Det er ekstremt arrogant, men også et udtryk for, at FCK er på randen af panik i dette vindue. Frivilligt eller ufrivilligt, så foregår det meste af deres transferageren ret offentligt. Og både i Argentina, Norge og Danmark bliver de jo gang på gang til grin.Spicker skrev:
Der er lidt københavnsk arrogance over det der syntes jeg.
Steinlein udtaler at der skal et bud til der ville være den største handel mellem to danske klubber (+20 mill) og så går de ind og byder 13.
Er det bare mig der bliver en smule irriteret over det?
Erik til fck???
Re: Erik til fck???
Måske også fordi FCK bliver NØDT til at få det rigtigt denne gang. Alle roser CV, Ståle osv, men faktum er at det er længe siden de har lavet et kanonindkøb. Til gengæld har de smidt penge ud efter halvdårlige spillere...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Ro på, der er da ikke meget forhandlere over jer?Noe skrev:Det er ekstremt arrogant, men også et udtryk for, at FCK er på randen af panik i dette vindue. Frivilligt eller ufrivilligt, så foregår det meste af deres transferageren ret offentligt. Og både i Argentina, Norge og Danmark bliver de jo gang på gang til grin.Spicker skrev:
Der er lidt københavnsk arrogance over det der syntes jeg.
Steinlein udtaler at der skal et bud til der ville være den største handel mellem to danske klubber (+20 mill) og så går de ind og byder 13.
Er det bare mig der bliver en smule irriteret over det?
Må håber dog ikke man sælger!!!
Jeg tror du kan være ret sikker på, at CV havde forestillet sig et andet forløb af vinduet indtil videre. De skal selvfølgelig nok nå at få købt noget ind, men lige nu løber tiden stærkt for dem, hvis det ikke bliver til indkøb i Norge og Argentina. Og så er Ragner-handlen åbenbart ikke helt lukket endnu.Sylvester skrev:
Ro på, der er da ikke meget forhandlere over jer?Hvis Steinlein havde sagt 50 millioner og FCK havde budt 25, havde det så også været et skambud? Det vil jo være en forhandling og der er ca. 10 dage at løbe på endnu.
Må håber dog ikke man sælger!!!
Jeg tror de henter Marokkaneren i Norge til overpris, og henter Zanka hjem i mangel af bedre.
At de vil hente endnu en angriber i Norge, undrer mig også lidt, de har ikke haft meget succes med at hente spillere deroppe fra. Men norske trænere er åbenbart meget mere nationalt loyale end danske, Solskjær har også lige hentet en nordmand til Cardiff, mens vores egen Michael Laudrup ikke vil hente danske spillere
Nå det var et sidespor..
Nå det var et sidespor..
- DenStolteJyde
Michael er vel også næsten spansk af sind, og har jo ikke holdt sig tilbage med at hente spaniere..Ravnen skrev:At de vil hente endnu en angriber i Norge, undrer mig også lidt, de har ikke haft meget succes med at hente spillere deroppe fra. Men norske trænere er åbenbart meget mere nationalt loyale end danske, Solskjær har også lige hentet en nordmand til Cardiff, mens vores egen Michael Laudrup ikke vil hente danske spillere![]()
Nå det var et sidespor..
Nej det må man sige. Men det er da lidt trist, når det nu kunne have været en mulighed for at få flere danske spillere med i PL
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ja specielt Erik Sviatchenko i Swansea, det havde været fedt, men vi har brug for ham i dette forår, så de kan smide et godt bud og få ham til sommer.Ravnen skrev: Men det er da lidt trist, når det nu kunne have været en mulighed for at få flere danske spillere med i PL
- FCM Fan nr. 1
Hvad med denne variant:
FCM sælger Erik til FCK til 15 mille + videresalgsklausul, Med skifte 31.05.2014
Hvordan ville i se på den?
FCM sælger Erik til FCK til 15 mille + videresalgsklausul, Med skifte 31.05.2014
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Jeg ville sige: Nej tak! Faren for at han bliver holdkammerat med Ada, Pourie og Kim Christensen er alt for overhængende!FCM Fan nr. 1 skrev:Hvad med denne variant:
Nej, Holland, Frankrig, Tyskland som han også selv ønsker. Naturligvis!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg synes godt nok den er svær. Vil på hans vegne håbe, at det bliver i enten Holland,Frankrig,Tyskland eller England, at Erik fortsætter. Klubben har brug for penge og hvem ved, måske stiger prisen på Erik, hvis vi vinder mesterskabet.oros skrev:Jeg ville sige: Nej tak! Faren for at han bliver holdkammerat med Ada, Pourie og Kim Christensen er alt for overhængende!FCM Fan nr. 1 skrev:Hvad med denne variant:
Nej, Holland, Frankrig, Tyskland som han også selv ønsker. Naturligvis!
Godt jeg ikke skal træffe den beslutning.
Netop, det kunne da være en fed klub til Erik, han har hele pakken der skal til for at kunne begå sig i PLTrueWolfMidt skrev:Ja specielt Erik Sviatchenko i Swansea, det havde været fedt, men vi har brug for ham i dette forår, så de kan smide et godt bud og få ham til sommer.Ravnen skrev: Men det er da lidt trist, når det nu kunne have været en mulighed for at få flere danske spillere med i PL