DenStolteJyde skrev:Vi tabte et skridt i guldkampen i denne runde
Det er som man ser det.
Når man tager vores amputerede hold i betragtning inkl. karantæner så havde jeg faktisk villet sælge OB kampen for et point. Vi havde to af vore allerbedste spillere siddende udenfor: SLY og ANDERSSON.
Samtidig forventede jeg, at mindst en af vore nærmeste forfølgere ville få 3 point i runden. At FCK ikke kunne slå AGF - og tilmed smed 2 vitale point i sidste øjeblik - er derfor ekstremt positivt.
Vi er en runde tættere på guldet
- og presset på FCK er endnu større i den kommende runde.
Klappen gik da også ned på Ståle da han på Kanal 9 blev spurgt til guldkampen. Han virkede ikke glad for situationen....
Det er en tydelig fortsættelse af alle-slår-alle sæsonen. Det her mesterskab kommer til at gå til det hold som laver færrest fejl, personlige fejl har enorm betydning når alt er så tæt.
Vi skal gerne på tavlen i næste runde, det er en seks-points kamp, uafgjort vil være ok.
Hvis Mellbergs spark til hovedet kun takseres til 4 point (som pt anført på FCK's hjemmeside?) er det en skandale. Spark til hovedet bør give 6 point, da den er til fare for modstanderen og i øvrigt ikke passer ind i 4 point kategorien.
FCM Fan nr. 1 skrev:Hvis Mellbergs spark til hovedet kun takseres til 4 point (som pt anført på FCK's hjemmeside?) er det en skandale. Spark til hovedet bør give 6 point, da den er til fare for modstanderen og i øvrigt ikke passer ind i 4 point kategorien.
Var det virkelig spark til hovedet? Cornelius gjorde i så fald det samme. Og så spørger jeg da mig selv, hvorfor har vi fået så mange røde kort. De har sq ikke sparket nogen i hovedet. Hvad er det, jeg misser?
FCM Fan nr. 1 skrev:Jeg tager fejl, det vat cornelius der lave forseelsen.
Han fik gult i situationen, der bør blive takseret til 6 strafpoint.
Han fik gult, ja. Men er forseelsen ikke til rødt?
Stop nu... Et klart gult kort intet andet.. Manden sparker ham ikke bevist i hovedet, men kæmper om bolden, benet kommer højt op imens at GF spillerens hovede er på vej ned.. Gult og ikke andet..
Tænker at Paul da snart må begynde at banke på til 1. holdet.. Han har da så vidt jeg kan læse mig frem til gjort det ret godt i mange kampe her i opstarten.. senest med en scoring i dagens reserveholdskamp, men det er self også svært at slå en velspillende Duncan af.. Men det betyder i hvert fald at jeg ikke er så frygteligt bekymret for hvis Duncan skulle blive skadet, da jeg tænker Paul virker til at være klar til at gå ind og erstatte ham, derudover er der self også vores massør Farlige Frank, men jeg tvivler på at han får ret mange minutter, selvom han vel strengt taget stadig har en dobbeltrolle som spillende massør..
Tim har jeg ikke længere de store forhåbninger til, det virker efterhånden som om han er permanent skadet..
Det er i hvert fald ikke mange hele kampe han har fået for os..
DenStolteJyde skrev:Tænker at Paul da snart må begynde at banke på til 1. holdet.. Han har da så vidt jeg kan læse mig frem til gjort det ret godt i mange kampe her i opstarten.. senest med en scoring i dagens reserveholdskamp, men det er self også svært at slå en velspillende Duncan af.. Men det betyder i hvert fald at jeg ikke er så frygteligt bekymret for hvis Duncan skulle blive skadet, da jeg tænker Paul virker til at være klar til at gå ind og erstatte ham, derudover er der self også vores massør Farlige Frank, men jeg tvivler på at han får ret mange minutter, selvom han vel strengt taget stadig har en dobbeltrolle som spillende massør..
Tim har jeg ikke længere de store forhåbninger til, det virker efterhånden som om han er permanent skadet..
Det er i hvert fald ikke mange hele kampe han har fået for os..
Besnærede tanke. Ville han kunne fungere på toppen med Duncan hvis vi skal spille primitivt og kunne true dem endnu mere i hovedspillet??
DenStolteJyde skrev:Tænker at Paul da snart må begynde at banke på til 1. holdet.. Han har da så vidt jeg kan læse mig frem til gjort det ret godt i mange kampe her i opstarten.. senest med en scoring i dagens reserveholdskamp, men det er self også svært at slå en velspillende Duncan af.. Men det betyder i hvert fald at jeg ikke er så frygteligt bekymret for hvis Duncan skulle blive skadet, da jeg tænker Paul virker til at være klar til at gå ind og erstatte ham
Jeg mener overhovedet ikke, at Paul er klar til at være starter i superligaen endnu. Det er fint, at han scorer på reserveholdet og i træningskampe, men han mangler altså nogle muskler og teknik, før han for alvor kan gøre sig gældende som starter. Makienok har samme højde som Paul, men vejer 10 kg mere. Så på med 10 kg muskler, så begynder det at ligne noget.
Jeg ser helt klart Tim som vores andenangriber, mens Paul er en joker, hvis der skal satses med lange bolde.
Er enig i Paul stadig mangler en del finpudsning, men han er efter min mening den nigerianske spiller der har udviklet sig bedst, efter 18-års reglen.
Har efterhånden set ham rigtig mange gange. Efter min vurdering er hovedspillet, vendninger og evnen til at tage fornuftige beslutninger og kende sine egne begrænsninger de områder hvor han virkelig har flyttet sig markant, siden ankomsten - men det er samtidigt de områder hvor han stadig kan og skal udvikle sig meget.
Synes ikke man skal ikke lade sig forblinde af højden. Han har faktisk en okay pasningsfod og en god evne til at få bolden møvet med sig i sine udfordringer, på trods af de lange stænger.
Ser ham på ingen måde som en superligastarter endnu, men han er en rigtig god joker, som altid vil skabe lidt usikkerhed hos modstanderen.
Håber udviklingen fortsætter, for han er en type vi ikke rigtigt har set i dansk fodbold tidligere!
Jeg synes også at Paul skal have chancen hvis der opstår en mulighed for det
Lige nu skal man i hvert fald udnytte at han må have noget selvtillid, og hvis han bare kan sætte 1-2 kasser ind, måske endda kampafgørende så er jeg da mere end tilfreds
Duncan virker til at være i rigtig god form, og med lidt held havde han jo også afgjort kampen mod OB.
Men sikken en perle han da trods alt fik sat ind
Det skal ikke udelukkes at Jansen stille og roligt får ædt sig ind i en ok god kampform, og det kan vi godt komme til at få brug for senere i kampprogrammet
Jeg foretrækker Paul til hver en tid fremfor janssen. Janssen er for let at læse mens Paul er svær at stå overfor. Og som ubeskrevet blad kan han netop udfylde jokerrollen perfekt.