Skadestuen
Re: Skadestuen
Hvis nogen skal bruge et kort introkursus i brugen og forståelsen af ironi, kan de bare smide mig en PB.
/Cortez
/Cortez
Det er da god stil.Han satte den selv på plads og spillede videre, men bagefter kunne vi godt se, at den var gal, fortæller FCM's cheftræner Glen Riddersholm efter onsdagens træning.
-
Jesper BW1100
Selvom jeg egentlig godt er klar over jeg sikkert vil få lige så lidt ud af at forklare dig det, som hvis jeg forklarede det til min halvvisne stueplante, gør jeg sq et forsøg alligevel.FCMVIC skrev: Men FCM er vel ikke hårdere ramt end andre på det punktdu siger jo selv at FCM ikke er hårdere ramt end andre, nu må du vælge side, det ene øjeblik det ene og dagen efter ser man noget.
Nej vi er ikke specielt hårdere ramt end andre. Hedi havde de hofteproblemer da vi hentede ham. Skal der skydes på nogen er det dem der tjekkede ham ved købet, at de ikke så hvor alvorligt det er. Ikke på dem der står for træning og vores skadessektor.
Kigger vi på andre klubber er Salami et godt eksempel. Hans skadesfrekvens i SønderjyskE er, om muligt, endnu værre end hos os. Så man nå nok bare indse at nogen er mere disponeret for skader.
Derudover kan nævnes at BIF mistede begge deres midterforsvarer i løbet af 1 halvleg i weekenden. I samme kamp tilranede Johnny Thomsen sig en skade. Så det sker altså over det hele.
I en fysisk sport på topplan hvor der dagligt trænes med maksimal intensitet er skader altså en ret sandsynlig risiko.
At jeg ikke på nogen måde fatter du gider bruge så meget krudt på dette når vores hold lige har rundbarberet FCK i Parken og indtager en højst overraskende 1. plads er en hel anden sag. Tag dog ja-hatten på bare engang imellem.
Og skal du partout være i det negative hjørne, så prøv at fokusere på noget der er korrekt og har noget på sig. Som f.eks. det faktum at vores ledelse øjensynligt lægger budgetter og styrer udgifter samt indtægter på en måde der ville få selv deltagere i Luksusfælden til at ryste magtesløse på hovedet.....
For helvede!: http://fcm.dk/nyheder/pause-til-sviatchenko-og-hassan
Erik ude i de næste to kampe, grundet vrid i anklen. Så må Dickoh ind og vise sit værd.
Erik ude i de næste to kampe, grundet vrid i anklen. Så må Dickoh ind og vise sit værd.
Det ligner en forbandelse..
Hvordan fanden kan en brækket finger koste 6 uger? Han er sgu da ikke håndboldspiller!
Jeg har selv brækket fingre flere gang, men har da aldrig haft mere end en skinne på???
Syntes ikke lige det er det rette tidspunkt til at pyldre over småting
Hvordan fanden kan en brækket finger koste 6 uger? Han er sgu da ikke håndboldspiller!
Jeg har selv brækket fingre flere gang, men har da aldrig haft mere end en skinne på???
Det afhænger af bruddets art. Hvis knoglen er flækket, er en skinne ikke nok. Jeg har selv prøvet det...Sylvester skrev:Det ligner en forbandelse..
Men det er da træls. Nu må vi håbe Dickoh er i omdrejninger, for Nattestad er vel ikke klar?
Argh jeg gik lige og frygtede at sådan noget ville ske.... 
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Så kan vi da trods alt være tilfredse med, at truppen blev forstærket med Femi og Dickoh, som snart må være oppe i højeste gear igen.
Ja surt for os, at Sviatchenko og Hassan er ude, men tror på vi er stærke nok til, at tage alle 3 point på Mandag.
Vi er trods alt på hjemmebane og selvfølgelig vil drengene gøre alt for, at vi fortsætter stimen og holder guldkursen.
Ja surt for os, at Sviatchenko og Hassan er ude, men tror på vi er stærke nok til, at tage alle 3 point på Mandag.
Vi er trods alt på hjemmebane og selvfølgelig vil drengene gøre alt for, at vi fortsætter stimen og holder guldkursen.
Fri os for alle de skader og for den sags skyld også karantæner. Kan se at Sviatchenko muligvis er ude hele foråret, da han har spillet med en skade, der muligvis har sat sig til brusk, og det kræver så en operation.
Vi har da også en del karantæner der lurer.
Må sige det er godt gået hvis vi kan snuppe mesterskabet med alle de odds vi har mod os.
er der nogen der ved hvornår Marco Larsen er klar ? Vi kan godt bruge alle mand lige nu.
Vi har da også en del karantæner der lurer.
Må sige det er godt gået hvis vi kan snuppe mesterskabet med alle de odds vi har mod os.
er der nogen der ved hvornår Marco Larsen er klar ? Vi kan godt bruge alle mand lige nu.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 233494.ece
Her er artiklen. Det bliver sgu godt nok værre og værre....
Her er artiklen. Det bliver sgu godt nok værre og værre....
Ligner godt spin, men lad os alligevel krydse fingre for det bedste.
Fandens. Hvis der er ét sted, vi ikke må blive ramt, så er det i vores forsvar. Det har kørt så godt.
Forhåbentlig passer det med resten af sæsonen ikke.
Forhåbentlig passer det med resten af sæsonen ikke.
Måske er der HÅB!
http://www.bold.dk/nyt/Sviatchenko-tror-paa-FCM-guldErik i bold.dk: Selv bemærker en positiv Sviatchenko, at hævelsen er faldet, samt at han allerede er bedre gående.
Erik ClassicNoe skrev:Glen Classic