Guldkampen
Re: Guldkampen
ØV.
http://www.bold.dk/nyt/Nicolai-J-klar-til-comeback
En klar styrkelse af FCK, når de møder os. Nicolai Jørgensen er en kreativ stærk spiller for dem.
http://www.bold.dk/nyt/Nicolai-J-klar-til-comeback
En klar styrkelse af FCK, når de møder os. Nicolai Jørgensen er en kreativ stærk spiller for dem.
- FarligeIzunna
En klar styrkelse når han er i kampform.
Synes ikke han har imponeret specielt i denne sæson.
Synes ikke han har imponeret specielt i denne sæson.
Han når heller ikke at komme i kampform.
Der er ikke meget hjælp at hente i Farum pt. 2-3 til Aab. Hvor er det dog bare sørgeligt at se hvordan selv FCN spillerne sejler rundt på det underlag. Men det giver da nogle store muligheder.
Det er næsten selvpineri at være vidne tilTreco skrev:Der er ikke meget hjælp at hente i Farum pt. 2-3 til Aab. Hvor er det dog bare sørgeligt at se hvordan selv FCN spillerne sejler rundt på det underlag. Men det giver da nogle store muligheder.
ingen hjælp at hente ovre i Farum ...
Ja det var godt nok ringe af FCN, lad os håbe Brøndby vil være ligeså ringe i morgen 
Forp..... Farum!Ravnen skrev:Ja det var godt nok ringe af FCN, lad os håbe Brøndby vil være ligeså ringe i morgen
Det kunne de godt have gjort bedre
Vi slipper vist for en formstærk Hjulsager imorgen - det er ikke så tosset
Kæft hvor er FCN ringe i dag!! Så dejlig en start, så grim en afslutning! Øv med øv på toppen
Kom lige til at se stillingen igen (har jo ellers gennemkigget det konstant på det sidste)
Men nu står det jo sort/hvidt, og Esbjerg ligger jo kun 2 point efter Brøndby og FCK
Med lidt held så napper Esbjerg pludselig 3. pladsen, og så er der lutter jyske hold i medaljerne
Men nu står det jo sort/hvidt, og Esbjerg ligger jo kun 2 point efter Brøndby og FCK
Med lidt held så napper Esbjerg pludselig 3. pladsen, og så er der lutter jyske hold i medaljerne
For mig er det vigtigste først og fremmest hurtigst muligt at få hentet det ene point der vil sikre sølvmedaljerne. Det i sig selv vil være en fantastisk præstation i mine øjne.... så må vi tage den derfra....
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Det er selvfølgelig rigtigt, men døren for at vi kan nappe guldet er der stadigvæk og vi har muligheden for at kunne slå Brøndby med det momentum, vi har lige numancitydk skrev:For mig er det vigtigste først og fremmest hurtigst muligt at få hentet det ene point der vil sikre sølvmedaljerne. Det i sig selv vil være en fantastisk præstation i mine øjne.... så må vi tage den derfra....
Pyha, her med lidt under tre timer til kampstart, sitrer man jo nærmest af nervøsitet. Jeg skal da lige love for at Aab fik lagt presset over på os, med deres sejr i går...
Men jeg finder ro i at vi er inde i en god stime, og i denne sæson har været rigtig gode på udebane. Men kampens betydning er bare vanvittig stor
Men jeg finder ro i at vi er inde i en god stime, og i denne sæson har været rigtig gode på udebane. Men kampens betydning er bare vanvittig stor
Godt gået Peter Ross. Lad mig lige sådan fra hukommelsen citere Jesper Thygesen, efter at BWs formand var blevet interviewet. "Det siger noget om fankulturens udvikling, her har vi en veltalende formand, som oven i købet har overskud til at rose Aab, det giver points"
Er helt enig, meget velformuleret Peter, sådan
Er helt enig, meget velformuleret Peter, sådan
Farvel til det guld.
Helt tydeligt at Dickoh slet ikke har samme styring med forsvaret som Erik og så må man bare sige at det var en helt forkert beslutning as sætte Nattestad ind.
Helt tydeligt at Dickoh slet ikke har samme styring med forsvaret som Erik og så må man bare sige at det var en helt forkert beslutning as sætte Nattestad ind.