Fc Vestsjælland - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Fc Vestsjælland - Fcm

Indlæg af Kent »

En ualmindelig vigtig kamp - efter nederlaget mod Brøndby er vi pisket til at vinde de to sidste kampe. Men med perlerækken af skader og tåbelige karantæner, ser truppen meget smal ud og dermed er det ikke ligefrem en let opgave, at tage til et vindblæst og stemningsforladt Slagelse stadion en mørk fredag aften. Det lugter langt væk af den type kamp, som vi tidligere har smidt en del point i. Lad os håbe, at vi er mere robuste nu. Med til historien hører det, at FCV bestemt ikke er noget dårligt hold, hvilket de senest viste mod AGF, hvor de i mine øjne var klart det bedste hold, og udspillede GF'erne flere gange.

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Spicker skrev:
SlyIgboun skrev:I think Sisto and Romer will come in for this. Can't decide between Curth and Larsen
I think you are right about Sisto. Rømer though is a different matter. Glen has used Danny as dm a couple of times, on account of Rømer being on the bench. We'll see i for one really hope he will use Rømer.
Yes, but I can't see either Marco Larsen or Curth playing central midfield, they are both attacking midfielders.

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Is there any chance someone can post information from the last workout session in Herning Folkblad? I am not a member unfortunately. Would really appreciated any info :)

Thanks

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det er tydeligt, at Jeppe Curth aldrig bliver midtbanespiller. Han er noget forvirret på den position om end han leverer en fin indsats.

For mig at se, så må og skal vi have Marco Larsen på den centrale midtbane, da han er tæt på at være den eneste med de giftige dybdeløb, som er så vigtige for os. Han får ikke altid bolden, men så skaber han plads til løb fra anden række. Uden ham, så mangler vi noget bevægelse i offensiven. Tror heller ikke det er tilfældigt, at vi løb ind i en spillemæssig nedgang med en masse uafgjorte, da Marco blev skadet. Da han kom tilbage mod Esbjerg og Viborg, så fik vi sjovt nok to sejre.

Jeg håber vi stiller således op.

Lössl
Bak, Banggaard, Kolja, Juelsgaard
Sisto, Rømer, Olsen, Larsen, Igboun
Duncan

Folk vil mene at Nattestad skal spille, men når Izunna er ude, så er vores bedste beskytter for forsvaret væk, og det bliver for stort et ansvar for en ung spiller, som skal beskyttes i starten. Kolja må derfor starte, alene på grund af rutine og sikkerheden skal komme nede bagfra. Desuden så har hans formkurve været opadgående efter hans lange skadesforløb.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:For mig at se, så må og skal vi have Marco Larsen på den centrale midtbane, da han er tæt på at være den eneste med de giftige dybdeløb, som er så vigtige for os. Han får ikke altid bolden, men så skaber han plads til løb fra anden række. Uden ham, så mangler vi noget bevægelse i offensiven. Tror heller ikke det er tilfældigt, at vi løb ind i en spillemæssig nedgang med en masse uafgjorte, da Marco blev skadet. Da han kom tilbage mod Esbjerg og Viborg, så fik vi sjovt nok to sejre.
Jeg er meget enig med dig her. Marco Larsen er undervurderet. Han har vist sig at være en stor gevinst for holdet, når han har ligget i en central, offensiv position. Desuden er han stadig en profil i svøb, og jeg har en idé om, at modstanderne ikke er helt så opmærksomme på ham. Målet mod Viborg illustrerer meget godt, hvor hurtig han er til at opfange situationer og tage de rigtige løb - han har nærmest allerede puttet bolden i kassen, da Viborg-forsvarerne opdager, at han er løbet.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Acebone skrev:
Lupus1999 skrev:For mig at se, så må og skal vi have Marco Larsen på den centrale midtbane, da han er tæt på at være den eneste med de giftige dybdeløb, som er så vigtige for os. Han får ikke altid bolden, men så skaber han plads til løb fra anden række. Uden ham, så mangler vi noget bevægelse i offensiven. Tror heller ikke det er tilfældigt, at vi løb ind i en spillemæssig nedgang med en masse uafgjorte, da Marco blev skadet. Da han kom tilbage mod Esbjerg og Viborg, så fik vi sjovt nok to sejre.
Jeg er meget enig med dig her. Marco Larsen er undervurderet. Han har vist sig at være en stor gevinst for holdet, når han har ligget i en central, offensiv position. Desuden er han stadig en profil i svøb, og jeg har en idé om, at modstanderne ikke er helt så opmærksomme på ham. Målet mod Viborg illustrerer meget godt, hvor hurtig han er til at opfange situationer og tage de rigtige løb - han har nærmest allerede puttet bolden i kassen, da Viborg-forsvarerne opdager, at han er løbet.
Enig med jer begge. Han tager mange gode løb og er derfor også god at have med så Duncan har andre end vores kantspillere at heade bolden videre til. Plus han har en god arbejdsradius så han kan bruges til at presse modstandernes forsvarskæde langt oppe på banen :)

6097
Geografisk sted: Billund

Indlæg af 6097 »

Så stå på benene i dag Kolja og sejl ikke rundt som i Viborg og andre kampe. Ja så er der godt nok langt til mere spilletid Nattestad, når hele den danske fodboldpresse nærmest kårer dig til bedste mand mod Brøndby. Rutine bla. bla. bla. 10.000 tilskuere hvoraf mere end 1000 fra Brøndby kunne Nattestad modstå, men åbenbart ikke få tusinde i Slagelse

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Puha en grim halvleg. Vi spiller ikke godt, men har alligevel skabt rigelig med chancer - en skarp Duncan havde scoret hattrick i første halvleg. FCV har ikke meget udover deres lange bolde frem, der kan give panik. Vi skal have mere fat i nedfaldsboldene og så være skarpe på vores muligheder.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Duncan koster igen mod FCV...
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Puha, det kan ikke blive ved med at gå godt, vi har jo nærmest ikke bolden eller 3 sammenhængende afleveringer.

For mange spillere der falder ud og en pivhamrende uskarp Duncan. shiit!!!

VI lukker øjnene :shock:

Cortez

Indlæg af Cortez »

Det er simpelthen skandaløst så ringe vi spiller!

Det kan kraftedme ikke være rigtigt, at vi ikke kan håndtere komme foran.

Vi står ikke den her hjem.

/Cortez

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Rystende.. Selv et evnesvagt serie 5 hold ville være bedre i stand til at gennemføre kontraer end FCM.

Utroligt man magter så lidt..

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Grimme sejre tæller også.
3 point og videre.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

3 point. Og det var vist det :-)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Ja, 3 points og så skriver jeg ikke mere.

/Cortez

Besvar