RFC vs FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: RFC vs FCM

Indlæg af oros »

Kent skrev:Jeg håber virkelig mange tager turen til Randers i morgen, for at støtte drengene. Det er en ekstrem vigtig runde. Vi er selv skadesplagede, men det er Randers også, og de har ikke været gode på hjemmebane i denne sæson. Når vores to største konkurrenter samtidig mødes indbyrdes, så vil en sejr i morgen skabe afstand til mindst dette ene af disse hold. Samtidig vil en sejr medføre, at næste rundes kamp mod AaB bliver forårssæsonen anden lille matchbold til os.

Så kom afsted - der er 110% brug for os i Randers, hvis drømmen skal fortsætte.
Jeg har pumpet cyklen. Jeg kører fra Skive og har tre pladser. Det er ganske gratis....
Kom så!

oros

Indlæg af oros »

oros skrev:
Kent skrev:Jeg håber virkelig mange tager turen til Randers i morgen, for at støtte drengene. Det er en ekstrem vigtig runde. Vi er selv skadesplagede, men det er Randers også, og de har ikke været gode på hjemmebane i denne sæson. Når vores to største konkurrenter samtidig mødes indbyrdes, så vil en sejr i morgen skabe afstand til mindst dette ene af disse hold. Samtidig vil en sejr medføre, at næste rundes kamp mod AaB bliver forårssæsonen anden lille matchbold til os.

Så kom afsted - der er 110% brug for os i Randers, hvis drømmen skal fortsætte.
Jeg har pumpet cyklen. Jeg kører fra Skive og har tre pladser. Det er ganske gratis....
Kom så!
Jeg kan naturligvis samle op undervejs.....

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg kører fra Ulstrup i morgen, hvis nogen ellers skulle befinde sig der. Har plads til to.

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

SÅDAN!! Vi var klasser bedre end Randers i dag! Håber vi kan tage en masse med fra denne kamp til kampen mod ÅB i næste weekend, så skal vi nok få en sejr!

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Hold kæft en vigtig sejr idag!
Og så fucking lækkert at se Janssen tilbage i semi form igen med et meget fint mål og Sisto med et perle mål samt et assist !

Bliver sgu lækkert at møde Aab igen på lørdag! COME AT US !

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

DenLange skrev:Hold kæft en vigtig sejr idag!
Og så fucking lækkert at se Janssen tilbage i semi form igen med et meget fint mål og Sisto med et perle mål samt et assist !

Bliver sgu lækkert at møde Aab igen på lørdag! COME AT US !
BRING IT ON!!!!

Klassepræstation af holdet i dag. Hvilken måde at rejse sig på.... de sender lidt af et signal ned mod forfølgerne..

Uden 3 af vores MEGET vigtige spillere...

Overbevisende indsats af topholdet - og et klasse indhop af Pione Sisto.

Pivskarpe i alle kæder, Rart at se Andersson og Sly hæve deres niveau igen.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Og fantastisk præstation af bw/fans. Utrolig god lyd

Woop Woop!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg var ikke hjemme, så kunne ikke se kampen. Nogen der har et link til hvor man kan se målene? :-)

LÆKKER SEJR.. så skal vi bare have 0-0 mellem Aab og FCK

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Senest rettet af Ravnen 30. mar 2014, 17:25, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Wow Sisto er da ren verdenklasse, sikke et 2-0 mål, han kan knageme tænke fodbold. Oplægget til 3-0 er også super skarpt.
Janssen skal også have ros for et super flot hovedstød, det er hamrende effektivt, det var knap nok en målchance det er en svær bold at heade til.

FLOT FLOT FLOT :mrgreen:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jyllandsposten
FCM's dominans foregik ikke kun inde på banen, men også uden for banen. De medbragte fans fra det midtjyske var væsentlig mere lydhøre kampen igennem, og det er bestemt ikke hverdagskost, at udeholdet trumfer hjemmeholdet på det punkt.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Ravnen skrev:Jyllandsposten
FCM's dominans foregik ikke kun inde på banen, men også uden for banen. De medbragte fans fra det midtjyske var væsentlig mere lydhøre kampen igennem, og det er bestemt ikke hverdagskost, at udeholdet trumfer hjemmeholdet på det punkt.
SYNES GODT OM!!!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

KANON vigtig sejr :D Dejligt endeligt at få løftet spillet ovenpå noget svage indsatser. Håber virkelig det giver noget tro på det nu!!!

Som jeg ser det er der næsten kun plusser

+ Fremragende indsats af fansene. Sad på neutral og FCM dominerede lydbilledet totalt! :D
+ Langt bedre til at skabe muligheder i dag end de seneste 3 kampe. Det hele kom ikke fra dødbolde.
+ Kontrolleret og disciplineret indsats over hele linjen.
+ Fantastisk at se spillere udenfor start-11, komme ind og afgøre kampe for os.
+ God gejst, bl.a. fra Bak som gik forrest og helt lukkede Borring ned.
+ Andersson nærmer sig topformen
+ Kanon at Sly får scoret igen, det havde han brug for.

- Er stadig et par spillere som bøvler med topformen. Den skal gerne snart være der.
- Synd for Rilwan at han ikke får scoret på de to kæmpe chancer, efter en god kamp ellers.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Forbilledlig indsats hele raden rundt på en smuk forårsdag i Randers. Dejligt ikke at skulle høre deres åndssvage måljingle eller "store tasker"-sangen. Det fik vi effektivt lukket ned med tre flotte mål og en solid defensiv - og ikke mindst overdøvede støtten fra vores flok resten af stadion.

Fair nok, at AaB vandt, selvom det nok havde været bedst for os uden Curths kasse. Nu hænger FCK kun fast med fingerspidserne, og der er lagt i kakkelovnen til et sandt topopgør på vores egen bane lørdag. :)

Tro på det!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Glæder mig til at høre hvad FCMVIC har at sige i denne uge..?

Ingenting? Vandt FCM? Arh okay, måske det er derfor! :lol:

Fantastisk sejr drenge, og nu er der kun 13.5 timers fodbold tilbage, før vi kan forhåbentlig løfte det store danske trofæ. Tro på det.

Besvar