Tifogruppen lukkes ned, og midlerne indefryses

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ArneR

Tifogruppen lukkes ned, og midlerne indefryses

Indlæg af ArneR »

Er der lige nogen der kan, der kan skære det ud i pap, for vi andre. Det står lidt kryptisk i dette link. http://black-wolves.com/nyheder/470-tif ... s-ned.html
Er der stjålet af kassen, og hvilken troværdighed og samarbejde med klubben, snakker vi om?
Lad os lige få det skåret ud i pap.

oros

Re: Tifogruppen lukkes ned, og midlerne indefryses

Indlæg af oros »

ArneR skrev:Er der lige nogen der kan, der kan skære det ud i pap, for vi andre. Det står lidt kryptisk i dette link. http://black-wolves.com/nyheder/470-tif ... s-ned.html
Er der stjålet af kassen, og hvilken troværdighed og samarbejde med klubben, snakker vi om?
Lad os lige få det skåret ud i pap.
Ja, jeg er også et stort spørgsmålstegn?

Men det er da godt nok en kedelig nyhed.

974

Indlæg af 974 »

Tror at det handler om, at der til kampen mod Viborg blev brugt plast til tifoen, og da der så også blev brugt pyroteknik af en slags, så er det jo klart at man bryder nogle regler indgået mellem FCM og BW med videre - det kunne jo have gået fuldstændigt galt...

Det står måske lidt dumt, men som jeg læser det så står der at den nuværende tifogruppe ikke får lov til at bruge af pengene afsat til tifo, men at andre der gerne vil stå for at lave noget tifo er velkomne til at henvende sig.

Altså bestemt ikke noget med at der er "taget fra kassen" :-)

ArneR

Indlæg af ArneR »

Nu behøver det jo ikke at være de samme, som laver tifoen, som brænder fyrværkeri af.
Men ja, det ser sgu ikke godt ud, og kan ikke være særligt sundt, når de brænder af under tifoen.
Skal de absolut brænde deres gamle krudt af, så vent sgu da til tifoen er rullet op.

BryanDK

Indlæg af BryanDK »

Hvis det er pga kombinationen af plastik og pyro, så forstår jeg det egentligt godt

Synes dog det var langt slemmere mod aab.. Hvor plastikken blev holdt oppe i længere tid, og der blev affyrret røgbomber af indenunder.. Der hvor jeg stod, var der en sigtbarhed på 1 meter.. Ganske uforsvarligt og farligt med så mange mennesker samlet.

Det er sikkert ik tifo fyrene der brænder pyro af, men man bør nok have tænkt tanken, at risikoen for at det bliver tændt er der. Så derfor burde man vælge et knap så tæt, og knap så brændfarligt materiale.

974

Indlæg af 974 »

Som Bryan skriver så var der også noget ifm AaB kampen, og det er jo nok disse flere tilfælde som meddelelsen beskriver som hovedårsagen til at der bliver lukket af nu og her.

Jeg håber inderligt at det flotte tifo arbejde bliver fortsat!

Det er en kæmpe fornøjelse og glæde at få lov til at opleve at SÅ dedikerede mennesker vil bruge al den tid på at forberede så flotte tifos !
Det gør mig sgu rigtig stolt :-)

Jeg synes at vi har en række mennesker der yder en kæmpe indsats for at skabe god stemning til kampene, og jeg ville ønske at der blev lidt bedre vilje for at få samlet, også yderlighederne.

Eks. kunne være at når en capo skriger ud mod alle dem der står udenom "kraftedme skal tage sig sammen", så skal man ikke stå og pive over at der bliver råbt efter en!
Når man står inden for en rimelig rækkevidde, så er det vilkårene, og ellers må man jo bare rykke lidt længere væk ..
Samtidig findes der også mange mennesker der giver den mere gas, hvis de på en ordentlig måde for at vide at, hvis de lige giver den en skalle til, så kan de hjælpe holdet utroligt meget.
Så et eller andet med at man forsøger sig på forskellige måder - måske man skulle prøve sig med at dele nogle flyers ud der beskriver hvorfor der gøres som der gør.
Jeg har også foreslået at man nede under tribunerne - i hvert fald Unibet og Faxa hængte lidt statements op rundt omkring om at opbakning hjælper!

Andro

Indlæg af Andro »

974 skrev:så er det jo klart at man bryder nogle regler indgået mellem FCM og BW med videre - det kunne jo have gået fuldstændigt galt...)
Ja, et enkelt lys lagt på jorden - det var jo milimeter fra Hiroshima anno 2014 . Det er et held, at der overhovedet var overlevende på tribunen.

Skru nu ned for Nationen-retorikken.

974

Indlæg af 974 »

Andro skrev:
974 skrev:så er det jo klart at man bryder nogle regler indgået mellem FCM og BW med videre - det kunne jo have gået fuldstændigt galt...)
Ja, et enkelt lys lagt på jorden - det var jo milimeter fra Hiroshima anno 2014 . Det er et held, at der overhovedet var overlevende på tribunen.

Skru nu ned for Nationen-retorikken.
Og så var det lige vi fik en af ignoranterne forbi :-) ?

Ja jeg er enig i og vidende om at det kun drejede sig om et enkelt lys!

men det gælder om at dem som "står" for dette får tydeligt meldt ud at det i en sådan situation bare ikke går!
Både udfra et hensyn til indgåede aftaler, og i særdeleshed i forhold til sikkerheden..

Altså - det kunne jo sagtens være gået galt, og når et lys bliver fyret af, så er der jo ikke langt til at de næste 2 bliver fyret af og så videre :-)

Igen vil jeg bare pointere at det jo er superfedt med tifo osv, men den ene form for "yderlighed" er jo også nødt til at prøve at indrette sig lidt under disse vilkår

Andro

Indlæg af Andro »

Nej, det kunne ikke "sagtens være gået galt". Hvad præcis skulle der være sket, som var så farligt?

Stop nu bare med at udtale dig i blinde om ting, du tydeligvis ikke har nogen viden om(i.e. hele den her sag).

974

Indlæg af 974 »

Andro skrev:Nej, det kunne ikke "sagtens være gået galt". Hvad præcis skulle der være sket, som var så farligt?

Stop nu bare med at udtale dig i blinde om ting, du tydeligvis ikke har nogen viden om(i.e. hele den her sag).
Mener du ikke at det kan gå galt hvis ild/stærk varme kommer i kontakt med plastic??

Det må du altså gerne uddybe nærmere :-)

Og lad nu være med altid at bruge den der "du udtaler dig om noget du ikke ved om"

Du har bevæget dig ind på et debatforum!

Andro

Indlæg af Andro »

Mod ÅB gik det ganske fint uden nogle større problemer.

Men nej, når der bliver lagt lys på jorden, er faren for ild i plastikken så godt som ikke-eksisterende. Der var på intet tidspunkt tæt på at være fare for noget som helst.

Men whatever, I må synes, hvad I vil. Hyg jer med jeres snak om, hvordan vi alle havde en nærdødsoplevelse til FCK-kampen.

974

Indlæg af 974 »

Andro skrev:Mod ÅB gik det ganske fint uden nogle større problemer.

Men nej, når der bliver lagt lys på jorden, er faren for ild i plastikken så godt som ikke-eksisterende. Der var på intet tidspunkt tæt på at være fare for noget som helst.

Men whatever, I må synes, hvad I vil. Hyg jer med jeres snak om, hvordan vi alle havde en nærdødsoplevelse til FCK-kampen.
Pokker stå i det :-)

Jeg mener jo heller ikke at der som sådan var nogen fare - Jeg tænker bare at det jo godt kunne gå galt, og ønsker bare at der er styr på det!

Men når nu debatten jo mere handler om hvorfor lige tifogruppen er lukket ned pt - er der så noget af det eks. jeg har skrevet der er helt forkert i forhold til grunden til nedlukningen?
Er det ikke sådan nogenlunde det forholder sig - eller har du en fornemmelse af noget andet?

Som du vel også kan se, så ønsker jeg jo netop at tingene skal fortsætte og vil da gerne gøre mit for at få gang i tingene igen?
Vi har jo alle muligheden for at ytre os når vi vil og kan :-)

hvad tænker du der skal gøres op med?

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Der er rigtig mange ting der skal gøres op, men det tror jeg lige vi tager internt.
Vi kommer kun for roulade!

Besvar