Acebone skrev:Puh, den kunne vi godt have vundet, men det var også vigtigt, at Lössl stod en stærk kamp.
Det kunne have været 3, men ligeså vel 0 point.. Havde Esbjerg udnyttet mulighederne lige efter halvleg havde vi jagtet et point frem for tre.. Uafgjort er et fair resultat selvom man kunne ønske sig mere..
Udemærket resultat! Et point på en svær udebane.. AaB har ikke været overbevisende de sidste 3 kampe og medmindre dommerkendelser (Viborg og OB) igen kommer i fokus forventer jeg de taber som mod Randers sidst.. Hvilken jo også er den eneste af de 3 sidste Aalborg kampe hvor dommeren ikke har stjålet overskrifterne efterfølgende;)
øv øv
det var dog et ret vigtigt point - trods alt
nu er vi 6 point foran brøndby og fck, og har langt bedre målscore
med 4 kampe tilbage, så ser 2. pladsen snart ret sikker ud
men jeg tror faktisk at holdet havde lidt i baghovedet at uafgjort ikke var SÅ skidt alligevel
974 skrev:
men jeg tror faktisk at holdet havde lidt i baghovedet at uafgjort ikke var SÅ skidt alligevel
Jeg synes nu, at jeg så 2 hold som i alle 90min ville have 3 point.... Der var masser af fight men for lidt kvalitet..
Er ikke helt enig
Selvfølgelig ville de da gerne gå efter 3 point, men specielt fra vores side virkede det som om at de var lidt "bange" for bolden"
Synes tit at de kiggede ned på bolden og lige som tænkte "hmm - hvad pokker skal jeg lige gøre med den" og så kom der nogle dumme forsøg på afleveringer
Og synes heller ikke altid at fightegenskaberne var SÅ tydelige
Og derfor tror jeg måske nok at begge hold havde lidt i baghovederne at uafgjort var ganske ok!
Men trods det synes jeg også at de skabte en ganske livlig og underholdende kamp
Jeg synes vi var rigtig gode i flere faser. Der var nogle ret store chancer undervejs. Kunne Sisto dog bare have sparket den ind til allersidst....!
Men vi lever altså endnu, med kun tre point op har vi kontakt. Det bliver vanvittigt spændende, og en hel del sjovere end det må være at være AGF fan ligenu!
Meget lige kamp og så fik vi vel set forskellen på hvordan vi kan klare os mod et bundehold og et midterhold.
Det står da skidt til med Janssen hvis man mener at en uskarp Duncan der ikke kan træne er bedre.
Treco skrev:Meget lige kamp og så fik vi vel set forskellen på hvordan vi kan klare os mod et bundehold og et midterhold.
Det står da skidt til med Janssen hvis man mener at en uskarp Duncan der ikke kan træne er bedre.
Ja, og det kan godt være, det bare er niveauet med det hold, vi kan stille pt. Så må vi jo æde den, selvom det godt nok er en bitter pille at sluge!
For øvrigt er der en positiv ting, som ingen endnu har bemærket: vi slap minsandten fra kampen helt uden kort af nogen art. Jeg har ikke undersøgt det, men jeg er næsten sikker på, det er første gang overhovedet i denne sæson.
Treco skrev:Meget lige kamp og så fik vi vel set forskellen på hvordan vi kan klare os mod et bundehold og et midterhold.
Jeg tror mere på, at Duncan kræver 2 mand til at passe sig op, og i form eller ej, så er det en styrke i sig selv.