Brøndby-bus overfaldet af Midtjylland-fans

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Brøndby-bus overfaldet af Midtjylland-fans

Indlæg af pr0j3ct »

Acebone skrev:
pr0j3ct skrev:Det er så ikke tilfældet, at jeg var personligt tilstedet. Men dertil kan man jo godt have evt. viden og ikke mindst en mening om situationen.
Uden yderligere viden sidder du jo bare og spekulerer i en artikel fra et sensationsblad.
Hvordan du kan få det her; Men dertil kan man jo godt have evt. viden, til det her; sidder du jo bare og spekulerer. Kan jeg slet ikke følge. Det er din tolkning og den er ligeså langt skudt ved siden af som at jeg skulle side og spekulere i noget som helst fra et sensationsblad. Dertil har jeg også skrevet at jeg har hørt om historien af andre veje end lige EB.

Jeg har givet min mening til kende omkring "en mulig" situation og omkring det at gøre ulovligheder i "fodboldens navn", store som små. Længere er den ikke.

At du så evt. ikke er enig i min mening, kan du jo vælge at tage debatten op med mig. Er du deri mod bare ikke interesseret i min mening, står det dig frit for, let og elegant at springe over det jeg har skrevet.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Brøndby-bus overfaldet af Midtjylland-fans

Indlæg af Acebone »

pr0j3ct skrev:Hvordan du kan få det her; Men dertil kan man jo godt have evt. viden, til det her; sidder du jo bare og spekulerer. Kan jeg slet ikke følge. Det er din tolkning og den er ligeså langt skudt ved siden af som at jeg skulle side og spekulere i noget som helst fra et sensationsblad. Dertil har jeg også skrevet at jeg har hørt om historien af andre veje end lige EB.
Hmm, jeg synes nu ellers, jeg har gjort det ret klart, at jeg netop ikke har en tolkning af situationen. Jeg er bare naturligt skeptisk indstillet over for sensationsjournalistik.

Hvis du har viden, der går ud over EB's artikel, synes jeg såmænd bare, du skal dele den. Så får eventuelle udsagen om sagen mere vægt bag sig, og vi andre kunne blive klogere på sagen.

Og så vil jeg i øvrigt godt præcisere min formulering til noget mere generelt - som det oprindeliget var tænkt:

"Uden yderligere viden sidder man jo bare og spekulerer i en artikel fra et sensationsblad."
pr0j3ct skrev:Jeg har givet min mening til kende omkring "en mulig" situation og omkring det at gøre ulovligheder i "fodboldens navn", store som små. Længere er den ikke.

At du så evt. ikke er enig i min mening, kan du jo vælge at tage debatten op med mig. Er du deri mod bare ikke interesseret i min mening, står det dig frit for, let og elegant at springe over det jeg har skrevet.
Naturligvis er jeg interesseret, du plejer jo, så vidt jeg husker, at være en ganske fornuftig person!

Besvar