Guldkampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Guldkampen

Indlæg af Lupus1999 »

ØV.

http://www.bold.dk/nyt/Nicolai-J-klar-til-comeback

En klar styrkelse af FCK, når de møder os. Nicolai Jørgensen er en kreativ stærk spiller for dem.

Brugeravatar
FarligeIzunna

Indlæg af FarligeIzunna »

En klar styrkelse når han er i kampform.

Synes ikke han har imponeret specielt i denne sæson.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Han når heller ikke at komme i kampform.

Treco

Indlæg af Treco »

Der er ikke meget hjælp at hente i Farum pt. 2-3 til Aab. Hvor er det dog bare sørgeligt at se hvordan selv FCN spillerne sejler rundt på det underlag. Men det giver da nogle store muligheder.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Treco skrev:Der er ikke meget hjælp at hente i Farum pt. 2-3 til Aab. Hvor er det dog bare sørgeligt at se hvordan selv FCN spillerne sejler rundt på det underlag. Men det giver da nogle store muligheder.
Det er næsten selvpineri at være vidne til :shock: :? :cry: :o

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

ingen hjælp at hente ovre i Farum ...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det var godt nok ringe af FCN, lad os håbe Brøndby vil være ligeså ringe i morgen :)

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:Ja det var godt nok ringe af FCN, lad os håbe Brøndby vil være ligeså ringe i morgen :)
Forp..... Farum!

Det kunne de godt have gjort bedre

Vi slipper vist for en formstærk Hjulsager imorgen - det er ikke så tosset :-)

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Kæft hvor er FCN ringe i dag!! Så dejlig en start, så grim en afslutning! Øv med øv på toppen

974

Indlæg af 974 »

Kom lige til at se stillingen igen (har jo ellers gennemkigget det konstant på det sidste)

Men nu står det jo sort/hvidt, og Esbjerg ligger jo kun 2 point efter Brøndby og FCK :-)

Med lidt held så napper Esbjerg pludselig 3. pladsen, og så er der lutter jyske hold i medaljerne ;-)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

For mig er det vigtigste først og fremmest hurtigst muligt at få hentet det ene point der vil sikre sølvmedaljerne. Det i sig selv vil være en fantastisk præstation i mine øjne.... så må vi tage den derfra....
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

mancitydk skrev:For mig er det vigtigste først og fremmest hurtigst muligt at få hentet det ene point der vil sikre sølvmedaljerne. Det i sig selv vil være en fantastisk præstation i mine øjne.... så må vi tage den derfra....
Det er selvfølgelig rigtigt, men døren for at vi kan nappe guldet er der stadigvæk og vi har muligheden for at kunne slå Brøndby med det momentum, vi har lige nu :) Men en sølvmedajle er også virkelig en præstation i sig selv .. men jeg ser helst guldet skal være på Heden !

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Pyha, her med lidt under tre timer til kampstart, sitrer man jo nærmest af nervøsitet. Jeg skal da lige love for at Aab fik lagt presset over på os, med deres sejr i går... :shock:

Men jeg finder ro i at vi er inde i en god stime, og i denne sæson har været rigtig gode på udebane. Men kampens betydning er bare vanvittig stor :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Godt gået Peter Ross. Lad mig lige sådan fra hukommelsen citere Jesper Thygesen, efter at BWs formand var blevet interviewet. "Det siger noget om fankulturens udvikling, her har vi en veltalende formand, som oven i købet har overskud til at rose Aab, det giver points"

Er helt enig, meget velformuleret Peter, sådan ;)

Treco

Indlæg af Treco »

Farvel til det guld.

Helt tydeligt at Dickoh slet ikke har samme styring med forsvaret som Erik og så må man bare sige at det var en helt forkert beslutning as sætte Nattestad ind.

Låst