Transfervinduet Vinter 2013/14
-
Jesper BW1100
Re: Transfervinduet Vinter 2013/14
Jeg vil hellere have en trekant med Tove Fergo og Karen Thisted for derefter at vælte på cykel på vejen hjem, end jeg vil se Thygesen i den sorte trøje.
Manden har været decideret dårlig i Brøndby og så har han brændt alle sine broer med hans kommentarer ved skiftet.
Manden har været decideret dårlig i Brøndby og så har han brændt alle sine broer med hans kommentarer ved skiftet.
Fair nokRavnen skrev:Nej tak Jan, synes heller ikke at Thygesen som spiller er god nok til os, det var han heller ikke til sidst, inden han tog til Brøndby
Jeg synes bare at vi med Thyge har den spiller der kan spille flere pladser, og som sådan giver den en skalle hver gang - lidt a la det vi har set Danny gøre i efteråret
Og da det jo er ham vi mister tænkte jeg at "her har vi da en spiller der kan placeres efter behov"
jeg ved godt at nogle tænker alle mulige tanker der ikke vedrører spillet, men det må være deres hovedpine
Thyge ville jo delvist til Brøndby for at komme hjem til København. Jeg anser det som ret utænkeligt, at han skulle flytte tilbage til Jylland.
Hvordan kan det i øvrigt være, at folk pludselig er blevet så hooked på at ville hente alle vores tidligere spillere tilbage?
Hvordan kan det i øvrigt være, at folk pludselig er blevet så hooked på at ville hente alle vores tidligere spillere tilbage?
Jakob Poulsen anser jeg som ret usandsynlig,Acebone skrev: Hvordan kan det i øvrigt være, at folk pludselig er blevet så hooked på at ville hente alle vores tidligere spillere tilbage?
og Zidan bliver jo til en hel anden rolle
Når jeg nævner Thygesen er det jo dels fordi han snart er "ledig" (efter sin skade)
og så kan han han jo nok gå ind relativt hurtigt, da han kender klubben særdeles godt.
hovedtanken er at jeg mener vi får brug for en med en vis erfaring og et med et overskud til at være en slags mentor for de yngre spillere, der jo fremover vil komme mere og mere ind på holdet
Så altså en der kan være med til at skabe den rette balance på holdet
Idag hvor han blev interviewet vedr. sin skade nævnte han at han allerede fik lidt hjælp af BS Christiansen og Erik Rasmussen - for mig at se skyldes det at han stadig har en del af FCM i sig
Thygesen skal ALDRIG tilbage. Han er en forræder som hellere vil lege ultra i Brøndby!
Det kommer han heller ikke. Jeg kan ikke finde noget, der taler for, at han skulle skifte til en jysk klub, endsige FCM.
Han ville død og pine tilbage til familien i København, og samtidig ville han spille for sin "drømmeklub" i Brøndby. Det skulle undre mig, hvis Brøndby ikke forlængede kontrakten med ham, men hvis de ikke gør, så forvent at se ham i en FC Nordsjælland-trøje til sommer. Thyge flytter ikke så hurtigt igen.
Femi, Zidan, Poulsen, Albæk, Thyge... Det er kun den første, der pt. bunder i noget konkret.
Han ville død og pine tilbage til familien i København, og samtidig ville han spille for sin "drømmeklub" i Brøndby. Det skulle undre mig, hvis Brøndby ikke forlængede kontrakten med ham, men hvis de ikke gør, så forvent at se ham i en FC Nordsjælland-trøje til sommer. Thyge flytter ikke så hurtigt igen.
Femi, Zidan, Poulsen, Albæk, Thyge... Det er kun den første, der pt. bunder i noget konkret.
Enig, Thyge skal ikke tilbage til Fcm.Noerum skrev:Thygesen skal ALDRIG tilbage. Han er en forræder som hellere vil lege ultra i Brøndby!
Vi fans havde et ok forhold til Thyge mens han var i klubben, det valgte han så at ødelægge da han tog den svenskergule trøje over hovedet.
Og jeg fryder mig stadig over han endnu ikke har været med til at sikre en sejr mod os!
Det er også den eneste, det giver mening at snakke om... Zidan, Poulsen, Thyge - deres historier uagtet har FCM ingen økonomisk mulighed for at skrive med nogen af dem. Skal der hentes folk på playersponsorater, skal de også kunne videresælges. Albæk er vel godt tilfreds, hvor han er? Hvorfor skulle han så vende tilbage allerede nu?
Vi får Femi for Olsen - og i bedste fald forlænges lejemålet med Curth. Det er hvad pengene rækker til og ligger meget godt i tråd med Steinleins udtalelser i 4-4-2 i torsdags. Desværre!
Men hvis jeg vinder de 126 mil på fredag, lover jeg en forsærkning til hver kæde.
Det er også den eneste, det giver mening at snakke om... Zidan, Poulsen, Thyge - deres historier uagtet har FCM ingen økonomisk mulighed for at skrive med nogen af dem. Skal der hentes folk på playersponsorater, skal de også kunne videresælges. Albæk er vel godt tilfreds, hvor han er? Hvorfor skulle han så vende tilbage allerede nu?
Vi får Femi for Olsen - og i bedste fald forlænges lejemålet med Curth. Det er hvad pengene rækker til og ligger meget godt i tråd med Steinleins udtalelser i 4-4-2 i torsdags. Desværre!
Men hvis jeg vinder de 126 mil på fredag, lover jeg en forsærkning til hver kæde.
Hvis vi skal øge vores chancer for guld markant, så skal Femi, Poulsen og Zidan hentes hjem.
Femi kan vi selv aflønne, da vi sparer Danny Olsen´s løn og Jeppe Curths. Zidan kan aflønnes, hvis Juelsgård sælges, og Poulsen skal lejes med sponsorkroner. Så simpel er regnestykket.
Femi kan vi selv aflønne, da vi sparer Danny Olsen´s løn og Jeppe Curths. Zidan kan aflønnes, hvis Juelsgård sælges, og Poulsen skal lejes med sponsorkroner. Så simpel er regnestykket.
Zidan har et halvt år tilbage af sin kontrakt - og spørgsmålet er da, om han gider gå for lommepenge, hvilket bliver det, der kan tilbydes i sammenligning med hans nuværende løn!Lupus1999 skrev:Hvis vi skal øge vores chancer for guld markant, så skal Femi, Poulsen og Zidan hentes hjem.
Det er en dejlig drøm, men andet er det heller ikke. Der er for mange - urealistiske - "hvis'er"
Må nok også mane til fornuften i denne tråd om end det er dejligt at drømme om gode spillere.
Vi har ikke økonomi til at købe en halv rådden banan, så at tro vi henter forstærkninger uden noget ekstra ordinært er utopi.
Med ekstra ordinært kunne være en ny hovedsponsor (selvom det er tvivlsomt om det giver nok penge til spillere), ekstra indskud (player sponsorat) fra rigmænd, overvellykket aktieemission.
ellers tror jeg på kontrakt til Femi for Danny.
Realistisk mister vi Juelsgaard - men tror ikke vi henter en erstatning, men lader Møller overtage (måske trække Lauridsen hjem).
men tror det bliver et stille vindue for os.
Vi har ikke økonomi til at købe en halv rådden banan, så at tro vi henter forstærkninger uden noget ekstra ordinært er utopi.
Med ekstra ordinært kunne være en ny hovedsponsor (selvom det er tvivlsomt om det giver nok penge til spillere), ekstra indskud (player sponsorat) fra rigmænd, overvellykket aktieemission.
Realistisk mister vi Juelsgaard - men tror ikke vi henter en erstatning, men lader Møller overtage (måske trække Lauridsen hjem).
Selvfølgelig bliver det stille. Vi kommer nok til at signe Femi og det er det.kraft skrev:Må nok også mane til fornuften i denne tråd om end det er dejligt at drømme om gode spillere.
Drømme om Zidan bliver ikke realiseret medmindre han bliver løst fra sin kontrakt i Dubai og vi derefter får playersponsorat på ham, to ting som jeg ikke ser som specielt realistiske.
FC Midtjylland official på facebook skriver dagens pakkekalender bliver offentliggjort idag kl. 12 og den iøvrigt er svær at pakke ind? Nogen rygter.. Sikkert ingenting i stil med Victor Fischers besøg sidst de blæste noget op, men kunne også være en Femi aftale?
Eller endnu bedre: En hovedsponsor!! (Største julegave ønske)
Mike
Eller endnu bedre: En hovedsponsor!! (Største julegave ønske)
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Det blev Femi. Dejlig nyhed 
Uf... det er alligevel et heftigt statementJesper BW1100 skrev:Jeg vil hellere have en trekant med Tove Fergo og Karen Thisted for derefter at vælte på cykel på vejen hjem, end jeg vil se Thygesen i den sorte trøje.