Erik til fck???
Re: Erik til fck???
Klassisk Jonas. Han skal altid udtale sig om alting, og han er konsekvent forkert på den hver gang.
Mike, det var ifht dit Steinlein link.
Du kan højst sandsynligt godt skille mine indlæg ad. Ingen grund til at spille dum. Det var ikke svar til det samme. Det ene var et postulat, mens det andet var et svar til Mikes Steinlein link hvor der skrives man 100% sikkert ikke sælger til FCK. Sværere er det ikke-Så det ene var en holdning, og det andet var et standpunkt. Er det dig, Lars Løkke?
Okay Jonas - bare for at få det helt på det klare
FCK vil købe Erik S
Hvor meget mener du at FCM vil stille sig tilfredse med??
FCK vil købe Erik S
Hvis FCK vil have ham tror jeg ikke der skal mere end 10 - 15 millioner til, ved et bud af den størrelse har Steinlein accepteret buddet. Medmindre ham inderen, eller andre, selvfølgelig giver jer en ny saltvandsindsprøjtning i mellemtiden, hvilket jeg dog ikke tror sker.974 skrev:Okay Jonas - bare for at få det helt på det klare
FCK vil købe Erik S
At historien så mest af alt minder om en and er hvad det er.
-
Jesper BW1100
http://mobil.bold.dk/#/nyt/Avis-FCM-afv ... oendby-budjonas386 skrev: Hvis FCK vil have ham tror jeg ikke der skal mere end 10 - 15 millioner til, ved et bud af den størrelse har Steinlein accepteret buddet. Medmindre ham inderen, eller andre, selvfølgelig giver jer en ny saltvandsindsprøjtning i mellemtiden, hvilket jeg dog ikke tror sker.
At historien så mest af alt minder om en and er hvad det er.
Svar nok?
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Kan du ikke finde ud af at læse og tænke på samme tid? Hvordan kan du i ramme alvor sige noget så idiotisk, når Steinlein dagen forinden har været ude og sige, at hvis det skulle ske, så ville det blive den største handel mellem danske klubber? Har du slet ikke nogen forståelse for, hvad det vil betyde for troværdigheden af klubbens direktør overfor sponsorer, investorer og fans, hvis han melder sådan ud den ene dag, og så sælger for mindre den anden dag? Jeg ved godt, at i oppe i nordjylland ikke har den store respekt for omgangen med sandheden i FCM og at du heller ikke er for kløgtigt, men hvis du alligevel tror, at det Steinlein melder ud, ikke betyder en skid i denne sammenhæng, så tager det alligevel prisen som Gravens mest hjernedøde indlæg (naturligvis ikke overraskende, at den skulle gå til en AaB-fan).jonas386 skrev:Hvis FCK vil have ham tror jeg ikke der skal mere end 10 - 15 millioner til, ved et bud af den størrelse har Steinlein accepteret buddet.974 skrev:Okay Jonas - bare for at få det helt på det klare
FCK vil købe Erik S
Og så må man jo også konstatere at et bud på 12 mio. i hvert fald blev blankt afvist. Og helt ærligt tror jeg også at hvis der ikke skulle mere til en 12 mio. så var han solgt til Freiburg, Heerenveen, Nice eller lignende klubber (og nej de spiller ikke champions league og alt det der, men det gør FCK heller ikke). Buddet fra FCK skal formentligt over de 20 mio (dermed ikke sagt at et bud fra Heerenveen skal så langt op) så tror du ikke at FCK kan få bedre value for money andre steder?Kent skrev:Kan du ikke finde ud af at læse og tænke på samme tid? Hvordan kan du i ramme alvor sige noget så idiotisk, når Steinlein dagen forinden har været ude og sige, at hvis det skulle ske, så ville det blive den største handel mellem danske klubber? Har du slet ikke nogen forståelse for, hvad det vil betyde for troværdigheden af klubbens direktør overfor sponsorer, investorer og fans, hvis han melder sådan ud den ene dag, og så sælger for mindre den anden dag? Jeg ved godt, at i oppe i nordjylland ikke har den store respekt for omgangen med sandheden i FCM og at du heller ikke er for kløgtigt, men hvis du alligevel tror, at det Steinlein melder ud, ikke betyder en skid i denne sammenhæng, så tager det alligevel prisen som Gravens mest hjernedøde indlæg (naturligvis ikke overraskende, at den skulle gå til en AaB-fan).jonas386 skrev:Hvis FCK vil have ham tror jeg ikke der skal mere end 10 - 15 millioner til, ved et bud af den størrelse har Steinlein accepteret buddet.974 skrev:Okay Jonas - bare for at få det helt på det klare
FCK vil købe Erik S
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Jeg ved man har et standpunkt indtil pengene er så små der ikke er andre muligheder.når Steinlein dagen forinden har været ude og sige, at hvis det skulle ske, så ville det blive den største handel mellem danske klubber? Har du slet ikke nogen forståelse for, hvad det vil betyde for troværdigheden af klubbens direktør overfor sponsorer, investorer og fans, hvis han melder sådan ud den ene dag, og så sælger for mindre den anden dag?
prisen er + 25 mill kr. for Erik mellem FCM og FCK længere er den ikke.jonas386 skrev:Jeg ved man har et standpunkt indtil pengene er så små der ikke er andre muligheder.når Steinlein dagen forinden har været ude og sige, at hvis det skulle ske, så ville det blive den største handel mellem danske klubber? Har du slet ikke nogen forståelse for, hvad det vil betyde for troværdigheden af klubbens direktør overfor sponsorer, investorer og fans, hvis han melder sådan ud den ene dag, og så sælger for mindre den anden dag?
Men hvad vil Erik ? tror ikke han har den store interesse i FCK, her tænker jeg også på løn han kan få.
Er som tidligere nævnt godt klar over, at du hele tiden skifter standpunkt, og at I er vant til bare at bukke jer forover oppe i nordjylland, når københavnerklubberne kommer forbi efter spillere, men det er heldigvis ikke alle, der er som jer og du har tydeligvis ikke fulgt med i meldingerne om FCMs økonomi ift dette vindue, hvis du tror vi er pressede til salg. Og hvis vi var, så ville meldingerne på ingen måde være som de er. Du kan jo fx bare sammenligne udmeldingerne i sommerens vindue med dem i dette.jonas386 skrev:Jeg ved man har et standpunkt indtil pengene er så små der ikke er andre muligheder.når Steinlein dagen forinden har været ude og sige, at hvis det skulle ske, så ville det blive den største handel mellem danske klubber? Har du slet ikke nogen forståelse for, hvad det vil betyde for troværdigheden af klubbens direktør overfor sponsorer, investorer og fans, hvis han melder sådan ud den ene dag, og så sælger for mindre den anden dag?
Nej, hos jer vælger spillerne at skide jer op og ned af ryggen, og bare vente til i ikke længere kan gøre noget ved det, så kan man så se om det er pengene man vil have eller hvordan. Men ja, det er da smukt at jeres tidligere sportsdirektørs drømmejob var i Brøndby og selv Sviatchenko har indrømmet han rigtigt gerne vil til FCK.Kent skrev:Er som tidligere nævnt godt klar over, at du hele tiden skifter standpunkt, og at I er vant til bare at bukke jer forover oppe i nordjylland, når københavnerklubberne kommer forbi efter spillere, men det er heldigvis ikke alle, der er som jer og du har tydeligvis ikke fulgt med i meldingerne om FCMs økonomi ift dette vindue, hvis du tror vi er pressede til salg. Og hvis vi var, så ville meldingerne på ingen måde være som de er. Du kan jo fx bare sammenligne udmeldingerne i sommerens vindue med dem i dette.jonas386 skrev:Jeg ved man har et standpunkt indtil pengene er så små der ikke er andre muligheder.når Steinlein dagen forinden har været ude og sige, at hvis det skulle ske, så ville det blive den største handel mellem danske klubber? Har du slet ikke nogen forståelse for, hvad det vil betyde for troværdigheden af klubbens direktør overfor sponsorer, investorer og fans, hvis han melder sådan ud den ene dag, og så sælger for mindre den anden dag?
Det er da fint du er stolt af det.
Og selvfølgelig er i pressede til salg, i går all-in på guldet, hvilket er forståeligt nok men hvis det fejler, hva så.
Europæisk er i jo aldrig noget at råbe hurra for, så det er næppe der i skal hente jeres penge. Lad os nu ikke se om jeg ender med at få ret i at ES smutter for under 15 millioner, muligvis ikke nu, men så til sommer.
Dejligt at se, at du er i gang med en Jonas-classic og nu allerede snakker om sommerens vindue. Du er med på, at til sommer er det en helt ny situation? FCK kunne utvivlsomt have købt erik for 15 mio sidste sommer, og måske kan de også næste. Men det er bare ikke det, som sagen drejer sig om. Det er vel ikke så svært at forstå, at den aktuelle stilling betyder en hel del for FCMs vilje til at sælge og især at sælge til konkurrenter.jonas386 skrev: Og selvfølgelig er i pressede til salg, i går all-in på guldet, hvilket er forståeligt nok men hvis det fejler, hva så.
Europæisk er i jo aldrig noget at råbe hurra for, så det er næppe der i skal hente jeres penge. Lad os nu ikke se om jeg ender med at få ret i at ES smutter for under 15 millioner, muligvis ikke nu, men så til sommer.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Aaarh Jonas, før du begynder at hyle om iloyale spillere, så synes jeg lige du skal læse jeres egen tråd vedr. feriepengene. Jag kan da lige assistere med et link, http://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=14790 - god fornøjelse!jonas386 skrev:
Nej, hos jer vælger spillerne at skide jer op og ned af ryggen, og bare vente til i ikke længere kan gøre noget ved det, så kan man så se om det er pengene man vil have eller hvordan. Men ja, det er da smukt at jeres tidligere sportsdirektørs drømmejob var i Brøndby og selv Sviatchenko har indrømmet han rigtigt gerne vil til FCK.
Det er da fint du er stolt af det.
Den artikel må jeg have overset, har du et link? Vil Sviatchenko RIGTIG GERNE til FCK?jonas386 skrev:og selv Sviatchenko har indrømmet han rigtigt gerne vil til FCK.