Transfervinduet Vinter 2013/14
Transfervinduet Vinter 2013/14
Det må være på sin plads med en ny transfervindue tråd! 
Re: Transfervinduet Vinter 2013/14
Jeg ved godt vi er broke, og ikke har råd til transfers i januar. MEN vi bliver sku nød til at hente en central midtbanespiller. Nu når vi mister Danny Olsen. Ikke en offensiv midt, eller kantspiller, men en rigtigt midtbane general.
Håber der er nogle investorer der vil hjælpe, så vi kan få en ind. Jacob Poulsen ville være lækkert!
Håber der er nogle investorer der vil hjælpe, så vi kan få en ind. Jacob Poulsen ville være lækkert!
-
Jesper BW1100
Tror godt du kan regne med det bliver Femi, hvis det bliver nogen 
Vi får sikkert Femi ind i truppen igen, tror man skal regne med et salg af Izu hvis der kommer et fornuftigt bud på ham ca. 4-6 mill for ham. Vi mangler helt klar en midt midt til at dække for Danny, mener Vadzosc fra Ob som har kontrakt udløb til sommer kunne være en god mulighed for os og en god erstatning.
Enig. Og selv hvis vi skulle beholde Izunna, så er Femi jo ikke samme type spiller som Danny Olsen. Hvis vi nu havde penge, så kunne vi jo passede hente Casper Sloth i AGF 
Hvis der er nogle økonomiske bagmænd, som gerne vil at FCM går efter guldet til forår, så kunne det være lækkert at hente Jakob Poulsen hjem, og måske Zidan
Jeg tror der vil blive hentet en erfaren spiller som erstatning for Danny Olsen.
Jeg tror der vil blive hentet en erfaren spiller som erstatning for Danny Olsen.
Det tror jeg så ikke. Hvis ikke andet end dit ønske om nogle økonomiske bagmænd smider nogle penge i en sådan spiller, eller at vi henter os en solid hovedsponsor, så er alt selvfølgeligt muligt. Men som klubben står pt. er der ikke midler til at hente erfaring.Ravnen skrev:Jeg tror der vil blive hentet en erfaren spiller som erstatning for Danny Olsen.
Og spillere som Jakob Poulsen. Hvad er han efterhånden 30-31 år eller lign. Hvis vi henter en spiller som ham, bliver det bare en Bak om igen. Kan huske det store ramaskrig der var heninde da man hørte hvad eks. Bak fik i hyre for at komme tilbage. Tror ikke man skal regne med en Poulsen er meget billigere og så er han altså heller ikke bedre. Samt han kører på de sene år af hans karriere, skal tjene det han kan her og nu og man kan ikke tjene penge på ham igen ved fremtidig salg. Noget vi som klub skal leve af og specielt taget i betragtning af vores nuværende økonomiske situation.
Erfaring er godt ja, men så uerfaren er vores trup nu altså heller ikke. Så personligt håber jeg på at klubben tænker sig lidt økonomisk om og med økonomisk hjælp henter noget talent, som der er mulig fremtidig fortjeneste i.
Vores trup er smal og med afgang af Danny og nok også Jeppe, så bliver den ikke bredere. Men Jeg syntes nu også personligt at vi mangler i front først. Vi har vel pt. ikke andet end Duncan og måske et par stykker i Marco, Sly der kan spille i front. Men fjerner man dem fra midten, får vi endnu større problemer end nu.
Så skal man ud at bruge mange penge, så sæt da overliggeren højt og hent Zidan, intet mindre, ellers gå efter noget billig talent/potentiale, der er nogle år og mulig fremtidig fortjeneste i, via salg. Så vi samtidigt med at vi styrker bredden, i truppen og går efter minimum europæisk også forbedrer vores muligheder for noget hårdt tiltrængt, fremtidig økonomisk tilgang.
Man kan selvfølgeligt altid håbe og ønske tilgang af gode spillere, til at styrke truppen. Men med vores pressede økonomi, forholdsvis smalle trup, manglende interesse fra pengemænd og sponsorer, er jeg personligt bange for at vi godt kan ende med at komme svækket ud af kommende vindue. Håber selvfølgeligt at jeg tager fejl og klubben finder en sæk guld et eller andet sted, så vi kan styrke os nok til at spille med i kampen om et mesterskab og ikke mindst europæisk.
Det bliver spændende at se hvad der sker i januar. Jeg håber som sagt meget, at vi får en rutineret CM ind. Når vi mister Danny, så mangler vi altså en "spielmacher" på midtbanen. Hvis ikke vi henter Jacob Poulsen, så må Mads Albæk jo hjem... 
Ja, et meget spændende transfervindue i vente! Ikke kun i FCM regi men ligeledes for FCK, Brøndby og AaB da det ligner at vinderen af transfer vinduet nemt kunne blive guldfavoritten.
Jeg håber Fcm formår at holde sammen på alle mænd og forventer tilgengæld ikke der kommer noget den anden vej. Men med Hedinson, Hassan, Andersson og Tim som alle øjensynligt er på vej tilbage og med en izunna som har været ude 6-7 kampe i karantæne mener jeg ikke bredden bliver svækket sønderligt med Dannys afsked iforhold til vores efterårs rådigheds trup. (Såfremt vi holder os lidt mere skadesfri en vores efterår) Ihvertfald ikke i et omfang hvor jeg tror man går på kompromi med den økonomiske spændetrøje og investerer.
Hvis der bliver hentet tror jeg stensikkert det bliver en investor sponsorat fordi nogle lokale forretningsmand sys chancen for guld med en Zidan eller en Jacob Poulsen lejeaftale ville være historisk høj. (Bendtner kunne også være spændende men nok urealistisk da AaB med deres imponerende talentarbejde (ifølge Bendtner selv) til hver en tid vil trumfe os andre herhjemme;))
Mike
Jeg håber Fcm formår at holde sammen på alle mænd og forventer tilgengæld ikke der kommer noget den anden vej. Men med Hedinson, Hassan, Andersson og Tim som alle øjensynligt er på vej tilbage og med en izunna som har været ude 6-7 kampe i karantæne mener jeg ikke bredden bliver svækket sønderligt med Dannys afsked iforhold til vores efterårs rådigheds trup. (Såfremt vi holder os lidt mere skadesfri en vores efterår) Ihvertfald ikke i et omfang hvor jeg tror man går på kompromi med den økonomiske spændetrøje og investerer.
Hvis der bliver hentet tror jeg stensikkert det bliver en investor sponsorat fordi nogle lokale forretningsmand sys chancen for guld med en Zidan eller en Jacob Poulsen lejeaftale ville være historisk høj. (Bendtner kunne også være spændende men nok urealistisk da AaB med deres imponerende talentarbejde (ifølge Bendtner selv) til hver en tid vil trumfe os andre herhjemme;))
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Mon ikke vi i stedet skal håbe på, at Albæk fortsætter det gode spil og de faste spilminutter, så han kan blive solgt videre for en god sum om halvandet års penge? Så falder der nok lidt af til os.Noerum skrev:Hvis ikke vi henter Jacob Poulsen, så må Mads Albæk jo hjem...
Hvis fysserne ellers kan vende tommelen op, så tror jeg, Hedinsson er vores Danny-afløser. Det er formentlig en svækkelse - i hvert fald til Hedi bliver spillet ordentlig ind - men landet ligger ikke til dyre investeringer, hvilket en fuldgod erstatning af Danny vil være. Den eneste gangbare mulighed er via investorer og sponsorer, men den må vi tage op, hvis der begynder at komme reel snak om det. Ellers ender hele tråden bare som dagdrømmeri.
Lige nu er min forventning til transfervinduet en kontrakt med Femi og så vidt muligt en fastholdelse af truppen.
Så er planen, at Hedinson skal spille centralt nu? Hmmm.
Har vi ikke nogle lysende talenter på den centrale midtbane? Mads Pedersen i Lyngby er vel ikke god nok endnu.
Har vi ikke nogle lysende talenter på den centrale midtbane? Mads Pedersen i Lyngby er vel ikke god nok endnu.
Hvis Jakob Poulsen skal hentes hjem, skal det ikke være til Bak-penge, og det skal være fordi at han ytrer et ønske om det og ikke omvendt.
Jeg mener, at vi skal have købt en erstatning for Tim. Han er, om muligt, lavet af tyndere glas end Frank og Bak i deres skadesplagede perioder. Ligeledes må vi nok indse, at Frank ikke er en mulighed længere.
Kan vi få penge for vores folk, må vi også kunne bruge lidt penge.
Jeg mener, at vi skal have købt en erstatning for Tim. Han er, om muligt, lavet af tyndere glas end Frank og Bak i deres skadesplagede perioder. Ligeledes må vi nok indse, at Frank ikke er en mulighed længere.
Kan vi få penge for vores folk, må vi også kunne bruge lidt penge.
Marco har vel også præsteret godt når han har fået muligheden ?Noerum skrev:Så er planen, at Hedinson skal spille centralt nu? Hmmm.
En midtbane trekant med Izu, Petter og Marco, er bestemt ikke dårligt !
Derudover har vi kanter med Sly, Rilwan, Hedi og Pione. Der er vi altså også dækket meget godt ind, hvor Hedi endda også kan hjælpe til på midten.
Så har vi til bredden Femi og Rømer mere defensivt orienteret, mens man vel forventer at nogle af afrikanerne kan vise noget mere når de får mere spilletid, mens Gemmer vel også er mere offensivt orienteret og kan blive en mulighed.
Syntes derudover at man skal give Tim muligheden for at se hvad det kan blive til når han er på 100 igen, hvilket jeg meget håber på han bliver til foråret. Han har tidligere vist for os at han godt kan score mål, og det ville være fantastisk med et alternativ til Duncan som ikke kan klare alle kampe i et så sammenpresset forår.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Schyy.................... 
Mikkel Thygesen er transferfri til sommer
Skal folk ikke have en chance til?
Tænker nu nok at Brøndby gerne vil beholde ham - han gør det jo fint der efterhånden også
Folk må dog grave dybt i sig selv, og finde ud af hvad deres inderste sjæl består af
For min del, så tog jeg gerne imod Thygesen, hvis chancen opstod!
Så måtte han vel kunne få chancen for at forklare sine dumme udtalelser?
Mikkel Thygesen er transferfri til sommer
Skal folk ikke have en chance til?
Tænker nu nok at Brøndby gerne vil beholde ham - han gør det jo fint der efterhånden også
Folk må dog grave dybt i sig selv, og finde ud af hvad deres inderste sjæl består af
For min del, så tog jeg gerne imod Thygesen, hvis chancen opstod!
Så måtte han vel kunne få chancen for at forklare sine dumme udtalelser?
Nej tak Jan, synes heller ikke at Thygesen som spiller er god nok til os, det var han heller ikke til sidst, inden han tog til Brøndby