Transfervinduet Vinter 2013/14

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Re: Transfervinduet Vinter 2013/14

Indlæg af Spicker »

Noe skrev:Andersson og Poulsen foran Izunna? FCK og Brøndby ville ikke kunne købe en midtbane, der matchede det, uanset hvor dybe lommer de er ved at anskaffe sig. Eneste hage ville være, at det sætter Marco Larsen lidt bagud, og han udvikler sig ellers med stormskridt for tiden.

Poulsen ville være en drømmesigning, og jeg mener også en klart klogere signing end Zidan ville være.
Jeg tror ikke Marco ville have dårligt af at stå bag to så rutinerede og dygtige folk.
Hvis vi skal spille europæisk er det heller ikke dårligt at have tre gode folk til to positioner ;)
Jeg syntes også lige det skal tages med at vi altså også har Femi som vi ved har et godt niveau hvis han kan komme tilbage til tidligere tiders form som også bliver gardering for Izu eller kan spille som "den anden" defensive midt. Så alt i alt, hvis vi får Poulsen så har vi ligaens bedste midtbane!

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Fordelen ved Poulsen ville også være at vi får en dygtig dødboldsskytte, nu hvor Danny smutter :D

ArneR

Indlæg af ArneR »

Så har Ekstra Bladet også historien. Er der røg, er der forhåbentlig også en brand, med mindre det er Rønn Hornbech der står og ryger på cigaren, medens hun venter på at en trekant bliver til en firkant. :D

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 169286.ece

Noe

Indlæg af Noe »

ArneR skrev:Så har Ekstra Bladet også historien. Er der røg, er der forhåbentlig også en brand, med mindre det er Rønn Hornbech der står og ryger på cigaren, medens hun venter på at en trekant bliver til en firkant. :D

Det er ekstrabladets historie fra starten af :)

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

ArneR skrev:Så har Ekstra Bladet også historien. Er der røg, er der forhåbentlig også en brand, med mindre det er Rønn Hornbech der står og ryger på cigaren, medens hun venter på at en trekant bliver til en firkant. :D

Værd at bemærke, at det er Klaus Egelund der er journalisten bag, han plejer som regel at have meget gode kilder i FCM :D
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Krydse krydse fingre, Jakob Poulsen kunne være spændende at få tilbage!

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Men er det leje eller fast vi taler?

EB artiklen siger meget lidt nyt.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfervinduet Vinter 2013/14

Indlæg af PH1978 »

Klaus Egelund siger dog, at chancen pt. er lig nul. Simpelthen grundet økonomien for Jakob.
Vedhæftede filer
uploadfromtaptalk1386652543261.jpg

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Jeg går ud fra der hentydes til 6 nuller bag med de lange...

Så er der sgu ikke noget at sige til, at han vælger at blive i Monaco

oros

Indlæg af oros »

Tjae..., så hænger de forskellige udtalelser jo fint sammen. Polsen, der siger, at der 'også er økonomi i det', Steinlein, der siger at det 'kan FCM ikke løfte alene' og Riddersholm, der anser det for 'usandsynligt'.

Hvis ikke Monaco vil give en pose penge for at slippe for resten af lønnen og/eller Poulsen ikke vil afskrive bare nogle af de lange, så får Riddersholm nok ret. Desværre! :(

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er vel to muligheder. At Jakob og Monaco laver en aftale, hvor kontrakten bliver ophævet. Eller også at vi lejer Jakob frem til sommer.
Monaco er næppe interesseret i at have en spiller, som de alligevel ikke benytter.

Noe

Indlæg af Noe »

Ravnen skrev:Der er vel to muligheder. At Jakob og Monaco laver en aftale, hvor kontrakten bliver ophævet. Eller også at vi lejer Jakob frem til sommer.
Monaco er næppe interesseret i at have en spiller, som de alligevel ikke benytter.
Leje er måske slet ikke så dumt, idet vi kan integrere ham forholdsvis hurtigt i klubben. Når det er sagt, så er lejekontrakter imo et skråplan for en udviklingsklub som vores. Vi har brug for alle pladser til at øge værdien af vores spillertrup.

Ifht. til permanent kontrakt, så er det formodentlig ikke nok at Monaco annullerer kontrakten. Poulsen skal have penge med ud af kontrakten, han skal selv gå markant ned i løn og vi skal finde en del penge. Når det er sagt, så tror jeg faktisk på det. Man lader ikke den slags 'sive', uden at der er et begrundet håb om, at det kan lade sig gøre.

oros

Indlæg af oros »

Ravnen skrev:Der er vel to muligheder. At Jakob og Monaco laver en aftale, hvor kontrakten bliver ophævet. Eller også at vi lejer Jakob frem til sommer.
Alt er muligt! Men jeg synes godt nok, det ser svært ud.

Ok! Miraklernes tid er ikke nødvendigvis forbi. Vi fik Petterson, Duncan m.fl. - også på tidspunkter, hvor ingen forventede tilgang af 'den slags'! - Og det er jo snart jul. :D

Noerum

Indlæg af Noerum »

Damn en løn...

Nu er der altså også grænser for, hvor god han er! Han har ikke spillet i næsten et år, og han er 30 år. Jeg synes godt nok det ville være synd hvis en gruppe investorer smider en 6-10 mil efter ham, så tror jeg altså vi kan få bedre spillere!

Så kunne man eventuelt kigge mod Sverige eller Norge. Der er vel også et par emner i Danmark til de penge!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Noerum skrev:Damn en løn...

Nu er der altså også grænser for, hvor god han er! Han har ikke spillet i næsten et år, og han er 30 år. Jeg synes godt nok det ville være synd hvis en gruppe investorer smider en 6-10 mil efter ham, så tror jeg altså vi kan få bedre spillere!

Så kunne man eventuelt kigge mod Sverige eller Norge. Der er vel også et par emner i Danmark til de penge!
Du har sikkert ret, men ingen af disse emner kender vores spillestil og koncept så godt som JP.
Han vil være en klassesigning - men selvfølgelig kan selv guld købes for dyrt.

/Cortez

Låst