Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: Skadestuen

Indlæg af Lund7400 »

Izunna ude resten af foråret, lidt af en bombe..

Frygtede i første omgang at det var Sviat, synes vi bedre kan undvære Izzu. Forestiller mig, at Rømer eller Femi går direkte ind og overtager, alternativt kunne man vende trekanten om, skubbe Andersson op, og hive Marco Larsen ind - foretrækker jeg mod de hvert fald lidt ringere hold.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Lund7400 skrev:Izunna ude resten af foråret, lidt af en bombe..

Frygtede i første omgang at det var Sviat, synes vi bedre kan undvære Izzu. Forestiller mig, at Rømer eller Femi går direkte ind og overtager, alternativt kunne man vende trekanten om, skubbe Andersson op, og hive Marco Larsen ind - foretrækker jeg mod de hvert fald lidt ringere hold.
Det har været Izu bag ved Petter og Polle der har lagt på linje på 8'er positionen så at smide en 8'er mere ind løser ikke rigtigt noget.
Det bliver Femi eller Rømer der tager Izu's plads.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

En del af spændingen som FCM fan er jo hvilken profil som gemmer sig bag ugens langtidsskade?! -Og nu var det så Izunnas tur.. Femi er vist også skadet så mon ikke det blir Rømer der for lov at spille den defensive midt resten af sæsonen... Suk...

Kunne vi ikke bare en sæson lave en AaB og stille en stamme på 9-10 faste startere flere runder i træk bare en sæson?! Det så vi effekten af i vores første 5 runder og betydningen står lige nu helt klart når man kigger mod Aalborg, hvor et på papiret mellemlags mandskab spiller det bedste fodbold af alle pt..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Øh Spicker? Netop også hvad jeg skriver? Foreslår bare muligheden for, at vende trekanten om og anvende enten Poulsen eller Petter som10'er, og den anden af disse spm 8'er makker med Marco.

Så venligst læs og forstå, inden du poster.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:Så skal vi bare undgå skader resten af sæsonen!
Og det går det ikke så godt med. Beklager hvis jeg begik hybris, da jeg for en uges tid siden skrev om en skadesfri trup. Nemisis har nu også ramt Femi: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... saa-skadet
Med Izus skade står vi også i den situation, at vi ikke kommer til at stille i stærkeste opstilling en eneste gang i denne sæson.... Nå - skidt med det - det gik faktisk også langt bedre, da vi havde masser af skader i efteråret. Det at have en skadesfri trup er overrated :-)

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

Kent skrev:
Kent skrev:Så skal vi bare undgå skader resten af sæsonen!
Og det går det ikke så godt med. Beklager hvis jeg begik hybris, da jeg for en uges tid siden skrev om en skadesfri trup. Nemisis har nu også ramt Femi: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... saa-skadet
Med Izus skade står vi også i den situation, at vi ikke kommer til at stille i stærkeste opstilling en eneste gang i denne sæson.... Nå - skidt med det - det gik faktisk også langt bedre, da vi havde masser af skader i efteråret. Det at have en skadesfri trup er overrated :-)
Det viser kun hvor amatøragtig FCMs skadeforbyggelse og genoptræning mv. er.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Suk! Værst tænkelige nyhed for Fcm. Farvel mesterskab.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

FCMReal skrev: Det viser kun hvor amatøragtig FCMs skadeforbyggelse og genoptræning mv. er.
Jer er ærlig talt også ved at være ret træt af dine substansløse beskyldninger mod FCM, hver gang noget ikke går din vej.

Hvis du vil kritisere, bliver du altså nød til at forklare, hvorfor du mener din kritik er rigtig.
- Jeg kunne jo også påstå at det er DIN skyld at vi har skader, men uden at underbygge min påstand bliver det hurtigt trættende, og så er vi nede på "nationen niveau".

Altså, hvilke trade-offs mener du FCM har gjort på bekostning af skader til vores spillere ?
Er der vores spillestil, vores spillerindkøb, vores træningsmetoder, manglende rotationsprincip eller noget helt andet.

- Og så skal du ellers forberede dig på sagligt og fagligt at underbygge dine påstande, som ellers bare vil fremstå som pubertets vrøvl fra en konfrontations lysten teenager.

Altså: Er vores spillere overrepræsenteret på skadeslisterne. Træner vi anderledes, spiller vi anderledes, har vi kunne købe andre spillere eller hvad mener du FCM skulle gøre anderledes.

Poulsgaard

P.s. Jeg er også rigtig træt af at vi smider en masse point lige nu, men løsningen er hverken at pifte efter spillerene ved 0-0 på stadion, eller skyde løs med ubegrundet beskyldninger herinde.
- Substans eller smut ind på Nationen.
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

http://www.bold.dk/nyt/Erik-S-ude-mod-R ... n-tvivlsom

Erik ventet. Duncan en yderlig svækkelse, eller lidt vanlig Riddersholm Spin.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvis vi mangler Erik, Izunna og Duncan, er vi da godt nok stækkede. Det er måske stærkeste mand i hver kæde.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.bold.dk/nyt/Erik-S-ude-mod-R ... n-tvivlsom

Fedt..
ligesom truppen var ved at være skadesfri får vi en ny byge af skader:
Kolja er ude.
Erik er ude
Duncan tvivlsom
Paul ude
Femi ude
Izunna ude

Start 11 bliver vel noget i retning af:
Lössl
Bach Bak, Dickoh, Banggaard, Julle
Rømer
Sly, Poulsen, Andersson, Hassan
Tim

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Der var linket til den nyhed for to indlæg siden. ;)

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

Poulsgaard skrev:
FCMReal skrev: Det viser kun hvor amatøragtig FCMs skadeforbyggelse og genoptræning mv. er.
Jer er ærlig talt også ved at være ret træt af dine substansløse beskyldninger mod FCM, hver gang noget ikke går din vej.

Hvis du vil kritisere, bliver du altså nød til at forklare, hvorfor du mener din kritik er rigtig.
- Jeg kunne jo også påstå at det er DIN skyld at vi har skader, men uden at underbygge min påstand bliver det hurtigt trættende, og så er vi nede på "nationen niveau".

Altså, hvilke trade-offs mener du FCM har gjort på bekostning af skader til vores spillere ?
Er der vores spillestil, vores spillerindkøb, vores træningsmetoder, manglende rotationsprincip eller noget helt andet.
jamen jeg citerere: "Riddersholm siger at vi er hårdt ramt"

Problemet er at det ikke er en engangsforstilling, men konstant.

Tror selv at der er flere faktorer der spiller ind, træningsmetoder, underlag, kost, opvarmning, spillere der måske ikke er egnet til prof. sport, kunsten at lærer at holde sig fri for skader, det kan være falde teknik, at kunne se at en kontakt er for risikofyldt osv.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

VIC, nu citerer jeg dig:
Tror selv at der er flere faktorer der spiller ind
Ja, men alle de ting, du remser op, ligger i kategorien "jeg tror". Du ved reelt ikke noget om det, og da slet ikke nok til at konkludere dette:
Det viser kun hvor amatøragtig FCMs skadeforbyggelse og genoptræning mv. er.
Med mindre du har noget decideret insiderviden, der går ud over det simple antal af skader, som vi alle kan læse os til, fyrer du bare påstande af.

Jeg er da også træt af skaderne, men det betyder ikke, at FCM er lallende amatører.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

DenStolteJyde skrev:http://www.bold.dk/nyt/Erik-S-ude-mod-R ... n-tvivlsom

Fedt..
ligesom truppen var ved at være skadesfri får vi en ny byge af skader:
Kolja er ude.
Erik er ude
Duncan tvivlsom
Paul ude
Femi ude
Izunna ude

Start 11 bliver vel noget i retning af:
Lössl
Bach Bak, Dickoh, Banggaard, Julle
Rømer
Sly, Poulsen, Andersson, Hassan
Tim
Kolja er da lige kommet tilbage, og Paul er da ikke skadet når glen i artiklen siger han skal nok være afløser for Duncan;)

Låst