FCM-FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: FCM-FCN

Indlæg af pr0j3ct »

Værsgo Aab. Når nu vores spillere ikke er interesserede i et evt. mesterskab, så kan det da være i er.

Er personligt ikke fan af at snakke om den enkelte spiller, men det eneste Poulsen indtil videre har forstærket, er da vores modstandere.

Gummiben, amatør agtigt.

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

pr0j3ct skrev:Værsgo Aab. Når nu vores spillere ikke er interesserede i et evt. mesterskab, så kan det da være i er.

Er personligt ikke fan af at snakke om den enkelte spiller, men det eneste Poulsen indtil videre har forstærket, er da vores modstandere.

Gummiben, amatør agtigt.
Hvad med Izunna ? hvad kan han udover det ord Glen lige har sagt, spille sidelæns.

Det man mangler fra Izunna er at han kan rykke op ad banen når han ikke kan finde en medspiller.

Poulsen ja han er ikke i form, og det er Petter Andersson, sly og Hassan heller ikke og det er vel ikke overraskende ???

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCMVIC skrev:Hvad med Izunna ?
Ja hvad er der med ham?

Og hvad har Izunnas evner, med min kommentar af Poulsen at gøre.

Intet.

Så du behøver ikke belære mig om hvad Izunna skal og ikke skal. Det kan du jo prøve at foreslå til Glen istedet. Det vil du få mere ud af. ;)

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Tåbeligt at give izunna skylden, han erobrede bolden ufatteligt mange gange.

Næh dagens syndebukke er Poulsen, Andersson, Juelsgaard, og trænerstaben.

Helt igennem tåbeligt at vente så længe med at pille Andersson ud, forkert taktik, fejl at sætte Hedinsson ind, og holdet slet slet ikke sat op til kampen. Og hvad med Sisto? hvorfor lade ham varme op en hel kamp? Tåbeligt.

Hjulmand viste med sine dispositioner sig som en bedre træner end Glen, i dag.

Skuffende.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Kan heller ikke se nogen grund til at give Izunna skylden?
Vores indlæg i dag er håbløse, og det er en af grundene til at vi ikke vinder kampen. Duncan fik desværre ikke ret meget at arbejde med.
Jeg forstår simpelthen ikke at man skifter Hedinsson ind for Hassan?? For det første er Hedinsson på nogenmåde 100% fit? Og hvorfor sætter man ikke Sisto ind, på en dag hvor Hassan og Sly på ingen måde har noget at byde på teknisk...

Et kæmpe skridt bagud ift guldkampen, og ja, vi ligger stadig nr 1 pt, men hvis vi forsætter foråret sådan her, skal vi mere bekymre os, om vi overhovedet ender med metal..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Desværre skuffende indsats i dag. Vi mangler fart, dynamik og hverken individuelt eller holdsmæssigt rammer vi et tilfredsstillende niveau.
Desværre ligner det gummiben. Det er i hvert fald påfaldende, at vi nu har spillet 3 dårlige kampe i træk, efter udesejren over FCK, hvor vi efterfølgende nærmest blev kåret som danske mestre af medierne o.a.
Problemet er jo ikke, at vi ikke har teknikken til at lave gode førsteberøringer eller slå skarpe indlæg. Spillerne er jo ikke blevet dårligere siden FCK-kampen. Så det handler om nogle mentale udfordringer, som vi forhåbentlig får styr på hurtigst muligt, så vi kan komme ind i (guld-)kampen igen.
Der er for mange af spillerne, der underpræstere lige nu. Det skal der rettes op på.

Som en sidebemærkning skal det måske også lige nævnes, at det midtjyske publikum heller virkede som nogen, der havde i sinde at hjælpe med til at jagte drømmen om et mesterskab. Pibekoncerter ved stillingen 0-0 er pinlige. Man burde i stedet bakke op og forsøge at hjælpe drengene på banen.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Primitivt, uinspireret og talentløst :evil:

Jeg forstår simpelthen ikke at vi kan skabe så få muligheder mod et hold som er notorisk dårlige i defensiven og underlegne på fysik. Spillet er en katastrofe lige nu.

Ligeså katastrofal er JP desværre, han er simpelthen ikke i gear. Man han ikke andet end kigge med længselsfulde blikke mod Århus lige nu :(

Cortez

Indlæg af Cortez »

Virkeligt træls nederlag her til aften. Det offensive spil er virkelig udfordret lige nu, men at gøre JP til syndebukholder ikke rigtig, synes jeg.

Jeg synes mere, vi mangler en til at tage de dybdeløb, der skal til at åbne kompakte forsvar op. Marco Larsen har været savnet (og DO, men der er ingen grund til at græde over spildt mælk).

Derudover er jeg særdeles skuffet over vores kanters niveau. Specielt Sly er jo helt væk (samt Julles indlæg i dag).

Det virker ikke som om holdet er spillet sammen til de offensive løb og strukturer, men vi har jo også været plaget af skade på disse pladser.

Vi skal et gear op i boldomgang og det skal gå stærkt.

/Cortez

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg havde det på fornemmelsen allerede da jeg så spillerne til opvarmningen. Der var mangel på humør og overskud, der var en tung stemning.
Første halvleg var vi helt væk, jeg tror det er noget af det mest ringe rent offensivt i denne sæson. Vi startede egentlig anden halvleg godt, og fik skabt en masse chancer de første 10-15 minutter, men så var der en FCN spiller der lagde sig ned til behandling, og så var det som om vores spil gik i stå.
På et tidspunkt er der stop i spillet, og man står og ser ud over en masse spillere der bare står for sig selv med stenansigter, jeg savnede virkelig at nogen løb rundt og råbte og tog noget ansvar.

Det er rent mentalt, der er noget at arbejde med til næste kamp. Nu får vi for alvor kniven for struben i tabellen...

Jeg undrer mig over Onuachu, han er høj, men i sådan en situation med 10 minutter tilbage hvor han kommer ind, der gør han simpelthen ingen forskel. Det havde givet mere mening med Tim eller Frank.

Vi taber også kampen om midtbanen i dag. Det er overraskende, når vi stort set stillede i stærkeste opstilling. Ligeledes skaber vi næsten intet offensivt, der er et hav af fejlafleveringer konstant.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ja, gu var det primitivt, og direkte pinligt, men vi må trods alt nu have afspillet os favorit værdigheden, til det guld, lad os håbe at det kan fjerne fokus, og få holdet til at spille fodbold igen.

Jeg tror ikke hvis Steinlein og investorerne havde vist, at vi ville tilbringe 22 runder på 1. pladsen i 13/14 sæsonen, havde ladet Danny smutte, det skete udelukkende på grund af økonomi. Men hold da k..., jeg savner ham godt nok også.

Jeg er fuldstændig enig med Kent. Det er direkte pinligt, at sidde og høre den pibekoncert mod eget hold, som var både i pausen og efter kampen. Ja, gu er vi skuffede, men prøv da lige at støtte holdet, det tror jeg personligt de kommer hurtigere ud af krisen af. Op på hesten gutter, der er 30 point at spille om. Intet er afgjort. :D

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

ArneR skrev:Ja, gu var det primitivt, og direkte pinligt, men vi må trods alt nu have afspillet os favorit værdigheden, til det guld, lad os håbe at det kan fjerne fokus, og få holdet til at spille fodbold igen.

Jeg tror ikke hvis Steinlein og investorerne havde vist, at vi ville tilbringe 22 runder på 1. pladsen i 13/14 sæsonen, havde ladet Danny smutte, det skete udelukkende på grund af økonomi. Men hold da k..., jeg savner ham godt nok også.

Jeg er fuldstændig enig med Kent. Det er direkte pinligt, at sidde og høre den pibekoncert mod eget hold, som var både i pausen og efter kampen. Ja, gu er vi skuffede, men prøv da lige at støtte holdet, det tror jeg personligt de kommer hurtigere ud af krisen af. Op på hesten gutter, der er 30 point at spille om. Intet er afgjort. :D
Problemet er at FCM nu betaler prisen for de mange skader, manglende kampe og kort, hvis man tager midtbanen i går, Andersson, Poulsen, Sly og Hassan, så er de jo ikke i form, og ja de kan heller ikke være i form, hvis man ser på historiken siden sommeren 2013. Hertil kommer så, at man sender en utrænet Heddinsson på banen.

Det er jo det GR selv står og siger på åben skærm i går. Og GR bruger udtrykket at spille sidelæns, og ja det er her at jeg savner et alternativ til Izunna, som i min øjne ikke har meget offentsivt at spille ind med.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

FCMVIC skrev: Problemet er at FCM nu betaler prisen for de mange skader, manglende kampe og kort, hvis man tager midtbanen i går, Andersson, Poulsen, Sly og Hassan, så er de jo ikke i form, og ja de kan heller ikke være i form, hvis man ser på historiken siden sommeren 2013. Hertil kommer så, at man sender en utrænet Heddinsson på banen.

Det er jo det GR selv står og siger på åben skærm i går. Og GR bruger udtrykket at spille sidelæns, og ja det er her at jeg savner et alternativ til Izunna, som i min øjne ikke har meget offentsivt at spille ind med.
Men det var jo samme problem i efteråret. Men nu står vi altså med 3 nederlag i 5 kampe, hvor vi blot indkasserede 2 i hele efteråret. Point som i dag kommer vi til at stå og mangle i det samlede regnskab!

For satan hvor er det da til at blive deprimeret over :( En unik, historisk chance, hvor alle forærer os gaver og stadig insisterer vi på ikke at tage imod dem. Vi vil bare ikke det lort, vi magter det åbenbart ikke. Kæmpe, ultimativ skuffelse. Vi kan ikke komme udenom det. Hvor er det da uendeligt trist :cry:

Vi ender med at stå med en skuffelse som overskygger alle pokalnederlag tilsammen..

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

Sylvester skrev:
FCMVIC skrev: Problemet er at FCM nu betaler prisen for de mange skader, manglende kampe og kort, hvis man tager midtbanen i går, Andersson, Poulsen, Sly og Hassan, så er de jo ikke i form, og ja de kan heller ikke være i form, hvis man ser på historiken siden sommeren 2013. Hertil kommer så, at man sender en utrænet Heddinsson på banen.

Men det var jo samme problem i efteråret. Men nu står vi altså med 3 nederlag i 5 kampe, hvor vi blot indkasserede 2 i hele efteråret. Point som i dag kommer vi til at stå og mangle i det samlede regnskab!

For satan hvor er det da til at blive deprimeret over :( En unik, historisk chance, hvor alle forærer os gaver og stadig insisterer vi på ikke at tage imod dem. Vi vil bare ikke det lort, vi magter det åbenbart ikke. Kæmpe, ultimativ skuffelse. Vi kan ikke komme udenom det. Hvor er det da uendeligt trist :cry:

Vi ender med at stå med en skuffelse som overskygger alle pokalnederlag tilsammen..
I efteråret havde FCM et stabilt par i Danny O. og Marco Larsen centralt.

Nu står du med en jp uden mange kampe og en utrænet Andersson som skal lærer hinanden at kende.

Er dog optimist, pilen kan jo kun pege op ad hvis Andersson, JP, Hassan og Sly, kan undgå skader og kort.

Stabilitet er nøgleord fremad nu, der er ikke plads til mere sling i valsen hvad angår skader og mange kort.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Nu ser det så ud til at Sønderjyske holder os på første pladsen endnu en runde, men det er altså nu at vores hold skal stemple ind.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Og vi siger tak og bukker for SønderjyskE.

Besvar