FCM - SE
FCM - SE
Kedelig kamp - eller hvad?
Vi skal vel snakke lidt om den. Det har ofte været en langgaber, kedsommeligt osv. men oftest med den rigtige vinder. Dog har vi også haft ubehagelige oplevelser med disse sønderjyder!
Èn interessant tanke - Sly eller Pione?
Vi skal vel snakke lidt om den. Det har ofte været en langgaber, kedsommeligt osv. men oftest med den rigtige vinder. Dog har vi også haft ubehagelige oplevelser med disse sønderjyder!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: FCM - SE
Det kan ikke blive en kedelig kamp, vi skal vinde og gerne overbevisende, for vores mål skal være Guld og Champions-league og derefter overlevelse for klubben.
Vi skal alle sammen vise de kvaliteter som vores klub besidder og det gøres bedst ved sejre og positiv omtale i medierne.
Go for Gold boys !
Vi skal alle sammen vise de kvaliteter som vores klub besidder og det gøres bedst ved sejre og positiv omtale i medierne.
Go for Gold boys !
Den tror jeg er rimeligt nem at svare på da Rilwan ikke har set helt klar ud de første par kampe plus han brækkede fingeren mod FCK. Det bliver Sly OG Pione på hver sin kant.oros skrev:Kedelig kamp - eller hvad?
FCM vs. Sønderjyske
Tidspunkt: Mandag kl. 1900
Form seneste 6 kampe:
FCM: 12 point
AGF: 8 Point
___________________________________________________________________________________________
Sønderjyske: Superligaens bundprop har vist god form efter vinterpausen hvor de startede op med at tæve FCV 0-4 i Slagelse og tabte i sidste kamp 2-1 hjemme til AFG, som scorede allersidst i en tæt kamp som ligeså godt kunne være tippet sønderjydernes vej. De har i vinterpausen fået tilgang af 2 nye i Songani på højre kant og Okotie helt fremme. Begge spillede efter mediernes vurdering godt i Slagelse og er allerede blevet omtalt som markante forstærkninger.
Karantæner: Nicolaj Madsen
Skader: Bo Storm, Salami, Ayoub Sørensen
Bud på start 11:
Skender
Paulsen-Kanstrup-Lodberg-Christensen
Songani-Jensen-Jonasson-Absalonsen
Bechmann-Okotie
___________________________________________________________________________________________
FCM:
Utrolig vigtig kamp hvor vi skal bevise, at vi kan fortsætte takterne fra Parken når modstanderen hedder Sønderjyske, der altid leverer benhård fight og også tidligere har gjort det svært for os. Iforhold til massakren i hovedstaden vender Igboun tilbage fra karantæne og må formode at gå direkte ind i start 11 medmindre Gleen tager ”never changes a winning team” til sig. Det bliver ihvertfald svært at se, hvem som skal ofres fra start 11 i seneste kamp. Hassan er meldt tvivlsom med en brækket finger, så måske det giver sig selv men mon ikke den finger kan blive tapet op så vi også har Hassan til rådighed. Jeg tror godt Gleen kan overraske og få plads til alle 3 således at Sly kommer tilbage og spiller sin gamle plads som fremskudt midtbane foran Izunna og Poulsen.
Karantæner: Ingen
Skader: Peter Andersson, Heddinson, Hassan (tvivlsom), Kolja, Marco Larsen
Bud på start 11:
Løssl
Bak-Bangsgaard-Erik-Juelsgaard
Izunna
Sisto-Poulsen-Sly-Hassan
Duncan
_______________________________________________________________________________________
Go kamp:)
Mike
Tidspunkt: Mandag kl. 1900
Form seneste 6 kampe:
FCM: 12 point
AGF: 8 Point
Sønderjyske: Superligaens bundprop har vist god form efter vinterpausen hvor de startede op med at tæve FCV 0-4 i Slagelse og tabte i sidste kamp 2-1 hjemme til AFG, som scorede allersidst i en tæt kamp som ligeså godt kunne være tippet sønderjydernes vej. De har i vinterpausen fået tilgang af 2 nye i Songani på højre kant og Okotie helt fremme. Begge spillede efter mediernes vurdering godt i Slagelse og er allerede blevet omtalt som markante forstærkninger.
Karantæner: Nicolaj Madsen
Skader: Bo Storm, Salami, Ayoub Sørensen
Bud på start 11:
Skender
Paulsen-Kanstrup-Lodberg-Christensen
Songani-Jensen-Jonasson-Absalonsen
Bechmann-Okotie
FCM:
Utrolig vigtig kamp hvor vi skal bevise, at vi kan fortsætte takterne fra Parken når modstanderen hedder Sønderjyske, der altid leverer benhård fight og også tidligere har gjort det svært for os. Iforhold til massakren i hovedstaden vender Igboun tilbage fra karantæne og må formode at gå direkte ind i start 11 medmindre Gleen tager ”never changes a winning team” til sig. Det bliver ihvertfald svært at se, hvem som skal ofres fra start 11 i seneste kamp. Hassan er meldt tvivlsom med en brækket finger, så måske det giver sig selv men mon ikke den finger kan blive tapet op så vi også har Hassan til rådighed. Jeg tror godt Gleen kan overraske og få plads til alle 3 således at Sly kommer tilbage og spiller sin gamle plads som fremskudt midtbane foran Izunna og Poulsen.
Karantæner: Ingen
Skader: Peter Andersson, Heddinson, Hassan (tvivlsom), Kolja, Marco Larsen
Bud på start 11:
Løssl
Izunna
Sisto-Poulsen-Sly-Hassan
Duncan
_______________________________________________________________________________________
Go kamp:)
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Surt - men vi skal have skiftet Erik og Hassan allerede nu. Dickoh i stedet for Erik? Femi, Mus for Hassan?Bud på start 11:
Løssl
Izunna
Sisto-Poulsen-Sly-Hassan
Duncan
Lössl
Bak - Banggaard - Dickoh - Julle
Femi (Izunna)
Sisto - Poulsen - Izzunna (Sly) - Sly (Mus)
Duncan
-
Jesper BW1100
Jeg tror vi stiller op således:oros skrev: Surt - men vi skal have skiftet Erik og Hassan allerede nu. Dickoh i stedet for Erik? Femi, Mus for Hassan?
Lössl
Femi (Izunna)
Sisto - Poulsen - Izzunna (Sly) - Sly (Mus)
Duncan
Lössl
Izunna
Sisto - Poulsen - Andre - Sly
Duncan
Helt enig, bortset fra jeg synes Andre Rømer havde en mindre god dag mod FCK, og hvis Petter er klar starter han inde i stedet.. Kunne også godt forestille mig, at Izunna og Femi starter inde med JP foran..
Jeg tror ligeledes at vi stiller op med denne:
Lössl
Izunna
Duncan
Dog synes jeg at det kunne være meget spændende at prøve med en Izu/Femi midtbane bag Polle!
Værd at bemærke er at hvis Sly får et gult kort, har han karantæne....
I Aab kampen skal vi krydse fingre for at Kusk får gult, så er han nemlig ude imod os!
Lössl
Izunna
Duncan
Dog synes jeg at det kunne være meget spændende at prøve med en Izu/Femi midtbane bag Polle!
Værd at bemærke er at hvis Sly får et gult kort, har han karantæne....
I Aab kampen skal vi krydse fingre for at Kusk får gult, så er han nemlig ude imod os!
Izunna og Femi på den defensive er for defensivt hjemme mod SE
Er Kolja fit for fight? Så tror jeg egentlig han står foran Dickoh. Egentlig kunne jeg godt tænke mig at Nattestad spillede.
Nattestad er vist på træningslejr med Færøerne.
Gider ikke rigtig skrive det, for i øjeblikket er det en kliche: denne kamp er ekstrem vigtig.
Realiteten er, at FCK-sejren mister meget af sin værdi, hvis ikke den følges op af 3 point på mandag. Vi har før lavet enkeltstående flotte resultater, men ofte faldet lidt igennem på den lange bane. Jeg mindes året hvor AaB blev mestre, hvor vi fik lagt lidt pres på dem i foråret, ved at vinde 3 kampe i træk over BIF, FCK og AaB, hvorefter vi så tog til Viborg og satte point til. Det har ofte været kampene mod de mindre hold, der har kostet os i længden - det skulle vi gerne væk fra i denne sæson.
Kampen bliver dog utrolig svær. Alle hold har det svært mod SE, der ikke har noget i mod at stå lavt, give de andre bolden og så bare vente på deres chancer. Især 4-0 sejren over Vestsjælland er et tydeligt eksempel på det. Mener jeg så, at FCV havde bolden 68% af tiden og SE kun havde 5 skud på mål..... Det er jo vanvittigt at de vinder 4-0 i sådan en kamp.
Så det er en kamp, hvor vi skal være tålmodige og skarpe i begge ender. Det var tæt på at kikse for os i sæsonens første kamp mod SE, hvor vi først meget sent og som følge af en massiv offensiv satsning fik vendt et 1-0 nederlag til en 2-1 sejr. Dengang var hovedspillet i feltet en afgørende faktor for os, og det kan det blive igen.
Realiteten er, at FCK-sejren mister meget af sin værdi, hvis ikke den følges op af 3 point på mandag. Vi har før lavet enkeltstående flotte resultater, men ofte faldet lidt igennem på den lange bane. Jeg mindes året hvor AaB blev mestre, hvor vi fik lagt lidt pres på dem i foråret, ved at vinde 3 kampe i træk over BIF, FCK og AaB, hvorefter vi så tog til Viborg og satte point til. Det har ofte været kampene mod de mindre hold, der har kostet os i længden - det skulle vi gerne væk fra i denne sæson.
Kampen bliver dog utrolig svær. Alle hold har det svært mod SE, der ikke har noget i mod at stå lavt, give de andre bolden og så bare vente på deres chancer. Især 4-0 sejren over Vestsjælland er et tydeligt eksempel på det. Mener jeg så, at FCV havde bolden 68% af tiden og SE kun havde 5 skud på mål..... Det er jo vanvittigt at de vinder 4-0 i sådan en kamp.
Så det er en kamp, hvor vi skal være tålmodige og skarpe i begge ender. Det var tæt på at kikse for os i sæsonens første kamp mod SE, hvor vi først meget sent og som følge af en massiv offensiv satsning fik vendt et 1-0 nederlag til en 2-1 sejr. Dengang var hovedspillet i feltet en afgørende faktor for os, og det kan det blive igen.
Tja, det er svært at være uenig. Vi skal vinde, og det er fuldstændig ligegyldigt, hvordan sejren kommer i hus.Kent skrev:Gider ikke rigtig skrive det, for i øjeblikket er det en kliche: denne kamp er ekstrem vigtig.
Så vi ses på stadion!
Det er rigtigt at det er en kliche, men ikke desto mindre skal den gentages 12 gange mere endnu ( 13 med den Kent lige har skrevet her ), inden dette forår er færdig spillet.Kent skrev:Gider ikke rigtig skrive det, for i øjeblikket er det en kliche: denne kamp er ekstrem vigtig.
Alle foråret kampe er uhyre ekstremt vigtige, hvis holdet skal leve op til de forventninger som vi fans efterhånden har gejlet os selv op til.
Danmarksmesterskabet skal i hus i denne sæson, hvis det nogensinde skal i hus.
Forza FCM
Hej Kent,Kent skrev:
Jeg så kampen på tv, og vil sige at SJ var knivskarpe på deres afslutninger, virkelige kyniske - så nej, det var ikke vanvittig, men en flot kamp af SJ at slå, i fremadrettet spil. Hvor Ove's troppe lunede bolden og spillede den på tværs og bagud - det giver noget på boldbesiddelsen, men det er blot statistik og kan veksles til "spild af tid". På mandag betragter jeg ikke SJ som bundhold selvom tabellen siger således, de har fået nogle nye ind på holdet og fået nogle skadede spillere klar, der løfter holdet markant. Blandt andet den nye ving sangoga (i den stil) og så Okotie (den lejede fyr fra Red Bull?) - imponerende lejemål!
/Kim