Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Det har jeg svært ved at forestille mig, Curth er sikkert ikke helt billig i løn.
Dog formentlig billigere end Janssen. Janssen har bare først udløb til december.Ravnen skrev:Det har jeg svært ved at forestille mig, Curth er sikkert ikke helt billig i løn.
Den kan vel opsiges? Han er målt på spilletid, nok den dyreste i truppen. Truppen skal have en eller to angribere mere.
Janssen er færdig, og en forlængelse forhåbentlig ikke noget der bliver overvejet.
Frank er ikke længere farlig, lad ham få sin pension.
Hvilsom må hjem og bruges. Paul skal stadig have tid til, at udvikle sig.
Dickoh bør få en kontrakt inden han spiller sig for varm (og dyr).
Janssen er færdig, og en forlængelse forhåbentlig ikke noget der bliver overvejet.
Frank er ikke længere farlig, lad ham få sin pension.
Hvilsom må hjem og bruges. Paul skal stadig have tid til, at udvikle sig.
Dickoh bør få en kontrakt inden han spiller sig for varm (og dyr).
Frank på pension ja. Der er altså ikke mere i ham.
Hvilsom må være oplagt at satse på, og så udleje Onuachu så han kan få nogle kampe i benene.
Hvilsom må være oplagt at satse på, og så udleje Onuachu så han kan få nogle kampe i benene.
http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-angriber ... art-aktuel
Lidt spin fra Tim. Heldigvis har han realitetssans, når han taler om at komme i en større klub i en større liga.
Lidt spin fra Tim. Heldigvis har han realitetssans, når han taler om at komme i en større klub i en større liga.
- FCM Fan nr. 1
Hor mange penge tjener Fcm hvis Simon Kjær sælges til United for 150 Mille?
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Så åbner vores træner op for det store sommer udsalg på 5-6 profiler hvem mon det er ?
-
Badcompany
Sly, Julle, Izunna, Hassan, Sviat, Lossl,mnm123 skrev:Så åbner vores træner op for det store sommer udsalg på 5-6 profiler hvem mon det er ?
Mit bud.
Sylvester, Izunna, Sisto, Andersson, Erik, JJ og Tim.Badcompany skrev:Sly, Julle, Izunna, Hassan, Sviat, Lossl,mnm123 skrev:Så åbner vores træner op for det store sommer udsalg på 5-6 profiler hvem mon det er ?
Mit bud.
Re: Sv: Transfer sommer 2014
Der blev skrevet profilerNyX skrev:... og Tim.
Lössl og Duncan kan også komme på.
Hvis Duncan ryger, kunne Ronni Schwartz være interessant (?).
Lad os nu se, der skal jo også lige være nogen som vil købe dem, og som har råd. Jeg tror ikke på mere end højst tre hvis alt går op.
Julle forsvinder med 99% sikkerhed da han har kontraktudløb, og vi kommer nok ikke til at tjene alverden på ham.
Erik tror jeg ikke bliver solgt, nu da han er skadet.
Andersson har også haft for mange skader.
Sly er en mulighed, såfremt det rette tilbud kommer.
Julle forsvinder med 99% sikkerhed da han har kontraktudløb, og vi kommer nok ikke til at tjene alverden på ham.
Erik tror jeg ikke bliver solgt, nu da han er skadet.
Andersson har også haft for mange skader.
Sly er en mulighed, såfremt det rette tilbud kommer.
Ronni har vi slet ikke penge til at købe!PH1978 skrev:Der blev skrevet profilerNyX skrev:... og Tim.
Lössl og Duncan kan også komme på.
Hvis Duncan ryger, kunne Ronni Schwartz være interessant (?).
Tror det bliver Paul vi skal satse på hvis Duncan ryger
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
Jesper BW1100
Komplet urealistisk. Vi mangler 20-25 mio i vores budget. Så hvor vil du finde de 15 mio han koster?PH1978 skrev: Hvis Duncan ryger, kunne Ronni Schwartz være interessant (?).
Næ, så skal det være endnu et sponsorkøb, og det er vel heller ikke særlig realistisk. Derimod udløber Mads Hvilsoms lejekontrakt i Hobro vel til sommer. Mon ikke han skal hjem til Heden?Jesper BW1100 skrev:Komplet urealistisk. Vi mangler 20-25 mio i vores budget. Så hvor vil du finde de 15 mio han koster?PH1978 skrev: Hvis Duncan ryger, kunne Ronni Schwartz være interessant (?).
I øvrigt vil jeg se 5-6 stykker solgt, inden jeg rigtig tror på den. Jeg tror ikke, vi kommer over tre, men Julle bliver den ene pga. kontraktens længde..