer sikkert på lån igen.
Jeg kan forestille mig at hvis Hobro rykker op så får han forlænget lånet ved dem. Alternativt hvis Hobro ikke rykker op kan han evt. tage til Sj (Hvis de ikke forlænger med Okotie) eller Vestsjælland i suppen som godt kan bruge en type som ham.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Hent Danny hjem igen. Så kan han tage Anders Kure med. Jeg kan egentlig godt lide Kure, han kæmper altid til det sidste, og så har han lederegenskaber. Han ville passe fint ind ved siden af banggaard til næste sæson!

Låst