Guldkampen
Re: Guldkampen
Denne her kunne måske være interessant at følge op på om nogle måneder: http://www.bt.dk/superligaen/spaadom-he ... ske-mestre
Gad vide, om de også udsender en pressemeddelelse til maj, hvis intet af det holder?
Gad vide, om de også udsender en pressemeddelelse til maj, hvis intet af det holder?
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Så må vi bare bevise, at databasen tager fejl. Vi fans samt trænere og spillere, skal nu ud og bevise, at vi kan modstå presset og bevise, at ikke kun københavnske hold er berettiget til at vind guld.Kent skrev:Denne her kunne måske være interessant at følge op på om nogle måneder: http://www.bt.dk/superligaen/spaadom-he ... ske-mestre
Alle siger "det bliver svært for Fcm" ja måske. Ingen ved i realiteten hvem der topper eller flopper i foråret, vi skal bare bevise over for os selv, at vi tør at gå efter guld også uanset om det så skulle ende med sølv i sidste ende. Vi skal tro på egne evner.
Den forudsigelse er jeg nu stødt på før.Kent skrev:Denne her kunne måske være interessant at følge op på om nogle måneder: http://www.bt.dk/superligaen/spaadom-he ... ske-mestre
Vi skal gøre tingene på vores måde. Dermed mener jeg bla., at vi skal undgå at indgå i diskussioner om hvem, der er favoritter. Én kamp af gangen! Kan vi så juble til sidst, ja - så skal de se jubel! Indtil da skal vi prøve at gøre os selv til Suppens bedste fans!
- DenStolteJyde
TrueWolfMidt skrev:Så må vi bare bevise, at databasen tager fejl. Vi fans samt trænere og spillere, skal nu ud og bevise, at vi kan modstå presset og bevise, at ikke kun københavnske hold er berettiget til at vind guld.Kent skrev:Denne her kunne måske være interessant at følge op på om nogle måneder: http://www.bt.dk/superligaen/spaadom-he ... ske-mestre
Alle siger "det bliver svært for Fcm" ja måske. Ingen ved i realiteten hvem der topper eller flopper i foråret, vi skal bare bevise over for os selv, at vi tør at gå efter guld også uanset om det så skulle ende med sølv i sidste ende. Vi skal tro på egne evner.
"Det bliver svært for FCM"
Jaeh men det bliver jo heller ikke let for de andre hold.. FCM må da alt andet lige have en fordel ved at være foran når jagten starter..
Ja jeg mente også at have set den føroros skrev:Den forudsigelse er jeg nu stødt på før.Kent skrev:Denne her kunne måske være interessant at følge op på om nogle måneder: http://www.bt.dk/superligaen/spaadom-he ... ske-mestre
Vi skal gøre tingene på vores måde. Dermed mener jeg bla., at vi skal undgå at indgå i diskussioner om hvem, der er favoritter. Én kamp af gangen! Kan vi så juble til sidst, ja - så skal de se jubel! Indtil da skal vi prøve at gøre os selv til Suppens bedste fans!
Synes det bliver spændende at se
Er tilfreds med at vi vinder den første kamp i Parken - så har vi da nået et god milepæl der
og så er jeg glad for at Duncan scorer 9 mål i foråret (må det vist være) for så er de også hjemme
Men lad os se om et par måneder
http://politiken.dk/debat/profiler/jako ... -ryger-ud/
Sikke et fremragende "debatindlæg" fra Politiken. Sjældent har jeg da set en sportsartikel med mindre substans. Jeg er godt med på, at indlægget prøver at være humoristisk (de mener nok næppe det med statuerne), men i så fald er det da et af det tammeste forsøg på fodboldhumor.
Hey, OB rykker ned. Bare fordi. Og hey, FCM får en flot fjerdeplads. Også bare fordi, eh... Fordi Ståle har en plan, og, og... han ser sig selv i spejlet!
Jeg er med på, at en fjerdeplads normalvis er ganske flot, men der er overhovedet ikke nævnt, at vi pt. har 11 point ned til selvsamme fjerdeplads. Altså er det jo ikke nok, at bare FCK gør det godt og overhaler os. Det skal AaB også. Samt det, at Brøndby skal ramme et superforår, mens vi selv skal ryge ind i en stor krise.
Det kan selvfølgelig alt sammen nå at ske, men hvis man skal tage københavnerpressen bare en smule seriøst, må de begrunde det lidt. Med mindre det virkelig er en bevidst fladpandet opstart til Superligaen og pointen er, at man ikke skal tage Politiken seriøst som sportsmedie. For så kan de da spare de penge ved at skære sporten helt fra.
Sikke et fremragende "debatindlæg" fra Politiken. Sjældent har jeg da set en sportsartikel med mindre substans. Jeg er godt med på, at indlægget prøver at være humoristisk (de mener nok næppe det med statuerne), men i så fald er det da et af det tammeste forsøg på fodboldhumor.
Hey, OB rykker ned. Bare fordi. Og hey, FCM får en flot fjerdeplads. Også bare fordi, eh... Fordi Ståle har en plan, og, og... han ser sig selv i spejlet!
Jeg er med på, at en fjerdeplads normalvis er ganske flot, men der er overhovedet ikke nævnt, at vi pt. har 11 point ned til selvsamme fjerdeplads. Altså er det jo ikke nok, at bare FCK gør det godt og overhaler os. Det skal AaB også. Samt det, at Brøndby skal ramme et superforår, mens vi selv skal ryge ind i en stor krise.
Det kan selvfølgelig alt sammen nå at ske, men hvis man skal tage københavnerpressen bare en smule seriøst, må de begrunde det lidt. Med mindre det virkelig er en bevidst fladpandet opstart til Superligaen og pointen er, at man ikke skal tage Politiken seriøst som sportsmedie. For så kan de da spare de penge ved at skære sporten helt fra.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg tror, at de københavnske medier lykkeligt har fortrængt, da Fcn tog 1 pladsen og dermed Chanpions-league pladserne fra Fck. Hvis det kan ske 1 gang, er jeg overbevist om, at det kan ske igen !
Håber fremadrettet, at flere jyske klubber vil gøre deres ypperste for, at gøre fck's chancer for evig dominans mindre. Da stort set samtlige klubber, dog måske med undtagelse af Fcn og Fck, har en enten dårlig eller elendig økonomi, ville det være rart, hvis vi engang imellem kunne få en nye vinder i superligaen, så pengene ikke altid tilfaldt københavnerne. Jeg så gerne Fcm,Agf,Ob som mestre hen over de kommende år og gerne i den rækkefølge. Klubberne har alle brug for pengene ! og hvem kunne ikke ønske sig lidt malurt i den københavnske medie presse. Det vil passe mig fint.
Håber fremadrettet, at flere jyske klubber vil gøre deres ypperste for, at gøre fck's chancer for evig dominans mindre. Da stort set samtlige klubber, dog måske med undtagelse af Fcn og Fck, har en enten dårlig eller elendig økonomi, ville det være rart, hvis vi engang imellem kunne få en nye vinder i superligaen, så pengene ikke altid tilfaldt københavnerne. Jeg så gerne Fcm,Agf,Ob som mestre hen over de kommende år og gerne i den rækkefølge. Klubberne har alle brug for pengene ! og hvem kunne ikke ønske sig lidt malurt i den københavnske medie presse. Det vil passe mig fint.
Det var da den mest fjollede og usaglige artikel jeg længe har læst. Glen drejer ikke rundt, han sprinter rundt og sørger for at alt er toptunet. De kan bare komme an 
Nogen der fangede Mellbergs forseelse, der gav gult? Hvis den takseres til max strafpoint får han karantæne mod os. Jeg missede naturligvis lige den sekvens....
tja det virkede lidt som en tilbagebetaling på AGF-spilleren som havde givet ham en albue på munden kort tid før.Kent skrev:Nogen der fangede Mellbergs forseelse, der gav gult? Hvis den takseres til max strafpoint får han karantæne mod os. Jeg missede naturligvis lige den sekvens....
Så den kan måske godt give 6 point, men det er jo FCK, så den giver sikkert ikke så meget
Var det benspænd med fare for modspilleren? Kriterierne kan se i denne tråd:974 skrev:tja det virkede lidt som en tilbagebetaling på AGF-spilleren som havde givet ham en albue på munden kort tid før.Kent skrev:Nogen der fangede Mellbergs forseelse, der gav gult? Hvis den takseres til max strafpoint får han karantæne mod os. Jeg missede naturligvis lige den sekvens....
Så den kan måske godt give 6 point, men det er jo FCK, så den giver sikkert ikke så meget
viewtopic.php?f=1&t=96651&p=113072&hili ... nd#p113072
-
Badcompany
Ser ud til vi er heldige med at FCK snubler i Århus og må nøjes med 1 point. Det skal vi vist være ret heldige med!
- FCM Fan nr. 1
Vi var svineuheldige i går.Badcompany skrev:Ser ud til vi er heldige med at FCK snubler i Århus og må nøjes med 1 point. Det skal vi vist være ret heldige med!
Jeg synes vores resultat i går er mindre bittert end FCK's nedtur i dag. De smider immervæk 2 point til sidst i en kamp de havde mulighed for at rykke helt tæt på, mens vi smed 1 point - og det i en sværere udekamp end deres.
Det er muligt vi ikke ligger nummer 1 efter næste runde, men det vil så ikke være FCK der går forbi os.
Nu mangler vi lige at AaB ikke vinder....
Det lysner igen!
Senest rettet af FCM Fan nr. 1 23. feb 2014, 19:04, rettet i alt 1 gang.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
- FCM Fan nr. 1
I øvrigt utroligt FCK ikke kunne vinde med så vildt dommertække....

Fcm - Historiens bedste mestre!!!
- DenStolteJyde
Vi tabte et skridt i guldkampen i denne runde, men jeg sender en tak dybfølt tak til BIF og AGF der begge hjalp os til at det kun blev et lille skridt..
Men nu kunne jeg godt snart tænke mig en sejr igen.. vores 3 kampe i portugal endte 2-1, dog spillede vi 2-2 med randers, mens det sandelig lykkedes at vinde 4-2 over mægtige skive..
Hvis vi nu begynder at nøjes med at lukke et enkelt mål ind kan det da også være det er lidt lettere at få point..
Men nu kunne jeg godt snart tænke mig en sejr igen.. vores 3 kampe i portugal endte 2-1, dog spillede vi 2-2 med randers, mens det sandelig lykkedes at vinde 4-2 over mægtige skive..
Hvis vi nu begynder at nøjes med at lukke et enkelt mål ind kan det da også være det er lidt lettere at få point..