Fcm - Brøndby.
Re: Fcm - Brøndby.
Ja det er virkelig et alternativt hold der må stilles med. Men jeg fatter ikke hvis Nattestad ikke starter inde. Kolja var da helt helt væk i Viborg og spillede så decideret ringe at jeg ikke forstår at han får genvalg, han vil da i den grad blive udstillet overfor Antipas hvis han bare er i nogenlunde oppe i gear. Den der med at det skal være en spiller med rutine, kommunikation og bla. bla den synes jeg heller ikke lige at man kan bruge. Glenn må da for pokker have set kampen i Viborg på tv og der ser Kolja godt nok skidt ud i flere situationer
Nu er det nok ikke på baggrund af sidste kamp, der stilles hold i morgen. Vel nærmere på baggrund af de sidste 14 dages træning 
Holger
Holger
Åh ja, hvis 14 dages træning kan flytte en mand så meget, så lad os da se det. Synes nu at det er længe siden at vi har set ham på det "gamle" niveau. Før han blev skadet synes jeg nu heller ikke at jeg var imponeret over hans niveau.Holger skrev:Nu er det nok ikke på baggrund af sidste kamp, der stilles hold i morgen. Vel nærmere på baggrund af de sidste 14 dages træning
Holger
6097 skrev:Åh ja, hvis 14 dages træning kan flytte en mand så meget, så lad os da se det. Synes nu at det er længe siden at vi har set ham på det "gamle" niveau. Før han blev skadet synes jeg nu heller ikke at jeg var imponeret over hans niveau.Holger skrev:Nu er det nok ikke på baggrund af sidste kamp, der stilles hold i morgen. Vel nærmere på baggrund af de sidste 14 dages træning
Holger
Nattestad med 1000 fanatiske Brøndby-fans i ryggen kunne man da godt forestille sig blev en udfordring, når man nu tænker at noget af grunden til at han ikke startede mod Viborg var, at man ikke ville lade ham starte i netop "det store lokalopgør"..
Så måske man mener, at hans manglende rutine, måske manglende mentale styrke, gør at han ikke bare uden videre er klar?
Jamen håber da i får ret. Men hvad så med Frederik Møller der nok skal være på venstre bak, han er jo da også bare en "rigtig gammel rutineret ræv" så han nok kan stå imod det "store" pres fra fans. Min pointe er bare at Kolja har set rigtig skidt ud i mange situationer, og så hjælper det bare ikke om så han har spillet 1000 kampe. Skulle jeg endelig have ham på banen, ja så ville jeg hellere have Bak ind centralt og så Kolja ud på bakken. Synes Kolja træffer mange af de forkerte beslutninger inde centralt (lidt ligesom Bak gjorde da han i sin tid spillede pladsen, men som han kom bedre og bedre efter)974 skrev:6097 skrev:Åh ja, hvis 14 dages træning kan flytte en mand så meget, så lad os da se det. Synes nu at det er længe siden at vi har set ham på det "gamle" niveau. Før han blev skadet synes jeg nu heller ikke at jeg var imponeret over hans niveau.Holger skrev:Nu er det nok ikke på baggrund af sidste kamp, der stilles hold i morgen. Vel nærmere på baggrund af de sidste 14 dages træning
Holger
Nattestad med 1000 fanatiske Brøndby-fans i ryggen kunne man da godt forestille sig blev en udfordring, når man nu tænker at noget af grunden til at han ikke startede mod Viborg var, at man ikke ville lade ham starte i netop "det store lokalopgør"..
Så måske man mener, at hans manglende rutine, måske manglende mentale styrke, gør at han ikke bare uden videre er klar?
Vilkårene er jo for os, og vi har efterhånden prøvet det mange gange, at vi både har været nødt til det , men også turdet at sætte de mere uprøvede kræfter på banen, så måske vi får en Nattestad at se..6097 skrev:Jamen håber da i får ret. Men hvad så med Frederik Møller der nok skal være på venstre bak, han er jo da også bare en "rigtig gammel rutineret ræv" så han nok kan stå imod det "store" pres fra fans. Min pointe er bare at Kolja har set rigtig skidt ud i mange situationer, og så hjælper det bare ikke om så han har spillet 1000 kampe. Skulle jeg endelig have ham på banen, ja så ville jeg hellere have Bak ind centralt og så Kolja ud på bakken. Synes Kolja træffer mange af de forkerte beslutninger inde centralt (lidt ligesom Bak gjorde da han i sin tid spillede pladsen, men som han kom bedre og bedre efter)974 skrev: Nattestad med 1000 fanatiske Brøndby-fans i ryggen kunne man da godt forestille sig blev en udfordring, når man nu tænker at noget af grunden til at han ikke startede mod Viborg var, at man ikke ville lade ham starte i netop "det store lokalopgør"..
Jeg har beskrevet mine tanker om Kolja i Viborgkampen, i netop kamptråden, så det vil jeg ikke som sådan bruge så mange kræfter på.
Men vi så en Kolja uden større kamptræning, og samspil med Banggaard, og som havde det svært.
Nu har man haft rigtig lang tid til at træne, man har kunnet træne med fokus på de sidste kampe inden pausen, og lige præcis frem mod dagens kamp har man kunnet finde frem til den bedste konstellation.
Så det bliver da spændende at se hvad der vælges
Nattestad fremhæves som en potentiel rigtigt god spiller - jeg lagde mærke til 2 aktioner i de få antal minutter han fik mod Viborg. Den ene gik ikke så vildt godt, han fik kludret bolden lidt fra sig ud til en modspiller, og så havde han en god hovedstødsaktion et stykke væk fra feltet, hvorfra han jo var skudt lidt frem for at gøre det samme.
Jeg glæder mig til at følge Nattestad - ved dog ikke hvordan han vil agere på at komme ind i en heksekedel på MCH med næsten fuldt hus og 1000 fanatiske Brøndbyfans
Har desværre ikke mulighed for at følge kampen på stadion i dag. Virkelig alternativt forsvar, vi må mønstre. Det er jo helt vildt: Bak, Kolja, Nattestad, Møller.
Men Duncan blev klar, så lad os håbe, han fortsætter, hvor han slap.
Men Duncan blev klar, så lad os håbe, han fortsætter, hvor han slap.
Erik? Er han skadet?
Utur, vi kunne godt have fået point. Men tre karantæner og en formodet skade til Erik er trods alt mere, end vi kan bære.
Ja det var det desværreAcebone skrev:Utur, vi kunne godt have fået point. Men tre karantæner og en formodet skade til Erik er trods alt mere, end vi kan bære.
I bund og grund er der sgu ikke så meget mere at sige til det
lad os se frem mod de sidste 2 kampe, og så håbe at der bliver nogle pointtab til nogle af efterfølgerne
FCN kan jo fint imorgen tage point fra Aab, så det ikke går helt galt
- FCM Fan nr. 1
Ærgeligt at Sisto ikke var med, han drev gæk med dem sidste gang så vidt jeg husker..
Ellers blev resultatet vel som forventet. Desværre var Curth ikke inde i kampen, og et par andre rutinerede skuffede lidt. TIl gengæld var de unge et lyspunkt. Ret beset havde vi vel afskrevet kampen, men BIFs skader og Duncans klarmelding gjorde det mere spændende.
Sejr mod FCV og denne kamp er glemt igen.
Ellers blev resultatet vel som forventet. Desværre var Curth ikke inde i kampen, og et par andre rutinerede skuffede lidt. TIl gengæld var de unge et lyspunkt. Ret beset havde vi vel afskrevet kampen, men BIFs skader og Duncans klarmelding gjorde det mere spændende.
Sejr mod FCV og denne kamp er glemt igen.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Ja korrekt! lyspunkter i de unge spillere. Men at Hasssan, Sly og andre ikke får mere ud af det synes jeg er foruroligende. Jeg har været inde på det før, ja vi scorede 6 mål imod EFB og VFF men vi skaber så ufattelig få chancer i kampene. Som min søn på 13 siger til mig gang på gang vi står på stadions og følger holdet. hvorfor spiller vi ikke med to angribere, vi har aldrig skabt så mange chancer som da vi spillede med en høj duelspiller (Jansen) og en hurtig driblestærk (sly) helt på toppen. Og som vi spiller nu for tiden med bare at hælde høje bolde op i hovedet på Duncan (og han vinder jo stort set alle dueller) men han kan jo så bare forlænge boldene op til modstanderen. Og har også været inde på det før, hvor er vores fart på kanterne? Sly og Hassan var jo før i tiden en evig trussel, Hassan har vel et forkølet forsøg i går og Sly så man heller ikke noget til. Ja vi manglede Anderson og Julle til den offensive del (Møller gjorde det nu også ok offensivt) så jeg synes virkelig at det i den grad kniber med målfarligheden. Bare se de tre seneste kampe EFB VFF og BRØ, deres målmænd har stort set ikke en eneste det vi kalder for en stor redning. Og Komme hjem fra MCH i går og ser i onside at der bliver talt om en lige kamp og at den kunne gå til begge sider, det forstår jeg ikke, det var jo rent powerplay fra BRØ i anden halvleg, og vi har en chance i kampen( den bold som Duncan ikke for hovedet på og Kolja ikke kommer frem til ved bagerste stolpe i første halvleg). Ja vi kan ikke klage pointmæssigt, men der er sandelig nok at arbejde med, især på den offensive del. På den positive side er det rart at se Nattestad og Møller ligner nogen der er klar til at tage over, hvis Julle eller Erik skulle skifte på et tidspunkt. Ja op på hesten igen, og videre.
Det var ikke optimalt, hvad vores offensiv fik udrettet i går. Upåagtet Nattestad og Møller i forsvaret, så burde Rilwan, Sly, Danny, Curth og Duncan kunne skabe noget mere offensivt.
Som jeg så kampen, stod forsvaret egentlig godt, de to unge gjorde det rigtig fint, men offensiven virkede ikke i hopla.
Som jeg så kampen, stod forsvaret egentlig godt, de to unge gjorde det rigtig fint, men offensiven virkede ikke i hopla.
Det er jo egentligt meninger at vores to kanter skal trække ind bagved Duncan når han går op i duellerne så de kan løbe dybt på andenboldene. Det virkede også rigtigt godt i starten af sæsonen, men de rigtige løb bliver bare ikke taget længere så det ser ud til Duncan bare flækker bolden videre i blinde.6097 skrev:Ja korrekt! lyspunkter i de unge spillere. Men at Hasssan, Sly og andre ikke får mere ud af det synes jeg er foruroligende. Jeg har været inde på det før, ja vi scorede 6 mål imod EFB og VFF men vi skaber så ufattelig få chancer i kampene. Som min søn på 13 siger til mig gang på gang vi står på stadions og følger holdet. hvorfor spiller vi ikke med to angribere, vi har aldrig skabt så mange chancer som da vi spillede med en høj duelspiller (Jansen) og en hurtig driblestærk (sly) helt på toppen. Og som vi spiller nu for tiden med bare at hælde høje bolde op i hovedet på Duncan (og han vinder jo stort set alle dueller) men han kan jo så bare forlænge boldene op til modstanderen. Og har også været inde på det før, hvor er vores fart på kanterne? Sly og Hassan var jo før i tiden en evig trussel, Hassan har vel et forkølet forsøg i går og Sly så man heller ikke noget til. Ja vi manglede Anderson og Julle til den offensive del (Møller gjorde det nu også ok offensivt) så jeg synes virkelig at det i den grad kniber med målfarligheden. Bare se de tre seneste kampe EFB VFF og BRØ, deres målmænd har stort set ikke en eneste det vi kalder for en stor redning. Og Komme hjem fra MCH i går og ser i onside at der bliver talt om en lige kamp og at den kunne gå til begge sider, det forstår jeg ikke, det var jo rent powerplay fra BRØ i anden halvleg, og vi har en chance i kampen( den bold som Duncan ikke for hovedet på og Kolja ikke kommer frem til ved bagerste stolpe i første halvleg). Ja vi kan ikke klage pointmæssigt, men der er sandelig nok at arbejde med, især på den offensive del. På den positive side er det rart at se Nattestad og Møller ligner nogen der er klar til at tage over, hvis Julle eller Erik skulle skifte på et tidspunkt. Ja op på hesten igen, og videre.
1-1 var jo helt fint - tak974 skrev: lad os se frem mod de sidste 2 kampe, og så håbe at der bliver nogle pointtab til nogle af efterfølgerne
FCN kan jo fint imorgen tage point fra Aab, så det ikke går helt galt