Guldkampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Guldkampen

Indlæg af Noe »

Dejligt med en ÅB-sejr i Horsens. En pokalfinale skal nok gribe dejligt forstyrrende ind i superligaafslutningen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det kan næsten ikke undgå at tage noget fokus :mrgreen:

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:Ja det kan næsten ikke undgå at tage noget fokus :mrgreen:
Noe skrev:Dejligt med en ÅB-sejr i Horsens. En pokalfinale skal nok gribe dejligt forstyrrende ind i superligaafslutningen.
Ja, alt hvad de skal yde ud over superligaen, kan blive en hemsko og gøre deres vej til DM guld betydelig mere besværlig. Derudover er der risiko for skader. Spørgsmålet er så, hvor meget de lægger i pokalen. Tror personligt, at de satser mest på superligaen.

Bare vi nu selv kan holde fokus på de sidste kampe og undgå yderligere skader og karantæner. Mit håb er stort, men troen er blevet reduceret, især efter de seneste skader, men vi ved jo, at selv de spillere, som ikke altid nødvendigvis er i start 11'eren også spiller god bold, så lad os håbe det bedste.
3 point vil gøre godt i Randers - Krydser fingre for en fcm sejr.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg tror ikke I skal glæde Jer over mulig svækkelse af Aab i guldkampen. Pokalfinalen spilles 29 maj og turneringen slutter 18 maj, så jeg tror Aab har fuld fokus på ligaen. Pokalfinalen er kun en tillægsgevinst for dem.

Jeg tror der er en stor chance for at Aab måske kan have afgjort det hele efter de næste 3 kampe hvis de kan fastholde deres formkurve og undgå skader.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Guldkampen

Indlæg af PH1978 »

Ravnen skrev:Ja det kan næsten ikke undgå at tage noget fokus :mrgreen:
Eller så får de så meget fokus, at de går efter The Double..?

Noe

Indlæg af Noe »

Pokalfinalen er 15. maj, mellem 32. og 33. spillerunde.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Undskyld det plejer bare at være Kr.Himmelfartsdag, men det er jo så p.g.a. VM

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror ikke at FCK kan komme tilbage, to hold foran sig med 9 og 7 points forspring og 9 kampe tilbage. De skal vinde alle deres mens både FCM og Aab samtidig skal tabe tre kampe, det tror jeg ikke sker.

Så Aab ligner vores reelle konkurrent, og vi har en lille finale på lørdag hvor vi kan øge forspringet, til dem, til 5 point. Det er ikke nødvendigvis mesterskabs afgørende endnu, men alligevel pokkers vigtigt, for de point kan blive afgørende...

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Det vil være mit livs skuffelse hvis vi smider den her til åB, det må ganske enkelt IKKE ske!!

Kom så FCM, vi får aldrig en større chance :!: :!:

Noe

Indlæg af Noe »

Sylvester skrev:Det vil være mit livs skuffelse hvis vi smider den her til åB, det må ganske enkelt IKKE ske!!
Jeg tror aldrig i mit liv, jeg har været så enig med dig, Sylvester.

ÅB har været overraskende stabile, men nu strammer det altså til. Over ni kampe og under pres tror jeg vi er stærkere end ÅB. Kom så!

Noe

Indlæg af Noe »

FCK er - om muligt - hårdere ramt på de centrale spillere, end vi er: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... g-saesonen

I Jørgensens fravær viste Toutouh da lidt. Nu kan jeg simpelthen ikke se dem true os og ÅB længere. Guldkampen er en ren jysk duel.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Og dette her er dejlig læsning. Vi må bare ikke lave en "Esbjerg".

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 115107.htm

oros

Indlæg af oros »

Noe skrev:FCK er - om muligt - hårdere ramt på de centrale spillere, end vi er: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... g-saesonen

I Jørgensens fravær viste Toutouh da lidt. Nu kan jeg simpelthen ikke se dem true os og ÅB længere. Guldkampen er en ren jysk duel.
Ja, der er uden tvivl noget galt med deres træningsmetoder, underlaget, støvlerne, sundhedssektoren.... Måske forstår de ikke træneren. Han taler jo sit eget sprog, om man så må sige! Ahmmmmm!!

Det er bemærkelsesværdigt, at FCK som den langt rigeste klub i landet ikke har nogen, der kan træde i stedet: en profil i forsvaret solgt, uden at hente erstatning, andre to ude med skader og FCK er stækket. Utroligt!!

Noe

Indlæg af Noe »

oros skrev:
Det er bemærkelsesværdigt, at FCK som den langt rigeste klub i landet ikke har nogen, der kan træde i stedet: en profil i forsvaret solgt, uden at hente erstatning, andre to ude med skader og FCK er stækket. Utroligt!!
Alle fortalte dem jo i vinters, at de ville tromle over Superligaen dette forår. Fans, presse osv. At de selv troede på, at de var blevet forstærkede i vinduet, er enten udtryk for manglende kontakt med virkeligheden eller uhørt arrogance. Han var ikke fantastisk, men hvad kunne Santin ikke have gjort som indskifter, når nu Cornelius spiller som en tom papkasse?

oros

Indlæg af oros »

At de selv troede på, at de var blevet forstærkede i vinduet, er enten udtryk for manglende kontakt med virkeligheden eller uhørt arrogance.
Hmm... Næ, jeg tror, det er en god blanding. Man lagde sig i hængekøjen sidste forår allerede da det nødvendige arbejde mod FCN var gjort.

Mod Esbjerg spillede man med tømmermænd, mod BIF gad man ikke spille - eller ville bare gerne undgå, de rykkede ned - i Randers stillede de med et U20 hold 'forstærket' med de mindst benyttede reserver. Efter sommerferien kunne de så ikke komme op af hængekøjen igen. Ståles tilbagekomst gav en smule gejst, som dog ikke holdt længe. I transfervinduet var man underligt passiv: solgte den vigtigste forsvarer dyrt, hentede ingen erstatning men købte i stedet en angriber tilbage, som reelt kun har vist kvalitet en halv sæson.
Så var der hele farcen omkring Adi (hedder han ikke sådan?). Jamen, det er da et totalt uværdigt forløb. Vel vidende man overtræder landets love - og åbenlyst gør opmærksom på det - lader man manden spille. Det er sq da uhørt!

Så ja, man har mistet jordforbindelsen. Vi er FCK, vi gør som vi vil og skide være med, vi overtræder loven. Så betaler vi bare bøden. Så store er vi nemlig! Nå, men konsekvensen kunne så blive en anden og langt alvorligere end en bøde, og så måtte de alligevel bøje sig.

I vinterpausen tog man det for givet, at man slog FCM begge gange og AaB i Ålborg - når det nu var nødvendigt. Det kender vi resultatet af allerede. FCK er i nutidens udgave et ringere hold end både AaB og FCM. Efter et par runder mere tror jeg også, de er ringere end både BIF og EfB.

Lad mig side det sådan: Jeg tror, de er ved at lave en 'Rosenborg'!

........og det vil jeg kun græde tørre krokodilletårer over!

Låst