Jesper Lauridsen bliver som forventet udlejet til Hobro, intet nyt i det som sådan men det tyder vel på at vi holder på Julle resten af sæsonen
Nu må transfervinduet gerne snart lukke så vi er sikre på vi kan holde på vores trup og spille med om de guldmedaljer!
Jesper Lauridsen bliver som forventet udlejet til Hobro, intet nyt i det som sådan men det tyder vel på at vi holder på Julle resten af sæsonen
Nu må transfervinduet gerne snart lukke så vi er sikre på vi kan holde på vores trup og spille med om de guldmedaljer!
Ja det tyder det heldigvis på at vi gør..
men pyha hvor jeg også lige gruer for et eller andet salg her til sidst
Man siger jo at mange klubber bliver lidt desperate til sidst, hvis de mangler en spiller til en position, og derfor gerne lige smider et forhøjet bud afsted
Og det kunne jo godt tænkes at blive på en spiller fra en dansk mesterskabsaspirant ...
Ja det tyder det heldigvis på at vi gør..
men pyha hvor jeg også lige gruer for et eller andet salg her til sidst
Man siger jo at mange klubber bliver lidt desperate til sidst, hvis de mangler en spiller til en position, og derfor gerne lige smider et forhøjet bud afsted
Og det kunne jo godt tænkes at blive på en spiller fra en dansk mesterskabsaspirant ...
Jeg er enig med Steinlein, vi er kommet forstærket ud af vinduet for første gang rigtigt længe.
Jeg vil faktisk påstå at vi er en af de klubber i suppen der indtil videre har gjort det bedst og vores konkurrenter har ikke rigtigt gjort noget bemærkelsesværdigt endnu.
Med rygterne om Lasse Nielsen der er på vej til NEC og Fck der ikke rigtigt kan få lukket deres handler med både Zanka og Mussis lover det virkeligt godt for det kommende forår!
Bekræfter mig ihvertfald i at vi får en Jacob Poulsen hjem med stor tro og lyst til projekt FCM! Desuden sender det et rigtig godt signal om et velfungerende klubmiljø og en god atmosfære i klubben at så mange spillere ønsker at vende tilbage til FCM.. (Femi, Thygesen, Kolja, Bak, Poulsen..)
Det var sgu et flot salg. Spørgsmålet er om de ryger i kassen, om vinduet 'lukker' her eller om der ryger flere eller ligefrem bliver hentet noget ind inden fredag midnat...
Spændende for alle parter. Vi har gode forbindelser til Red Bull Salzburg, da deres U-18-træner er Henrik Pedersen, som kender Glen. Henrik er i øvrigt fra Struer/Humlum og var et stort talent, inden skader kom i vejen.
Flot arbejde. Akademiet beviser jo blot sit værd endnu engang.
Det er helt fint med mig, hvis det skal være normen, at vi får mindst 5 mil for vores talenter, som endnu ikke er prøvede på seniorniveau!
Det bekymrende ved det salg er, at udmeldingen er, at det ikke påvirker forventningerne til vores regnskab. Eftersom vores budget ifølge udmeldingerne ikke inkluderede transferindtægter, så er det betænkeligt, at de 5 mio her + de tilgange, der har været i sponsorer mv, ikke har påvirket vores regnskab positivt. Hvis ikke spillersalg og øgede sponsorindtægter skaber forbedringer, hvor fanden skal det så komme fra?