Mike80 skrev:Nogen som kender omfanget af Heddinssons skade? Rigtig ærgerlig da jeg sys han har nogle færdigheder som passer godt til FCM! Jeg forventer han over en skadesfri periode kunne ligge yderligere til hans spil og blive en endnu større superliga profil..
Dejligt at Marco igen er meldt klar igen!
Mike
I dagens HF skrives det, at man ikke ved hvornår Hedi bliver klar igen. Man forsøger nogle nye behandlinger og håber det hjælper. Det er efterhånden en farce med ham...
Det kan godt være det er en farce med Hedi, men CC fortalte i loungen, at det ofte er sådan med spillere der har været skadet igennem længere tid, at når de skal tilbage i form, ofte får følge skader.
Den største farce i vores klub, er vel heller ikke Hedi, endnu.
Der er meget mere farce over Janssens skadeshistorie.
Av, for pokker. Så må vi håbe på mere Curth-magi, men holdet er godt nok ramponeret til Brøndby-kampen.
Intet mindre end katastrofalt. Har vi overhovedet spillere nok i truppen til at fylde bænken mod BIF. Krydser fingre for et mirakel på skadesfronten...
Frem for alt? Arg det vil jeg ikke sige. Det er trods alt klubben der mister penge og ikke får noget igen. Selvfølgelig er det synd for ham at han er skadet, men måske skulle han overveje om ikke han skulle sige stop..
Noerum skrev:Frem for alt? Arg det vil jeg ikke sige. Det er trods alt klubben der mister penge og ikke får noget igen. Selvfølgelig er det synd for ham at han er skadet, men måske skulle han overveje om ikke han skulle sige stop..
Det er da uden tvivl spilleren man i sådan en situation skal have empati med...
Jeg snakkede med Tim for en månedes tid siden, og der er ingen tvivl om at han stadig føler at han har masser af fodbold i ham. Han er super frustreret og ked af den skade han har i ryggen da han ikke præcis kan sige hvornår han er klar igen...
At klubben mister penge er for mig at se i sådan en situation ligegyldigt...
Noerum skrev:Frem for alt? Arg det vil jeg ikke sige. Det er trods alt klubben der mister penge og ikke får noget igen. Selvfølgelig er det synd for ham at han er skadet, men måske skulle han overveje om ikke han skulle sige stop..
Det er da uden tvivl spilleren man i sådan en situation skal have empati med...
Jeg snakkede med Tim for en månedes tid siden, og der er ingen tvivl om at han stadig føler at han har masser af fodbold i ham. Han er super frustreret og ked af den skade han har i ryggen da han ikke præcis kan sige hvornår han er klar igen...
At klubben mister penge er for mig at se i sådan en situation ligegyldigt...
Med hensyn til de længerevarende skader vi har og har haft har jeg et spørgsmål.
Er spillerne ikke forsikret af klubben, og hvad dækker den evt.?
Den kunne jo være med til at dække noget af lønudgifterne.