Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Skadestuen

Indlæg af tatoo »

Hvorfor er der ingen meldinger fra klubben om hvad Sviatchenkos skade består af. Der er så vidt jeg ved intet kommet udover at han måske misser de sidste 2 kampe.

Har jo åbenbart været skadet siden torsdag/fredag.

Måske er han på affyringsrampen, og derfor sparer man ham for at undgå alvorlige skader.

oros

Indlæg af oros »

tatoo skrev:Hvorfor er der ingen meldinger fra klubben om hvad Sviatchenkos skade består af. Der er så vidt jeg ved intet kommet udover at han måske misser de sidste 2 kampe.

Har jo åbenbart været skadet siden torsdag/fredag.

Måske er han på affyringsrampen, og derfor sparer man ham for at undgå alvorlige skader.
Fortsat ingen melding! Hvad sker der??

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Tænkte på om det ikke var på tide, at fyssen kom med en melding igen.

Så gik mand lige og troede, at det ville ske en gang i måneden, men vi har intet hørt siden.

N

Indlæg af N »

Hej igen.

Jeg kan se at der er efterspørgsel efter en skadesupdate. Det er efterhånden længe siden sidst, men der er ikke kommet nye skader af længerevarende karakter.

Tim: God fremgang at spore, og han er begyndt at træne delvist med holdet. I mandags var han for første gang med i en hel træning, og det gik rigtig fint. Han træner kun med holdet 2-3 gange om ugen, for at han samtidig kan holde fokus på ryg og konditions træning. Som det ser ud nu, forventer vi at han er klar til at træne normalt med resten af truppen fra opstarten i januar.

Hedinsson: Gentagne tilbagefald, selvom han i perioder har været helt symptomfri. En ny ekspertvurdering har indikeret en brok problematik, som årsagen til at hans symptomer er kommet igen og igen, og han er netop i dag blevet opereret. Vi har en god fornemmelse af, at vi nu endelig har fundet årsagen, og vi forventer at han nu kan komme sig 100 % over skaden. Prognosen efter denne type operation er sædvanligvis god, og han må hurtigt begynde på genoptræningen. Vi forventer at han er klar til at træne normalt med fra januar.

Rilwan: Belastningsrelaterede problemer med det ene baglår efter Brøndby kampen, og han må således stå over kampen i morgen. Jeg forventer ikke at der er tale om en længerevarende pause.

Erik: Forstrækning i den ene lyske, som opstod under træningen i sidste uge. Han er i fuld gang med genoptræningen, men det er endnu usikkert om han når at spille mere i år. En skade af denne karakter tager sædvanlig vis 3 uger at komme over.

Det var alt for denne gang.

Mvh
Nicklas

Cortez

Indlæg af Cortez »

Tak for update.

Rigtig gode nyheder for både Tim og Hedinsson.

/Cortez

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mange tak for orienteringen :-)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Mange tak for meldingen. Det var dejlige informationer og giver forhåbninger om en skadesfri trup til titelkampen. ;)

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Ser i snakker om at Duncan er tvivlsom til AGF opgøret, hvor læser i det henne??

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Duncans egne udtalelser efter FCV kampen.

master1

Indlæg af master1 »

Lupus1999 skrev:Mange tak for meldingen. Det var dejlige informationer og giver forhåbninger om en skadesfri trup til titelkampen. ;)
Ja, tak for opdatering ! Men det har I været alt, alt for længe om !

I vil gerne have os, som 12-mand, så må I også informere lidt mere, især om langvarige skader.

I kan naturligvis ikke oplyse om alt. Der er også forståelse for, at I ikke oplyse om små, måske kortere skade, da andre hold evt læser med her. Men hvis en skade er så langvarig, som f.eks Tims har været, er det jo ikke at røbe de største hemmeligheder, hvis man blot informerer lidt om skadesforløbet. Det afslører jo ikke noget om næste kamps trup......

Som kom i gang FCM.....hvis I vil holde på 12-manden......

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

master1 skrev:I vil gerne have os, som 12-mand, så må I også informere lidt mere, især om langvarige skader.

Som kom i gang FCM.....hvis I vil holde på 12-manden......
Ahh, det er vist en stramning at koble de to ting sammen. Det er i hvert fald ikke dét, der vælter læsset for mig.

En opdatering om skader på ulvegraven når ikke ud til ret mange flere end nogle få meget interesserede fans, så det er da i den grad en nicheservice. Jeg synes, vi skal være glade for den info, der trods alt kommer.

N

Indlæg af N »

Til master1
Jeg synes generelt at Glen været god til at informere pressen,især bold.dk, om vores skader, og min opfattelse er, at FCM informerer lige så meget som de andre klubber i superligaen.
Når det så er sagt, så er mine indlæg lavet på mit eget initiativ (godkendt af Glen), og noget jeg gør som en service til klubbens fans. Derfor kommer mine opdateringer også når jeg lige føler for det, og de indeholder kun det jeg mener kan deles på et åbent forum. Jeg vil gerne forsøge at opdatere hyppigere om vores skader, især de mere længerevarende, men du skal ikke forvente en ugentlig Update om samtlige skader vi har. Der er altid masser af småproblemer, som ikke skal udbasuneres på et åbent forum (bla for ikke at give vores modstandere en fordel, men også for at tage hensyn til den enkelte spiller), og samtidig vil jeg nødig stå til regnskab herinde, når en prognose for en skade ikke holder - hvis/når jeg skal stå til ansvar, så er det nok at gøre det overfor vores trænerstab :D

Mvh
Nicklas

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Endnu engang tak for det Nicklas, det er en super service :!:

master1

Indlæg af master1 »

N skrev:Til master1
Jeg synes generelt at Glen været god til at informere pressen,især bold.dk, om vores skader, og min opfattelse er, at FCM informerer lige så meget som de andre klubber i superligaen.
Når det så er sagt, så er mine indlæg lavet på mit eget initiativ (godkendt af Glen), og noget jeg gør som en service til klubbens fans. Derfor kommer mine opdateringer også når jeg lige føler for det, og de indeholder kun det jeg mener kan deles på et åbent forum. Jeg vil gerne forsøge at opdatere hyppigere om vores skader, især de mere længerevarende, men du skal ikke forvente en ugentlig Update om samtlige skader vi har. Der er altid masser af småproblemer, som ikke skal udbasuneres på et åbent forum (bla for ikke at give vores modstandere en fordel, men også for at tage hensyn til den enkelte spiller), og samtidig vil jeg nødig stå til regnskab herinde, når en prognose for en skade ikke holder - hvis/når jeg skal stå til ansvar, så er det nok at gøre det overfor vores trænerstab :D

Mvh
Nicklas
Tak til Niklas !

Det var jo netop det jeg skrev, at vi har respekt for, at det ikke er alt, man kan skrive vedr. skader. Det være sig både aht taktikken over for andre klubber, og over for spilleren.

Personligt ville jeg aldrig holde dig ansvarlig over for, hvad der blev skrevet. Jeg synes heller ikke, at en skades-opdatering hører til her på Ulvegraven, men i et punkt på FCM's hjemmeside. Der havde vi for nogle år siden et punkt, der vidst nok hed "Skadestuen".
Her stod f.eks X , ude ca x uger med forstærkning, Y ude med korsbåndsskade osv.

Man behøver jo ikke at røbe alt, men med f.eks Erik har det været sådan lidt gætterier, og nogle gange er oplysninger herinde på Ulvegraven lidt på rygte-basis.....

Ellers tak for din info.....

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Positive toner vedr. Hedi og Janssen: http://www.bold.dk/nyt/Godt-nyt-for-plaget-FCM-duo

Låst