FC Midtjylland - OB
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: FC Midtjylland - OB
Tim Jansen er elendig. Jacob Poulsen drukner i dårlige afleveringer og forkerte beslutninger .
Woop Woop!
Afdankede transferfrie spillere, kombineret med juniorspillere giver et middelmådigt hold. Kvalitetsmæssigt er FCM nr. 9 eller 10!
Århundredets største guldchance og så pisser de det væk. Kæmpe klovne. Guldet blev ikke tabt i AaB kampen, så få da for helvede noget vildskab ind i de spillere, eller de kan pisse af helvede til. Er træt af bortforklaringer omkring vi ikke er favoritter og pis og papir. Tag jer dog sammen!!
skuffelse, skuffelse, skuffelse.
Det er vel det mest beskrivende for den kamp. Nu håber jeg AAB kan holde momentum, så Københavnerholdene ikke render med guldet. For metal er vi ikke i nærheden af i FCM, pt.
Nederlag 3 hjemmekampe i træk, jovist har vi været forkælet, men hvis vi skal være 110% loyale, så skal spillerne også, uanset det er a eller b kæden, levere en indsats der svarer til 110%, og det gør de ikke i øjeblikket.
Det er vel det mest beskrivende for den kamp. Nu håber jeg AAB kan holde momentum, så Københavnerholdene ikke render med guldet. For metal er vi ikke i nærheden af i FCM, pt.
Nederlag 3 hjemmekampe i træk, jovist har vi været forkælet, men hvis vi skal være 110% loyale, så skal spillerne også, uanset det er a eller b kæden, levere en indsats der svarer til 110%, og det gør de ikke i øjeblikket.
Forstår ikke at holdet spiller anden halvleg som om sæsonen var slut!! Jeg er ligeglad med om vi taber, men i hver eneste kamp, der dør man satme med støvlerne på, ellers så skal man finde en anden klub at spille bold i!! Petter Andersson og tildels Rilwan er de eneste der kan være deres indsats bekendt. Juelsgård slår en masse indlæg, men inden han slår dem, kan man se at han er på vej hjem oppe i hovedet og ikke tror han kan ramme nogen. Vildskab vildskab og 110% tak. Dø med støvlerne på for det guld!!
Man må også konstatere at holdet simpelthen ikke kan undvære tre klassespillere som Sviatchenko, Izunna og Duncan.
Men altså, trods alt, så dominerer vi første halvleg og havde et par store chancer. Det kunne let være tippet vores vej i den fase.
Da vi kommer bagud 0-2, og omkring 60 minut (mener jeg det var) begynder vi at spille alt for primitivt. Det er med en halv time tilbage af kampen, det virker lige tidligt nok.
Vi havde forinden kampen ikke tabt til OB hjemme, siden 2005 (læste jeg et sted). Det er immervæk 9 år. Vi havde guld at spille for. Uanset hvad, så er den her kamp en gigantisk skuffelse. Det er hårdt for ulvehjertet i øjeblikket
Men altså, trods alt, så dominerer vi første halvleg og havde et par store chancer. Det kunne let være tippet vores vej i den fase.
Da vi kommer bagud 0-2, og omkring 60 minut (mener jeg det var) begynder vi at spille alt for primitivt. Det er med en halv time tilbage af kampen, det virker lige tidligt nok.
Vi havde forinden kampen ikke tabt til OB hjemme, siden 2005 (læste jeg et sted). Det er immervæk 9 år. Vi havde guld at spille for. Uanset hvad, så er den her kamp en gigantisk skuffelse. Det er hårdt for ulvehjertet i øjeblikket
Øh store chancer!! Toppel har ikke en eneste stor redning, ja en klumpspilssituation det var alt der var indenfor rammen. Ja der bliver nævnt tre klassespillere, og Poulsen når desværre slet ikke op på Dannys niveau hverken fremad eller tilbage på banen.Ravnen skrev:Man må også konstatere at holdet simpelthen ikke kan undvære tre klassespillere som Sviatchenko, Izunna og Duncan.
Ja det var nu ikke en af de gode kampe i går, men vi skal videre hvis guldet skal til Heden, så nu skal holdet ha max støtte fremover, så vil opfordre alle tilhænger af klubben at ta til Århus på fredag når gf skal ha strygn.
Så alle sammen, ses vi på fredag, det håber jeg.....
Så alle sammen, ses vi på fredag, det håber jeg.....
Guldet er jo tabt for længe siden..
Startede sæsonen efter kalenderen, ville vi jo nærmest ligge til nedrykning.. Fordi vi har nogle vigtigt spillere ude, behøver spillere som julle og Dichoh jo ikke spille som nogen fra serie 5..
Vi er de evige 2'ere
Startede sæsonen efter kalenderen, ville vi jo nærmest ligge til nedrykning.. Fordi vi har nogle vigtigt spillere ude, behøver spillere som julle og Dichoh jo ikke spille som nogen fra serie 5..
Vi er de evige 2'ere
Det er slut, helt slut, FCM har desværre stemplet ud. Så kan vi andre vist også gøre det samme med god samvittighed
Lad os se hvor langt vi falder, men det kan snildt ende uden medaljer det her. Når man spiller uden vilje og nosser, så bliver vi ved med at falde
En unik mulighed og så står vi her, med 5 nederlag i 8 kampe, 3 i streg på hjemmebane. Det findes ikke ord for hvor ringe, utilfredsstillende og impotent det her. FUCK jer
Syntes også det er helt, helt galt med taktikken lige nu. STOP det perverse eksperiment med Poulsen på defensiv midt! Hvad sker der for at man pisser halvdelen af alle hjørnespark væk med korte kombinationer som straks bliver smidt væk??? Og hvad ser der for at man ikke kan binde 3 afleveringer sammen på modstanderens halvdel, vi skaber jo knapt en målchance mod et svagt OB mandskab!!
Og netop det, at selv Troels Bech fortæller hvor pivringe de spillede, fortæller om hvad vi reelt præsterede. For resten, få så ophævet med den parodi af en hollandsk angriber og det i en h... fart.
Eneste mere pinligt end Janssen var vel UBM, som mente det nødvendigt at lege med kanonslag på et stadion fyldt med børn. Skam jer møgunger!
En unik mulighed og så står vi her, med 5 nederlag i 8 kampe, 3 i streg på hjemmebane. Det findes ikke ord for hvor ringe, utilfredsstillende og impotent det her. FUCK jer
Syntes også det er helt, helt galt med taktikken lige nu. STOP det perverse eksperiment med Poulsen på defensiv midt! Hvad sker der for at man pisser halvdelen af alle hjørnespark væk med korte kombinationer som straks bliver smidt væk??? Og hvad ser der for at man ikke kan binde 3 afleveringer sammen på modstanderens halvdel, vi skaber jo knapt en målchance mod et svagt OB mandskab!!
Og netop det, at selv Troels Bech fortæller hvor pivringe de spillede, fortæller om hvad vi reelt præsterede. For resten, få så ophævet med den parodi af en hollandsk angriber og det i en h... fart.
Eneste mere pinligt end Janssen var vel UBM, som mente det nødvendigt at lege med kanonslag på et stadion fyldt med børn. Skam jer møgunger!
Det mest skræmmende og nederlaget i går og hele foråret er at som holdet så ud i går kan sagtens ligne noget vi spiller med til næste sæson. Vi spiller uden Sly som gerne vil sælges, Erik ditto og Duncan kan også være et emne for nogle klubber samt Julle væk, så har vi Bak som kan gå ind og Izu er et spørgsmål om han er klar nok til at sælges eller vi har ham 6 måneder mere, altså et hold som har svært ved at vinde kampe, vi må se guldet forsvinde i luften og vores økonomi smuldre stadig så jeg tror vi kommer i store problemer næste sæson.