Atlantic cup 2014
Re: Atlantic cup 2014
Den 1. kamp tabte vi desværre 2-1, så kun vores eget mål, da jeg kom ind i kampen, havde de andre scoret 2. Vores mål scoret af Andre Römer, målmanden havde endda hånden på uden for feltet, men dommeren lod fordel gælde, og så var Römer blank foran målet.
Nogen der kan fortælle om de 2 mål modstanderen scorede?
Nogen der kan fortælle om de 2 mål modstanderen scorede?
uha uha
1-0 var lidt held, rammer en fcm spiller i ryggen og snyder Løssl
FCMerne så tunge ud i 2. halvleg,
Hvis det er meningen at det er larsen, rømer og møller der skal være dem der skal støtte Rasmussen, så ved ikke rigtig hvad jeg skal mene.
Poulsen så færdig ud i 2 halvleg, selv eurosports journalister grinede af ham, han har travl med at komme i form før starten, var ham der gav 2-0 væk.
+ til izunna, bak, juelsgaard, løssel, erik s. Bangsgaard.
1-0 var lidt held, rammer en fcm spiller i ryggen og snyder Løssl
FCMerne så tunge ud i 2. halvleg,
Hvis det er meningen at det er larsen, rømer og møller der skal være dem der skal støtte Rasmussen, så ved ikke rigtig hvad jeg skal mene.
Poulsen så færdig ud i 2 halvleg, selv eurosports journalister grinede af ham, han har travl med at komme i form før starten, var ham der gav 2-0 væk.
+ til izunna, bak, juelsgaard, løssel, erik s. Bangsgaard.
Vi var slet ikke oppe i omdrejninger, jeg så ikke de første 30 minutter, men så resten. Vi havde nogle gode aktioner, men som FCMVIC rigtigt skriver så vi ret tunge ud i anden halvleg.
Jeg gætter på der har været max på den fysiske træning, og knap så meget på bold, og det er det der var synligt. Men en træningslejr er jo også til for at komme i omdrejninger, så det går nok.
Jeg gætter på der har været max på den fysiske træning, og knap så meget på bold, og det er det der var synligt. Men en træningslejr er jo også til for at komme i omdrejninger, så det går nok.
Det så ikke særlig godt ud. Spillet var til tider lagt for højt an, men det kan give mening på sigt, når det tekniske er bedre på plads. I går var der vel én god førsteberøring i hele kampen.
Mere bekymrende er den forventede mangel på gennembrudskraft, når vi mangler folk som Sly, Rilwan og Sisto. De unge på fløjene gjorde det for så vidt fint, men de er ikke gennembrudsspillere. Og i går kom backerne heller ikke til baglinjen. Jeg kan ikke se så mange andre muligheder end en kompakt midtbane i de to første kampe, men så skal vi heller ikke forvente målfest fra vores side.
Mere bekymrende er den forventede mangel på gennembrudskraft, når vi mangler folk som Sly, Rilwan og Sisto. De unge på fløjene gjorde det for så vidt fint, men de er ikke gennembrudsspillere. Og i går kom backerne heller ikke til baglinjen. Jeg kan ikke se så mange andre muligheder end en kompakt midtbane i de to første kampe, men så skal vi heller ikke forvente målfest fra vores side.
To smalle 1-0 sejre vil også være godkendt fra min sideNoe skrev: Mere bekymrende er den forventede mangel på gennembrudskraft, når vi mangler folk som Sly, Rilwan og Sisto. De unge på fløjene gjorde det for så vidt fint, men de er ikke gennembrudsspillere. Og i går kom backerne heller ikke til baglinjen. Jeg kan ikke se så mange andre muligheder end en kompakt midtbane i de to første kampe, men så skal vi heller ikke forvente målfest fra vores side.
Spøg til side, så er jeg helt enig. Det var vel først, da Sly kom ind, at en af vores kanter fik sat en mand af. Heldigvis har vi 2-3 kampe mere, til at få spillet holdet sammen, for der er vel ingen tvivl om, at det vi så i går vil være meget tæt på start-11 mod OB. Pione vil nok komme ind på en af kanterne, men ellers er der nok ikke andre, der bliver klar til at tage over på midten.
Enig. Møller må nok overlade pladsen til Sisto, og det er så det. Jeg håber sgu, at den udvisning til Sly har kostet i bødekassenKent skrev:
Spøg til side, så er jeg helt enig. Det var vel først, da Sly kom ind, at en af vores kanter fik sat en mand af. Heldigvis har vi 2-3 kampe mere, til at få spillet holdet sammen, for der er vel ingen tvivl om, at det vi så i går vil være meget tæt på start-11 mod OB. Pione vil nok komme ind på en af kanterne, men ellers er der nok ikke andre, der bliver klar til at tage over på midten.
En anden bekymring: Poulsen lod sig virkelig gå på af sin fejl ved 2-0-målet. Det så helt skidt ud derefter. Omvendt var det fedt at se, at folk som Banggaard og Erik ikke lod sig påvirke af det.
Har vi ikke lige forlænget med Ashiru? Virker det ikke underligt man ikke giver ham chancen i stedet for at bruge en omskolet back?
Alt ære til Møller, men han er jo ikke vores nu trumf på kanten..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... stillingenSylvester skrev:Har vi ikke lige forlænget med Ashiru? Virker det ikke underligt man ikke giver ham chancen i stedet for at bruge en omskolet back?
Det ser ud til han får chancen i aften.
Jeg glæder mig faktisk lidt til at se ham, han skulle være den hurtigste spiller vi nogenside har fået op fra Edebei!
synes Femi gjorde det virkelig godt efter 1 time her og taget ud, samme med villefane.
Jeg har ikke haft mulighed for at se med i dag, så fortæl endelig mere om kampen 
FCM stillede op med et ungt hold, overordnet var jeg skuffet over nogle af de unge man har hørt om.Ravnen skrev:Jeg har ikke haft mulighed for at se med i dag, så fortæl endelig mere om kampen
Nattestad så ikke god ud ved det ene mål.
men synes villefane og Femi gjorde det godt, Femi viser virkelig overblik og kølighed, trods hans forhold det sidste halve år, så kan man se at det er en klassespillere. Jansen virker rusten men viser gå på mod, Kolje ja han er i mine øjne en færdig mand i start 11 for FCM, synes mange af de unge løber forgæves rundt.
Sly viste i glimt sit potentiale, men gemte sig også væk i perioder, Poul O. viste at han er en boksspiller ved sit mål og han viste at han kan holde på bolden og dække den af, men der er mangler når han skal noget kreativt.
Det var badebold i meget lavt tempo. Eneste vi kan konkludere er, at der ikke er nogle ukendte som trænger sig på.
Syntes mange spillere kæmper meget med formen, men det er måske normalt? Vi har ihvertfald ikke tid til at spille os i form
Syntes mange spillere kæmper meget med formen, men det er måske normalt? Vi har ihvertfald ikke tid til at spille os i form
Jeg tænker at når man spiller med så blandet et hold, så er det jo klart at det ikke bliver så let
Man er vel ikke bedre end den/dem man spiller sammen med, og hvis den ene holdkammerat ikke løfter sit spil, så er det vel også svært for en selv at løfte sit eget spil
Havde det nu for eks. været et rent U19 hold, så tror jeg faktisk at de havde gjort det bedre
Havde Nattestad, Kolja og Igboun (han gjorde det nu meget godt) spillet sammen med det formodede førstehold, så tror jeg også at de havde gjort det meget bedre
Vi må huske på at der også rendte 16-18 årige spillere rundt på banen
Man er vel ikke bedre end den/dem man spiller sammen med, og hvis den ene holdkammerat ikke løfter sit spil, så er det vel også svært for en selv at løfte sit eget spil
Havde det nu for eks. været et rent U19 hold, så tror jeg faktisk at de havde gjort det bedre
Havde Nattestad, Kolja og Igboun (han gjorde det nu meget godt) spillet sammen med det formodede førstehold, så tror jeg også at de havde gjort det meget bedre
Vi må huske på at der også rendte 16-18 årige spillere rundt på banen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tak-moskva
Det lyder til at posen også bliver rystet lidt mod Spartak med den her midtbane:
Marco-Poulsen-Ashiru
Izu-Rømer
I anden halveg bliver Femi sat ind i stedet for Ashiru og Rømer bliver skubbet ud på kanten.
Vi er godt nok presset på kantpladserne i de første par kampe når Sly er ude og Rilwan og Hedi er skadet.
Nogen der ved hvordan det står til med Sisto's skade?
Det lyder til at posen også bliver rystet lidt mod Spartak med den her midtbane:
Marco-Poulsen-Ashiru
Izu-Rømer
I anden halveg bliver Femi sat ind i stedet for Ashiru og Rømer bliver skubbet ud på kanten.
Vi er godt nok presset på kantpladserne i de første par kampe når Sly er ude og Rilwan og Hedi er skadet.
Syntes det er okay st give Ashiru chancen, det dur ikke med kanter som kun spiller bolden bagud. Men enig i det ser tyndt ud på de positioner. Hedi er vel ikke engang traditionel kant, men mere offensiv midtbane? Han er ihvertfald ikke en sprinter.Spicker skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tak-moskva
Marco-Poulsen-Ashiru
Izu-Rømer