Jakob Poulsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Jakob Poulsen

Indlæg af Ravnen »

Han fortjener sin egen tråd, nu det næsten er sikkert, at han vender tilbage :-)

I skal se det her link, hvor Monaco hylder ham, der er en video hvor han viser vanvittigt præcision: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 198828.ece

:mrgreen:

nico5405

Re: Jakob Poulsen

Indlæg af nico5405 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... m-til-2018 poulsen skulle eftersigende være til lægetjek :D

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

nico5405 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... m-til-2018 poulsen skulle eftersigende være til lægetjek :D
Ja det ser sgu godt ud :-9

Se også disse overskrifter fra selv samme hjemmeside ;)
Vi er vidst godt på vej til at kunne spille seriøst med om guldet ;)
Så mangler der vidst bare at der er medvind på alle cykelstier! så er dagen fuldendt :D

Seneste nyt
22 jan 2014
Alle nyheder | RSS
-Avis: Jakob Poulsen i FCM til 2018(12:21)
-Ny storsponsor på plads i FC Midtjylland(12:13)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

bobthebuilder_dk skrev:Så mangler der vidst bare at der er medvind på alle cykelstier! så er dagen fuldendt :D
Jeg vil nu godt bytte medvind for en hovedsponsor :-)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kent skrev:
bobthebuilder_dk skrev:Så mangler der vidst bare at der er medvind på alle cykelstier! så er dagen fuldendt :D
Jeg vil nu godt bytte medvind for en hovedsponsor :-)
Delvist enig ;)

Jeg krydser fingre for at vi får den nyhed imorgen ikk! :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Dejligt med sådan en lang kontrakt, det giver ro og stabilitet til holdet. Dermed har vi en spiller som ikke står og tripper for at komme af sted igen. Det er formentlig hans sidste kontrakt, da han vil være 35 år når den er udløbet.

Det bedste ved Jakob, er jo at han er så kampafgørende en spiller. Han kan trække hele holdet med sig op, han kan score mål og så er han et rigtigt godt forbillede for alle vores unge talenter.

Det her er rigtig vigtigt for vores muligheder i mesterskabskampen. Nu mangler vi bare at Hessel også insisterer på at vi skal have Zidan... man ved jo aldrig ;)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Hvorfor er det lige at du ønsker Zidan? Han var en god spiller for ca. 10 år siden og har de sidste to år tumpet rundt nede i Egypten. Han er ikke fit og er efterhånden oppe i årene. Og en lottokupon med stort l
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Ravnen skrev:
Det her er rigtig vigtigt for vores muligheder i mesterskabskampen. Nu mangler vi bare at Hessel også insisterer på at vi skal have Zidan... man ved jo aldrig ;)
Tja, mon ikke nostalgiens skønsang kan gøre sit. Jeg tror mange gerne ser ham i den sorte trøje igen og jeg tror sagtens det kunne blive en realitet - fx med udgangspunkt i en lejekontrakt. Fortsat han har niveau - og det er jeg ret overbevist om han har. Økonomisk set er det dog problematisk når også Poulsen er hentet hjem.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

mancitydk skrev:Hvorfor er det lige at du ønsker Zidan? Han var en god spiller for ca. 10 år siden og har de sidste to år tumpet rundt nede i Egypten. Han er ikke fit og er efterhånden oppe i årene. Og en lottokupon med stort l
Hvor skrev jeg at jeg ønsker Zidan? Det skrev jeg nemlig ikke ;)

Han er stort set ledig på markedet, og Hessel er tilbage. Hessel og Ørgaard var tætte, så kan man jo tænke videre.

Men altså det kunne da være spændende at se hvad han kunne bidrage med. Han var jo klasser over resten af ligaen da han var hos os, og selv om han er lidt oppe i årene nu (ikke mere end Poulsen trods alt) så vil han formentlig stadig have nogle kvaliteter som selv nu om dage ikke findes i ligaen. Det ville under alle omstændigheder bringe en masse uforudsigelighed ind i vores angrebsspil, og ville være et neonskilt i nattemørket på at vi går efter mesterskabet. Men det er jo ren spekulation ;)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ifølge twitter-rygterne skulle JP blive præsenteret i morgen. Mon ikke der kommer en enkelt sportsjournalist mere end normalt til det pressemøde? - der er jo nok et par i byen grundet et eller andet sportsarrangement....

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

BT har også historien: http://www.bt.dk/superligaen/fc-midtjyl ... sen-fredag
Ifølge BT's oplysninger er det dog så godt som sikkert, at Poulsen bliver præsenteret som FC Midtjylland-spiller fredag. Midtbanespilleren skulle have gennemgået et lægetjek, og de sidste detaljer i kontrakten er tæt på at falde på plads.

Jakob Poulsen får ifølge BT's oplysninger en kontrakt løbende til 2018 i FC Midtjylland. En stor præsentation skulle angiveligt være forberedt i Herning.
Det er jo altid lidt spændende om der er mere i posen, ved sådan et pressemøde :geek:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Så er det officielt: http://www.gxgmarkets.com/da/component/ ... HUG1756948
Velkommen tilbage Jakob!

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Hvilken fantastisk ambitiøs transfer der bliver gjort af Steinlein! Fantastisk.

Noe

Indlæg af Noe »

Hurra!!

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Er Nr.9 egentlig ledigt stadig?
.......
Den har Duncan da

Besvar