Skadestuen
Re: Skadestuen
http://www.bold.dk/nyt/Plaget-FCMer-Jeg ... -at-stoppe
Det lyder ikke til, at vi skal regne med Hedinson som fast mand i truppen...
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er bekymret på hans vegne, men var glad, da jeg så ham på banen igen mod Fck. Der kendte jeg bare ikke hans tilstand. Håber man evt. kikker mod lægestaben i holland eller tyskland, da de muligvis kender til den type skade som Hedinsson har. Håber så inderligt, at han kommer til at spille på 1 holdet igen og at skaden forsvinder, eller at der bliver lavet et indgreb, som gør ham klar for os igen, gerne til opstarten af den nye sæson.Starbucks skrev:http://www.bold.dk/nyt/Plaget-FCMer-Jeg ... -at-stoppe
-
Jesper BW1100
Øv. Jeg troede sq det var fordi han var ved at være klar. Men det var så ikke årsagen 
Jeg håber inderligt at man snart får Hedinson fixet 
Ellers nogle fantastiske udtalelser; han virker bundsympatisk. Jeg synes også, man kan se, han bidrager med noget ro på banen, når han er inde. Han gjorde det fint i de 20 minutter mod FCK - utroligt nok på ovennævnte baggrund.- Nej, ingenting er ændret. Jo, jeg er på stoffer. Altså jeg tager noget meget stærk medicin.
- Det gør ondt, men fuck det. Det er dejligt at være med igen. Jeg har kun trænet to gange i 2014, så jeg har ingen kampform overhovedet, men den fysiske form er til gengæld glimrende. Hvis trænerne vil bruge mig på den her måde, så er det helt okay med mig.
- Jeg er slet ikke nervøs for, at det bliver værre. Det har været det samme i lang tid, og jeg skal nok igennem endnu en operation på et tidspunkt. Spørgsmålet er bare, hvornår det bliver. Jeg håber, jeg når at være med i flere kampene inden. Jeg vil være del af det her.
Men samtidigt ekstremt bekymrende, at det nu har varet i nærheden af 1½ år med skader hos ham. Vi risikerer at hænge på en sandsynligvis ret høj løn til en ubrugelig spiller i en lang periode. Spørgsmålet er, hvornår man skal begynde at tænke på fodboldinvaliditet.Acebone skrev:Ellers nogle fantastiske udtalelser; han virker bundsympatisk. Jeg synes også, man kan se, han bidrager med noget ro på banen, når han er inde. Han gjorde det fint i de 20 minutter mod FCK - utroligt nok på ovennævnte baggrund.- Nej, ingenting er ændret. Jo, jeg er på stoffer. Altså jeg tager noget meget stærk medicin.
- Det gør ondt, men fuck det. Det er dejligt at være med igen. Jeg har kun trænet to gange i 2014, så jeg har ingen kampform overhovedet, men den fysiske form er til gengæld glimrende. Hvis trænerne vil bruge mig på den her måde, så er det helt okay med mig.
- Jeg er slet ikke nervøs for, at det bliver værre. Det har været det samme i lang tid, og jeg skal nok igennem endnu en operation på et tidspunkt. Spørgsmålet er bare, hvornår det bliver. Jeg håber, jeg når at være med i flere kampene inden. Jeg vil være del af det her.
Det er jo op til Hedi selv, hvis og hvornår der skal siges stop. Det mener jeg klubben skal holde sig langt fra at forsøge at påvirke.
I dagens HF meldes Rilwan ude i op til 6 uger grundet den brækkede finger! Det lyder lidt voldsomt.
Han er blevet opereret og skal have gipsen af i morgen. Han skulle med garanti ikke kunne spille mod Sønderjyske på mandag, men man håber, det bliver kortere end de 6 uger - det kommer an på, hvordan fingeren ser ud, når gipsen kommer af.
Jeg skal naturligvis ikke kloge mig på det, men mit indtryk er ellers, at man kan tape rigtig meget op - evt bruge en skinne.
Han er blevet opereret og skal have gipsen af i morgen. Han skulle med garanti ikke kunne spille mod Sønderjyske på mandag, men man håber, det bliver kortere end de 6 uger - det kommer an på, hvordan fingeren ser ud, når gipsen kommer af.
Jeg skal naturligvis ikke kloge mig på det, men mit indtryk er ellers, at man kan tape rigtig meget op - evt bruge en skinne.
Det lyder godt nok voldsomt?! Håber ik den holder stik..Kent skrev:I dagens HF meldes Rilwan ude i op til 6 uger grundet den brækkede finger! Det lyder lidt voldsomt.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Kommer selvfølgelig an på hvor bruddet er, om knoglen er flækket osv.Kent skrev:I dagens HF meldes Rilwan ude i op til 6 uger grundet den brækkede finger! Det lyder lidt voldsomt.
Hvis det er i et led eller omkring nogle nerver kan det ødelægge fingeren ret kraftigt hvis den bliver forstyrret i helingsprocessen. Så hvis det er slemt er det bedst at vente lidt på helingen, i andre tilfælde kan det klares med en skinne.
Jeg husker at feks. Salami har spillet med en skinne efter han brækkede en finger.
-
Jesper BW1100
Det må sq være fordi vi træner forkert at det tager 6 uger for Rilwan at komme tilbage med en brækket finger.....Kent skrev:I dagens HF meldes Rilwan ude i op til 6 uger grundet den brækkede finger! Det lyder lidt voldsomt.
Eller bare det, at han brækker den i første omgang. Skandale af sundhedssektoren!Jesper BW1100 skrev:Det må sq være fordi vi træner forkert at det tager 6 uger for Rilwan at komme tilbage med en brækket finger.....Kent skrev:I dagens HF meldes Rilwan ude i op til 6 uger grundet den brækkede finger! Det lyder lidt voldsomt.
Jeg har hørt han drak en cola forleden, så det er kostens skyld. Dumt af ham, men selvfølgelig primært en fejl af klubben, at de ikke har bedre kontrol med hans kostvaner.Kent skrev: Eller bare det, at han brækker den i første omgang. Skandale af sundhedssektoren!
Humor af allerhøjeste klasse - elsker det!Noe skrev:Jeg har hørt han drak en cola forleden, så det er kostens skyld. Dumt af ham, men selvfølgelig primært en fejl af klubben, at de ikke har bedre kontrol med hans kostvaner.Kent skrev: Eller bare det, at han brækker den i første omgang. Skandale af sundhedssektoren!
Men FCM er vel ikke hårdere ramt end andre på det punktKent skrev:Men samtidigt ekstremt bekymrende, at det nu har varet i nærheden af 1½ år med skader hos ham. Vi risikerer at hænge på en sandsynligvis ret høj løn til en ubrugelig spiller i en lang periode. Spørgsmålet er, hvornår man skal begynde at tænke på fodboldinvaliditet.Acebone skrev:Ellers nogle fantastiske udtalelser; han virker bundsympatisk. Jeg synes også, man kan se, han bidrager med noget ro på banen, når han er inde. Han gjorde det fint i de 20 minutter mod FCK - utroligt nok på ovennævnte baggrund.- Nej, ingenting er ændret. Jo, jeg er på stoffer. Altså jeg tager noget meget stærk medicin.